Płatności cykliczne kartą. Jak włączyć płatności cykliczne kartą?


Płatności cykliczne kartą

Płatność cykliczna kartą jest uważana za najwygodniejszy i w pełni bezpieczny sposób na opłacanie usług home.pl. Uruchamiając płatność cykliczną zyskasz pewność, że Twoje rachunki będą zawsze opłacone na czas.

Wystarczy kilka prostych kroków, aby włączyć płatność cykliczną kartą i cieszyć się aktywnymi usługami. Dowiedz się, jak skorzystać z tego praktycznego sposobu na opłacanie rachunków.

Płatności cykliczne kartą
Płatności cykliczne w home.pl możesz włączyć na kilka różnych sposobów:

  • w trakcie opłacania swoich zamówień,
  • podczas dodawania nowej metody płatności,
  • podczas zamawiania nowych usług.

Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług

Płatność cykliczną kartą możesz aktywować podczas składania nowego zamówienia lub przedłużając ważność usługi. Aby aktywować płatność, postępuj według instrukcji:

  1. Zaloguj się do swojego Panelu klienta pod adresem: panel.home.pl.
  2. Z menu po lewej stronie wybierz opcję: Konto.
    Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług
  3. Kliknij opcję: Subskrypcje, znajdującą się po lewej stronie ekranu.
    Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług
  4. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz dokonać płatności.
  5. Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk: Odnowienie.
    Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług
  6. Wybierz rodzaj abonamentu jaki chcesz opłacać, a następnie kliknij przycisk: Odnowienie.
    Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług
  7. Wybierz metodę płatności (Płatność cykliczna kartą płatniczą), a następnie zaakceptuj regulamin i warunki zamówienia.
    Kliknij przycisk: Zamów.
    Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług
  8. Zaakceptuj warunki korzystania z metody płatności, w tym regulamin płatności cyklicznych.
    Następnie kliknij przycisk: Zapłać przez PayU.Płatność cykliczna PayU kartą
  9. Wprowadź informacje o karcie płatniczej: numer karty, datę ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie karty. Po wykonaniu płatności, dane karty płatniczej zostaną zapisane i zostaną zastosowane ponownie przy przedłużaniu kolejnego okresu abonamentowego.
    Płatność cykliczna powoduje automatyczne pobranie środków z karty płatniczej.Płatność cykliczna PayU kartą

Włączanie płatności cyklicznych w Panelu klienta home.pl

Płatności cykliczne możesz w dowolnym momencie aktywować w Panelu klienta. Aby to zrobić, postępuj według instrukcji:

  1. Zaloguj sie do Panelu klienta home.pl
  2. Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję: Konto.
    Dodawanie nowej metody płatności w Panelu klienta
  3.  Z menu po lewej stronie ekranu wybierz opcję: Metody płatności.
    Dodawanie nowej metody płatności w Panelu klienta
  4. Kliknij przycisk: Dodaj nową kartę.Dodawanie nowej metody płatności w Panelu klienta
  5. Następnie kliknij: Kontynuuj, aby włączyć automatyczne płatności z karty płatniczej.Dodawanie nowej metody płatności w Panelu klienta
  6. Zaakceptuj regulamin płatności cyklicznych, a następnie kliknij przycisk: Zapłać przez PayU. Po wykonaniu tego kroku nastąpi przekierowanie na bezpieczną stronę: PayU  płatność cykliczna kartą kredytową.
    Dodawanie nowej metody płatności w Panelu klienta
  7. Wprowadź informacje o karcie płatniczej: numer karty, datę ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie karty. Po wprowadzeniu danych kliknij przycisk: Zapłać i zapisz kartę.
    Transakcja ta spowoduje pre-autoryzację Twojej karty i tymczasowe obciążenie kwotą nominalną 1 zł. Kwota ta zostanie automatycznie zwrócona na Twoje konto.
    Nowa metoda płatności w Panelu klienta
    Od tej chwili w sekcji menu: Metody płatności pojawi się nowa, domyślna metoda płatności, czyli Twoja zapisana karta płatnicza.

Automatyczne odnawianie subskrypcji

Do czego służy automatyczne odnawianie subskrypcji?

Przed końcem ważności każdej usługi, w Panelu klienta home.pl wystawiany jest nowy dokument Zamówienia. Po utworzeniu dokumentu Zamówienia w Panelu klienta, możliwe jest wykonanie płatności za przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy.

W Panelu klienta home.pl możesz włączyć lub wyłączyć opcję automatycznego odnawiania (wystawiania pro formy) przy wybranej usłudze, której wynikiem będzie umożliwienie lub wyłączenie jakichkolwiek płatności za wybraną usługę.

WAŻNE! Jeśli chcesz korzystać z płatności cyklicznej (automatyczne pobieranie środków z karty płatniczej), to pamiętaj, aby w Panelu klienta home.pl przy wybranych usługach była włączona opcja automatycznego odnawiania usługi.

Włączona opcja automatycznego odnawiania usługi oznacza, że przy końcu ważności usługi zostanie wygenerowane zamówienie, które powinno zostać opłacone, aby usługa została przedłużona na kolejny okres abonamentowy.

Jeśli opcja automatycznego odnawiania usługi będzie włączona, Wystaw pro formę przed końcem ważności usługi, to wynikiem takiego stanu będzie:

  • utworzony zostanie dokument Zamówienia, na podstawie którego można wykonać płatność,
  • wygenerowana zostanie PRO FORMA na przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy,
  • będziesz mógł wykonać płatność za usługę. Jeśli korzystasz z płatności cyklicznych, to usługa zostanie automatycznie opłacona, jeśli środki na zapisanej karcie płatniczej są wystarczające.

Wyłączona opcja automatycznego odnawiania usługi spowoduje, że zamówienie przedłużenia usługi nie zostanie automatycznie wygenerowane. Klient może w takim przypadku ręcznie wygenerować zamówienie i następnie je opłacić. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak Klient może samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi.

Jeśli opcja automatycznego odnawiania usługi nie będzie włączona, to wynikiem takiego stanu będzie:

  • nie utworzenie dokumentu Zamówienia, na podstawie którego byłoby można wykonać płatność,
  • nie zostanie wygenerowana PRO FORMA na przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy,
  • nie będziesz miał możliwości wykonania jakiejkolwiek płatności (np. płatność elektroniczna lub płatność cykliczna) za usługi, dla których nie został utworzony dokument Zamówienia.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o opcji automatycznego odnawiania usług.

Jak włączyć / wyłączyć opcję automatycznego odnawiania subskrypcji?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl
  2. Przejdź do sekcji: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Jak włączyć lub wyłączyć opcję automatycznego odnawiania?
  3. Kliknij opcję: Subskrypcje, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Jak włączyć lub wyłączyć opcję automatycznego odnawiania?
  4. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz zmienić ustawienia automatycznego odnawiania.
  5. W górnej części wyświetlonego ekranu będziesz mógł zmienić ustawienia automatycznego odnawiania:
    • Zablokuj usługę z końcem abonamentu – kliknij, aby wyłączyć automatyczne odnawianie usługi.
      Panel klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Zablokuj usługę z końcem abonamentu - Kliknij, aby wyłączyć automatyczne odnawianie usługi
    • Wystaw pro formę przed końcem ważności usługi – kliknij, aby włączyć automatyczne odnawianie usługi.
      Panel klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Wystaw pro formę przed końcem ważności usługi - Kliknij, aby włączyć automatyczne odnawianie usługi

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie