Jak włączyć płatności cykliczne PayU w Panelu Klienta home.pl?

Płatności cykliczne PayU umożliwiają zautomatyzowanie procesu opłacania usług poprzez aktywowanie opcji automatycznego odnowienia subskrypcji. W każdej chwili możesz samemu zdecydować, które usługi mają być opłacane automatycznie. Na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz powiadomienie o realizacji płatności.

W Panel Klienta home.pl płatności cykliczne możliwe są do skonfigurowania na dwa sposoby:

  • opłacając zamówienie, np. płatność za domenę, możesz skonfigurować płatność cykliczną ustalając regularną opłatę za przedłużenie ważności usługi,
  • w Panelu Klienta w sekcji Konto, możesz wprowadzić dane karty płatniczej i zlecić płatności automatyczne (automatyczne odnowienie subskrypcji).

Płatności cykliczne podczas opłacania zamówienia/usługi

  1. Przejdź do sekcji Konto, a następnie:
  2. Subskrypcje, klikając przycisk Opłać przy wybranej usłudze
  3. Zamówienia i faktury: zaznaczając wybrane zamówienie i klikając Opłać dokumenty
  4. W kolejnym kroku potwierdź swoją płatność wybierając metodę płatności:
  5. Przelew na konto: jeśli dla wybranego zamówienia był ustalony wcześniej przelew bankowy, możesz opłacić usługi tradycyjnym przelewem,
  6. PayU – szybki przelew jednorazowy: płatność elektroniczna w systemie PayU, wybierz bank a następnie dokonaj płatności elektronicznej,
  7. PayU – płatność cykliczna kartą kredytową: wybierz, aby skonfigurować automatyczną płatność dla usług wskazanych na zamówieniu.
  8. Wybierz opcję PayU – płatność cykliczna kartą kredytową  i kliknij Zapłać.
  9. Zapoznaj się i zaakceptuj warunki korzystania z metody płatności w tym regulamin płatności cyklicznych. Kliknij Zapłać przez PayU.
  10. Wprowadź informacje o karcie płatniczej: numer karty, datę ważności oraz kod CVC który znajduje się na odwrocie karty. Zapłać i zapisz kartę.

Włączanie i wyłączanie automatycznego odnawiania subskrypcji

  1. Przejdź do sekcji Konto –> Subskrypcje
  2. Kliknij w nazwę wybranej subskrypcji.
  3. Na górze ekranu zobaczysz informację, którą możesz zmienić:
  4. Włącz automatyczne odnowienie: kliknij w ten napis, aby włączyć automatyczne odnawianie usługi.
  5. Wyłącz automatyczne odnowienie: kliknij w ten napis, aby wyłączyć automatyczne odnawianie usługi.
  6. Powtórz czynność dla poszczególnych subskrypcji.

Każdorazowo przed końcem ważności każdej usługi/licencji wystawiane jest nowe Zamówienie (usługa przechodzi w stan umożliwiający jej opłacenie na kolejny okres abonamentowy), Kiedy usługa będzie możliwa do opłacenia, a opcja automatycznego odnowienia subskrypcji aktywna, usługa zostanie automatycznie opłacona na kolejny okres abonamentowy, zgodnie z warunkami zamówienia (ceną).

Jeśli opcja automatycznego odnowienia subskrypcji będzie wyłączona, system poinformuje Cię jedynie o wystawieniu nowego Zamówienia (informacji o możliwości opłacenia usługi na kolejny okres rozliczeniowy). Opłacając zamówienie/usługę będziesz mógł dokonać jednorazowej płatności, nie opłacać usługi co będzie jednoznaczne z rezygnacją z niej lub skonfigurować płatność cykliczną czyli automatyczne opłacenie usługi środkami z karty płatniczej.

Korzystanie z cyklicznych płatności PayU nie powoduje pobierania środków i przechowywania ich na koncie home.pl. Mechanizm płatności wykonuje automatyczne pobranie środków z karty płatniczej klienta i przekazanie je home.pl tytułem przedłużenia ważności usługi lub opłacenia zamówienia.

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub