Jak włączyć płatności cykliczne kartą?


Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu Klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płatności cykliczne PayU umożliwiają bezpieczny zapis karty płatniczej do przyszłych transakcji oraz zautomatyzowanie procesu opłacania usług. Dzięki opcji automatycznego odnawiania w każdej chwili możesz zdecydować, które usługi mają być opłacane automatycznie. Na adres e-mail wskazany jako kontaktowy otrzymasz powiadomienie o realizacji każdej automatycznej płatności.

Obrazek przedstawiający symboliczne płatności cykliczne
W home.pl płatności cykliczne możesz włączyć na trzy sposoby:

Włączanie płatności cyklicznych podczas opłacania usług

  1. Zaloguj sie do Panelu Klienta home.pl
  2. Przejdź do sekcji: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję: Subskrypcje (po lewej stronie ekranu) i kliknij nazwę usługi, dla której chcesz włączyć płatności cykliczne.
  4. Na wyświetlonym ekranie kliknij przycisk: Odnowienie.
  5. Wybierz rodzaj abonamentu jaki chcesz opłacać.
    Płatność cykliczna PayU kartą
  6. Wybierz metodę płatności: PayU – płatność cykliczna kartą kredytową i kliknij przycisk: Zapłać.Płatność cykliczna PayU kartą
  7. Zapoznaj się i zaakceptuj warunki świadczenia usługi i płatności, kliknij Zamów.
    Płatność cykliczna PayU kartą
  8. Zapoznaj się i zaakceptuj warunki korzystania z metody płatności, w tym regulamin płatności cyklicznych. Kliknij przycisk: Zapłać przez PayU.Płatność cykliczna PayU kartą
  9. Wprowadź informacje o karcie płatniczej: numer karty, datę ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie karty. Po wykonaniu płatności, dane karty płatniczej zostaną zapisane w home.pl i zostaną zastosowane ponownie przy przedłużaniu kolejnego okresu abonamentowego.Płatność cykliczna PayU kartą
Korzystanie z cyklicznych płatności PayU nie powoduje pobierania środków i przechowywania ich na koncie home.pl. Mechanizm płatności wykonuje automatyczne pobranie środków z karty płatniczej i przekazuje je do home.pl tytułem przedłużenia ważności usługi lub opłacenia zamówienia.

Jak w Panelu Klienta dodać nową metodę płatności automatycznych?

  1. Zaloguj sie do Panelu Klienta home.pl
  2. Przejdź do sekcji menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Wybierz opcję menu: Metody płatności, która znajduje się po lewej stronie ekranu.Nowa metoda płatności w Panelu Klienta
  4. Kliknij przycisk: Dodaj nową kartę.
  5. Następnie kliknij: Kontynuuj, aby włączyć automatyczne płatności z karty płatniczej.Nowa metoda płatności w Panelu Klienta
  6. Nastąpi przekierowanie na bezpieczną stronę: PayU  płatność cykliczna kartą kredytową. Na nowej stronie należy podać szczegóły płatności. Transakcja ta spowoduje pre-autoryzację Twojej karty i tymczasowe obciążenie kwotą nominalną 1 zł, po czym kwota ta zostanie automatycznie zwrócona.Nowa metoda płatności w Panelu Klienta
    Karta zostanie zapisana jako domyślna forma płatności za przedłużanie działania wszystkich aktywnych usług na Twoim koncie home.pl. Możesz dostosować autoodnawianie subskrypcji oraz formę płatności po kliknięciu w szczegóły danej usługi.
  7. Zapoznaj się i zaakceptuj warunki korzystania z metody płatności, w tym regulamin płatności cyklicznych. Kliknij przycisk: Zapłać przez PayU.
  8. Wprowadź informacje o karcie płatniczej: numer karty, datę ważności oraz kod CVC, który znajduje się na odwrocie karty. Zapłać i zapisz kartę.Nowa metoda płatności w Panelu Klienta
  9. Od tej chwili w sekcji menu: Metody płatności pojawi się nowa, domyślna metoda płatności, czyli Twoja zapisana karta płatnicza.

Opcja automatycznego odnawiania subskrypcji

Przed końcem ważności każdej usługi, w Panelu klienta home.pl wystawiany jest nowy dokument Zamówienia. Po utworzeniu dokumentu Zamówienia w Panelu klienta, możliwe jest wykonanie płatności za przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy.

W Panelu klienta home.pl możesz włączyć lub wyłączyć opcję automatycznego odnawiania (wystawiania pro formy) przy wybranej usłudze, której wynikiem będzie umożliwienie lub wyłączenie jakichkolwiek płatności za wybraną usługę.

WAŻNE! Jeśli chcesz korzystać z płatności cyklicznej (automatyczne pobieranie środków z karty płatniczej), to pamiętaj, aby w Panelu klienta home.pl przy wybranych usługach była włączona opcja automatycznego odnawiania usługi.

Włączona opcja automatycznego odnawiania usługi oznacza, że przy końcu ważności usługi zostanie wygenerowane zamówienie, które powinno zostać opłacone, aby usługa została przedłużona na kolejny okres abonamentowy.

Jeśli opcja automatycznego odnawiania usługi będzie włączona, Wystaw pro formę przed końcem ważności usługi, to wynikiem takiego stanu będzie:

  • utworzony zostanie dokument Zamówienia, na podstawie którego można wykonać płatność,
  • wygenerowana zostanie PRO FORMA na przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy,
  • będziesz mógł wykonać płatność za usługę. Jeśli korzystasz z płatności cyklicznych, to usługa zostanie automatycznie opłacona, jeśli środki na zapisanej karcie płatniczej są wystarczające.

Wyłączona opcja automatycznego odnawiania usługi spowoduje, że zamówienie przedłużenia usługi nie zostanie automatycznie wygenerowane. Klient może w takim przypadku ręcznie wygenerować zamówienie i następnie je opłacić. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak Klient może samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi.

Jeśli opcja automatycznego odnawiania usługi nie będzie włączona, to wynikiem takiego stanu będzie:

  • nie utworzenie dokumentu Zamówienia, na podstawie którego byłoby można wykonać płatność,
  • nie zostanie wygenerowana PRO FORMA na przedłużenie usługi na kolejny okres abonamentowy,
  • nie będziesz miał możliwości wykonania jakiejkolwiek płatności (np. płatność elektroniczna lub płatność cykliczna) za usługi, dla których nie został utworzony dokument Zamówienia.

Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o opcji automatycznego odnawiania usług.

Jak włączyć lub wyłączyć opcję automatycznego odnawiania?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl
  2. Przejdź do sekcji: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję: Subskrypcje, która również znajduje się po lewej stronie ekranu.
  4. Kliknij nazwę usługi, dla której chcesz zmienić ustawienia automatycznego odnawiania.
  5. W górnej części wyświetlonego ekranu będziesz mógł zmienić ustawienia automatycznego odnawiania:
    • Zablokuj usługę z końcem abonamentu – kliknij, aby wyłączyć automatyczne odnawianie usługi.
      Panel Klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Zablokuj usługę z końcem abonamentu - Kliknij, aby wyłączyć automatyczne odnawianie usługi
    • Wystaw pro formę przed końcem ważności usługi – kliknij, aby włączyć automatyczne odnawianie usługi.
      Panel Klienta home.pl - Konto - Subskrypcje - Wystaw pro formę przed końcem ważności usługi - Kliknij, aby włączyć automatyczne odnawianie usługi
  6. Jeśli chcesz włączyć lub wyłączyć opcję automatycznego odnawiania również dla innych usług, powtórz opisaną powyżej czynność dla poszczególnych subskrypcji.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub