Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Logowanie do panelu możliwe jest pod adresem: panel.home.pl lub po kliknięciu ikony Panel na naszej stronie.

WAŻNE! Za pomocą strony: https://panel.home.pl możesz zalogować się zarówno do nowej oraz do poprzedniej platformy home.pl, w zależności od tego, gdzie aktualnie posiadasz usługi.

Poradnik video: Jak zalogować się do Panelu Klienta w home.pl?

Jak zalogować się do Panelu Klienta home.pl?

  1. Przejdź na stronę: panel.home.pl lub kliknij ikonę Panel na stronie: home.pl
  2. Wprowadź swój login (w zależności od tego, na której platformie posiadasz usługi w home.pl):
    • jeśli dokonałeś zamówienia usług po 27 maja 2018 roku, wprowadź jako login swój adres e-mail.
      Dowiedz się więcej o nowej platformie oraz o możliwości migracji na nową platformę.
    • jeśli dokonałeś zamówienia usług przed 27 maja 2018 roku, wprowadź jako login identyfikator usługi, do której chcesz się zalogować, np.: serwer123456, moja-domena.pl, sklep123456.
      Dowiedz się więcej o identyfikatorach usług na poprzedniej platformie home.pl.
  3. Wprowadź hasło dostępu. Jeśli nie pamiętasz hasła, możesz je zmienić na inne – więcej informacji.
  4. Kliknij przycisk Zaloguj się. W zależności od poprawności wpisanej nazwy usługi oraz hasła, zostaniesz zalogowany do Panelu Klienta na nowej lub poprzedniej platformie.

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę,
  • zarządzać danymi abonenta oraz danymi kontaktowymi.

Ile trwa sesja zalogowanego użytkownika w Panelu Klienta home.pl?

Jeśli po zalogowaniu do Panelu Klienta, będziesz nieaktywny przez 30 minut (czyli nie będziesz wykonywał żadnych operacji w Panelu Klienta), to z powodów bezpieczeństwa zostaniesz automatycznie wylogowany z panelu administracyjnego. Po upływie tego okresu czasu, będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu Klienta (wpisać nazwę użytkownika oraz hasło dostępu).

Po upływie 25 minut nieaktywności, na ekranie zostanie wyświetlony ekran przypominający o tym, że z powodu nieaktywności nastąpi automatyczne wylogowanie z Panelu Klienta. Aby kontynuować dalej prace z panelem administracyjnym i uniknąć wygaśnięcia sesji, kliknij przycisk Kontynuuj.

Jeśli nie klikniesz Kontynuuj, Twoja sesja wygaśnie i będziesz musiał ponownie zalogować się do Panelu Klienta, aby kontynuować pracę w panelu administracyjnym.

Nie mogę zalogować się do Panelu Klienta home.pl

Jeśli posiadasz usługi zarejestrowane przed 26 maja 2018 roku i dotychczas logowałeś się do Panelu Klienta wpisując identyfikator / nazwę posiadanej usługi (np. serwer123456 lub twojadomena.pl), to nadal korzystaj ze starego schematu logowania. Tym sposobem zostaniesz zalogowany do poprzedniej wersji Panelu Klienta, gdzie znajdziesz wszystkie wcześniej zarejestrowane usługi.

Zarówno do nowej i poprzedniej platformy home.pl możesz zalogować za pomocą nowego formularza logowania dostępnego pod adresem: https://panel.home.pl. Do poprzedniej wersji Panelu Klienta możesz zalogować się też pod adresem: https://panel.online.home.pl
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub