Jak zmienić hasło do Panelu klienta?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (do tej, której adres został podany jako kontaktowy), to możesz zresetować swoje hasło. Reset hasła polega na odebraniu wiadomości e-mail wysłanej na adres kontaktowy i ustawieniu nowego hasła dostępu (po kliknięciu linku, znajdującego się w treści odebranej wiadomości e-mail).

  1. Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij przycisk „Zapomniałeś hasła?”, który znajduje się w formularzu logowania pod adresem: https://panel.beta.home.pl
  2. Na następnym ekranie w polu „Nazwa użytkownika” wpisz nazwę Twojego konta (w postaci adresu e-mail), dla którego nie pamiętasz hasła.
  3. Na kontaktowy adres e-mail dla wybranego konta zostanie wysłana wiadomość e-mail z kodem aktywacyjnym.
  4. Odbierz wiadomość e-mail i kliknij odnośnik, który znajduje się w treści przesłanej wiadomości e-mail.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz zmiany hasła, który należy wypełnić:
    • Nowe hasło – wpisz nową propozycję hasła.
    • Potwierdź nowe hasło – powtórz nową propozycję hasła w celu weryfikacji.
  6. Po wpisaniu nowego hasła, kliknij przycisk „Wyślij”. Hasło do wybranego konta zostanie natychmiast zmienione.
  7. Przejdź na stronę: https://panel.beta.home.pl, aby zalogować się do swojego konta za pośrednictwem nowego hasła dostępu.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl