Jak odzyskać dostęp do Panelu Klienta home.pl, gdy nie pamiętasz hasła i nie masz dostępu do skrzynki e-mail, której adres został podany jako kontaktowy? W takiej sytuacji należy złożyć wniosek drogą elektroniczną. Znajdziesz go w tym artykule wraz z instrukcją wypełnienia.
SPIS TREŚCI
Pobierz wniosek o nadanie nowego dostępu do Panelu Klienta
By móc ponownie logować się do Panelu Klienta home.pl, pobierz i wypełnij wniosek o nadanie nowego dostępu do konta.
POBIERZ WNIOSEK W FORMACIE PDF | POBIERZ WNIOSEK W FORMACIE DOCX |
Skan lub zdjęcie wypełnionego i podpisanego wniosku prześlij do nas drogą elektroniczną.
Jakich danych potrzebujemy, by nadać nowy dostęp do konta?
We wniosku prosimy o dane, dzięki którym możemy odnaleźć Twoje konto oraz nadać do niego nowe dostępy.
Dane potrzebne do odszukania konta:
- ID konta – indywidualny numer Twojego konta, który znajdziesz na fakturach, lub
- Nazwa usługi – unikalna nazwa Twojej domeny, serwera itp., np. serwer123456.home.pl, lub
- Poprzedni adres e-mail – ten, który był używany jako login do Panelu Klienta.
Dane potrzebne do nadania nowego dostępu:
- Adres e-mail (nowy login) – Twój aktualny adres e-mail, który będzie nowym loginem do Panelu Klienta.
- Dane administratora/użytkownika konta – imię i nazwisko, adres zamieszkania i numer telefonu.
- Adres e-mail do rozliczeń – adres e-mail, na który chcesz otrzymywać informacje o płatnościach, faktury i proformy. Może to być ten sam, który ma być Twoim nowym loginem.
- Dane abonenta (pełna nazwa firmy/imię i nazwisko, reprezentanci, adres siedziby/zamieszkania, NIP w przypadku firm) – potrzebujemy ich do weryfikacji wniosku. Jeśli jesteś osobą fizyczną, często są takie same jak dane administratora/użytkownika.
Wypełniony wniosek czytelnie podpisz. Jeśli właścicielem konta jest firma, konieczne jest także opieczętowane. Wyślij nam skan lub zdjęcie dokumentu przez formularz kontaktowy.