Jak zmienić hasło do usługi przez nowy Panel Klienta home.pl?

Poniższy artykuł opisuje procedurę zmiany hasła w Panelu Klienta home.pl, dostępnego dla usług zarejestrowanych po 26 maja 2018 roku. Logowanie do panelu administracyjnego odbywa się za pomocą nazwy użytkownika, określonej za pomocą adresu e-mail. Sprawdź jak zmienić hasło usługi w poprzedniejj wersji panelu administracyjnego.

Logowanie do nowego panelu administracyjnego odbywa się zawsze przy użyciu jednego identyfikatora konta – adresu e-mail. Po zalogowaniu do panelu, możesz zarządzać wszystkimi usługami, w tym dokonać zmiany hasła zarówno dla każdej z usług pojedynczo, a także zmienić hasło główne, przypisane identyfikatorowi konta – hasło logowania.

W nowym Panelu Klienta nie wszystkie usługi posiadają przypisane im hasło, dlatego nie każda usługa będzie oferowała możliwość jego zmiany. Przykład: usługa hostingu WWW posiada możliwość zmiany hasła, które przydatne jest na etapie konfiguracji domeny oraz obsługi głównego konta FTP serwera, usługa domeny nie posiada hasła, a jej konfiguracja zależna jest od konfiguracji innych usług.

Celem zmiany hasła dla poszczególnych usług dostępnych w panelu administracyjnym:

    1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl
    2. Po lewej stronie ekranu wybierz grupę usług, w ramach których chcesz dokonać zmiany hasła dla wybranej z nich.
    3. Kliknij w identyfikator wybranej usługi lub jej moduł widoczny w panelu.
    4. Kliknij przycisk zmień hasło.
      Położenie przycisku zmiany hasła może być zmienne, w zależności od typu usługi dla której hasło ma być zmienione.
    5. Zmiana hasła, np. do hostingu, wymaga autoryzacji administratora konta. Wprowadź login (adres e-mail użyty podczas logowania) oraz hasło, a następnie zaproponuj nowe hasło dostępu do hostingu.
    6. Zatwierdź zmiany przyciskiem Wyślij.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub