Jak zmienić hasło do usługi przez nowy Panel Klienta?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak zmienić hasło do usługi na nowej platformie home.pl.

Logowanie do Panelu Klienta na nowej platformie home.pl odbywa się zawsze przy użyciu jednego identyfikatora konta – adresu e-mail. Po zalogowaniu do panelu, możesz zarządzać wszystkimi usługami, w tym dokonać zmiany hasła zarówno dla każdej z usług pojedynczo, a także zmienić hasło główne, którego użyłeś podczas logowania do Panelu Klienta.

W nowym Panelu Klienta nie wszystkie usługi posiadają przypisane im hasło, dlatego nie każda usługa będzie oferowała możliwość jego zmiany. Przykład: usługa hostingu WWW posiada możliwość zmiany hasła, które przydatne jest na etapie konfiguracji domeny oraz obsługi głównego konta FTP serwera, usługa domeny nie posiada hasła, a jej konfiguracja zależna jest od konfiguracji innych usług.

Zmiana hasła dla poszczególnych usług przez Panel Klienta na nowej platformie home.pl

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl
  2. Po lewej stronie ekranu wybierz grupę usług, w ramach których chcesz dokonać zmiany hasła dla wybranej z nich.
  3. Kliknij w identyfikator wybranej usługi lub jej moduł widoczny w panelu.
  4. Kliknij przycisk zmień hasło.
    Położenie przycisku zmiany hasła może być zmienne, w zależności od typu usługi dla której hasło ma być zmienione.
  5. Zmiana hasła, np. do hostingu, wymaga autoryzacji administratora konta. Wprowadź login (adres e-mail użyty podczas logowania) oraz hasło, a następnie zaproponuj nowe hasło dostępu do hostingu.
  6. Zatwierdź zmiany przyciskiem Wyślij.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub