Do czego służy sekcja Wsparcie klienta w Panelu klienta?

Sekcja Panelu klienta Wsparcie klienta odpowiada za dostęp do podstawowych możliwości wsparcia w obsłudze i konfiguracji usług oraz realizacji cesji usług czy kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje do tego aby rozwijać swoje usługi oraz zaktualizować dane abonenta jeśli te ulegną zmianie.

Wsparcie klienta to sekcja składająca się z kilku podsekcji odpowiedzialnych m.in. za dostęp do numeru rachunku bankowego, akceptacji zgód marketingowych, dostępu do pomocy home.pl oraz cesji usług. W tym miejscu możesz też przekazać zarządzanie usługami innemu użytkownikowi usług zarejestrowanych w naszej firmie.

Wsparcie klienta – informacje podstawowe

W sekcji Wsparcie klienta znajdziesz podsekcje odpowiedzialne za poszczególne czynności obsługowe:

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie