Do czego służy sekcja Wsparcie klienta w Panelu klienta?

Sekcja Panelu klienta Wsparcie klienta odpowiada za dostęp do podstawowych możliwości wsparcia w obsłudze i konfiguracji usług oraz realizacji cesji usług czy kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje do tego, aby rozwijać swoje usługi oraz zaktualizować dane abonenta jeśli te ulegną zmianie.

SPIS TREŚCI

Wsparcie klienta – informacje podstawowe

Wsparcie klienta to sekcja składająca się z kilku podsekcji odpowiedzialnych m.in. za dostęp do numeru rachunku bankowego, akceptacji zgód marketingowych, dostępu do pomocy home.pl oraz cesji usług. W tym miejscu możesz też przekazać zarządzanie usługami innemu użytkownikowi usług zarejestrowanych w naszej firmie.

W sekcji Wsparcie klienta znajdziesz podsekcje odpowiedzialne za poszczególne czynności obsługowe:

  • Kontakt: znajdziesz tutaj indywidualny numer rachunku bankowego, dostępne kanały kontaktu oraz kod autoryzujący wymagany w celu autoryzacji tożsamości i uzyskania wsparcia podczas kontaktu z home.pl.
  • Baza wiedzy: w tej sekcji znajdziesz dostęp do bazy wiedzy, bloga, a także forum.
    Wsparcie klienta - Baza wiedzy
  • Moje zgody: w tej sekcji wyrazisz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych.
  • Przekazanie zarządzania domeną: jeśli chcesz, aby administratorem domeny stał się inny użytkownik (klient home.pl), możesz przekazać mu możliwość zarządzania domeną, której jesteś właścicielem,
  • Cesja usług: wykonaj cesję usług, aby zmienić abonenta usługi i przenieść własność usługi na innego użytkownika.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie