Sekcja Panelu klienta Wsparcie klienta odpowiada za dostęp do podstawowych możliwości wsparcia w obsłudze i konfiguracji usług oraz realizacji cesji usług czy kontakcie z Biurem Obsługi Klienta. W tym miejscu znajdziesz wszystkie niezbędne informacje do tego, aby rozwijać swoje usługi oraz zaktualizować dane abonenta jeśli te ulegną zmianie.
SPIS TREŚCI
Wsparcie klienta – informacje podstawowe
Wsparcie klienta to sekcja składająca się z kilku podsekcji odpowiedzialnych m.in. za dostęp do numeru rachunku bankowego, akceptacji zgód marketingowych, dostępu do pomocy home.pl oraz cesji usług. W tym miejscu możesz też przekazać zarządzanie usługami innemu użytkownikowi usług zarejestrowanych w naszej firmie.
W sekcji Wsparcie klienta znajdziesz podsekcje odpowiedzialne za poszczególne czynności obsługowe:
- Kontakt: znajdziesz tutaj indywidualny numer rachunku bankowego, dostępne kanały kontaktu oraz kod autoryzujący wymagany w celu autoryzacji tożsamości i uzyskania wsparcia podczas kontaktu z home.pl. Z tego miejsca możesz także kupić usługę Pomoc Premium.
- Przeczytaj: Do czego służy kod autoryzujący?
- Przeczytaj: Do czego służy kod autoryzujący?
- Baza wiedzy: w tej sekcji znajdziesz dostęp do bazy wiedzy, bloga, a także forum.
- Moje zgody: w tej sekcji wyrazisz zgodę na otrzymywanie treści marketingowych.
- Przeczytaj: Jak wyrazić zgodę na treści marketingowe?
- Przeczytaj: Jak wyrazić zgodę na treści marketingowe?
- Zarządzanie domenami: jeśli chcesz, aby administratorem domeny stał się inny użytkownik (klient home.pl), możesz przekazać mu możliwość zarządzania domeną, której jesteś właścicielem. W tym miejscu możesz też wygenerować wniosek o wydanie kodu Authinfo dla Twoich domen.
- Cesja usług: wykonaj cesję usług, aby zmienić abonenta usługi i przenieść własność usługi na innego użytkownika.
- Przeczytaj: Jak wykonać cesję elektroniczną usług?
- Program partnerski home.pl: zarejestruj się w programie partnerskim i polecaj usługi home.pl, by otrzymać prowizję od udanej sprzedaży.
- Powiadomienie w sprawie płatności: wprowadź dodatkowy adres e-mail, na który chcesz otrzymywać powiadomienia o płatnościach.