Jak włączyć zgodę marketingową w Panelu klienta home.pl?

Interesują Cię nowe oferty, rabaty i szkolenia w home.pl? Poinformujemy Cię o nich po wyrażeniu zgody marketingowej. Bądź na bieżąco z aktualnymi, darmowymi webinarami, promocjami i tańszym odnowieniem usług w abonamencie wieloletnim. Zgoda marketingowa może być cofnięta w każdej chwili. Sprawdź, jak włączyć i wyłączyć zgodę w panelu klienta.

SPIS TREŚCI

Jak włączyć zgodę marketingową w panelu klienta?

Aby włączyć zgodę marketingową w panelu klienta home.pl, postępuj według instrukcji:

  1. Wejdź na stronę: panel.home.pl i zaloguj się na swoje konto.
  2. Przejdź do menu po lewej stronie i kliknij przycisk: Wsparcie klienta.
    zgoda marketingowa - wyrażam zgodę
  3. W otwartej zakładce kliknij przycisk: Moje zgody.
  4. Zapoznaj się z treścią zgody marketingowej, klikając: Rozwiń pełną treść zgody.
    Zgoda marketingowa - nowości, rabaty, edukacja
  5. Aby wyrazić zgodę i uzyskać dostęp do cennych informacji i rabatów, kliknij przycisk: Wyrażam zgodę.
    Zgoda marketingowa - nowości, rabaty, edukacja
  6. Gotowe! Od tej pory będziemy Cię informować o rabatach i nowościach w ofercie.

Jak wyłączyć zgodę marketingową?

Cofnięcie zgody marketingowej sprawi, że przestaniesz otrzymywać od nas wiadomości na temat aktualnych ofert. Jeśli chcesz cofnąć zgodę, postępuj według instrukcji:

  1. Ponownie przejdź do swoich zgód marketingowych (Wsparcie klienta → Moje Zgody).
  2. Kliknij przycisk: Cofam zgodę. Od tej pory nie będziesz otrzymywać od nas wiadomości o nowych ofertach i rabatach.
    Zgoda marketingowa - nowości, rabaty, edukacja
Czytaj więcej
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie