W przypadku nowej platformy home.pl, za pomocą Panelu klienta nie możesz zmienić danych adresowych dla Twojego konta (np. ulica, kod pocztowy, miejscowość). W celu aktualizacji danych adresowych wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta – po autoryzacji klienta, wskazane dane adresowe zostaną zaktualizowane. Zmiana danych adresowych nie powoduje zmiany abonenta.
W danych kontaktowych dla Twojego konta zawarte są:
- dane osób kontaktowych dla Twojego konta w home.pl (np. imię, nazwisko, telefon, adres e-mail). Dane osób kontaktowych możesz samodzielnie zmienić po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl.
- dane adresowe dla Twojego konta w home.pl (np. ulica, miejscowość, kod pocztowy). Dane adresowe możesz zmienić po kontakcie z Biurem Obsługi Klienta (w celu zmiany wymagana autoryzacja klienta).
Jak zmienić dane kontaktowe dla konta przez Panel klienta home.pl?
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Kliknij sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij opcję menu: Profil konta, którą również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostaną wyświetlone dwa moduły o nazwach: Ustawienia konta oraz Adres.
- Kliknij odpowiedni przycisk:
- Edytuj przy Ustawieniach konta – jeśli chcesz zmienić dane osoby kontaktowej, z którą nasze Biuro Obsługi Klienta będzie kontaktować się w pierwszej kolejności.
- wybierz opcję: Wybierz użytkownika do kontaktu, aby wybrać użytkownika, który już jest utworzony w Twoim Panelu klienta home.pl i ustawić go jako osobę kontaktową dla Twojego konta.
- wybierz opcję: Określ dane kontaktowe, aby wpisać ręcznie dane do osoby kontaktowej (imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, język).
- Edytuj przy Adresie – po kliknięciu otrzymasz informacje, że zmiany adresowe w tym miejscu wymagają kontaktu z Biurem Obsługi Klienta. Dane zawarte w tej sekcji są stosowane podczas generowania faktur oraz PRO FORM za wykupione usługi.
- Edytuj przy Ustawieniach konta – jeśli chcesz zmienić dane osoby kontaktowej, z którą nasze Biuro Obsługi Klienta będzie kontaktować się w pierwszej kolejności.
Dodatkowe informacje na temat danych kontaktowych w Panelu klienta home.pl
- Dane adresowe dla Twojego konta w home.pl (ulica, kod pocztowy, miejscowość), które zawarte są w ramach danych kontaktowych, stosowane są podczas generowania pliku CSR. Jeśli podczas aktywacji certyfikatu SSL, wyświetlany jest komunikat błędu: „… pole ‘Miejscowość’ nie jest poprawne”, to wymagana jest aktualizacja danych adresowych, aby móc kontynuować. Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym adresem.