Jak zmienić dane kontaktowe w Panelu klienta home.pl?

W poniższym artykule znajdziesz informacje o zmianie danych kontaktowych w Panelu klienta na nowej platformie home.pl.

W danych kontaktowych dla Twojego konta zawarte są:

  • dane osób kontaktowych dla Twojego konta w home.pl (np. imię, nazwisko, telefon, adres e-mail).
  • dane adresowe dla Twojego konta w home.pl (np. ulica, miejscowość, kod pocztowy).

W przypadku nowej platformy home.pl, za pomocą Panelu klienta nie możesz zmienić danych dla Twojego konta. W celu aktualizacji danych adresowych lub osoby do kontaktu wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta – po autoryzacji klienta, wskazane dane zostaną zaktualizowane. Zmiana danych adresowych lub osoby do kontaktu nie powoduje zmiany abonenta.

Dodatkowe informacje na temat danych kontaktowych w Panelu klienta home.pl

  • Dane adresowe dla Twojego konta w home.pl (ulica, kod pocztowy, miejscowość), które zawarte są w ramach danych kontaktowych, stosowane są podczas generowania pliku CSR. Jeśli podczas aktywacji certyfikatu SSL, wyświetlany jest komunikat błędu: „… pole ‘Miejscowość’ nie jest poprawne”, to wymagana jest aktualizacja danych adresowych, aby móc kontynuować. Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym adresem.
Chcesz sprawdzić, jak zmienić dane konta w poprzednim Panelu klienta home.pl? Zajrzyj:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie