W danych kontaktowych dla Twojego konta zawarte są:
- dane osób kontaktowych dla Twojego konta w home.pl (np. imię, nazwisko, telefon, adres e-mail).
- dane adresowe dla Twojego konta w home.pl (np. ulica, miejscowość, kod pocztowy).
W przypadku nowej platformy home.pl, za pomocą Panelu klienta nie możesz zmienić danych dla Twojego konta. W celu aktualizacji danych adresowych lub osoby do kontaktu wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta – po autoryzacji klienta, wskazane dane zostaną zaktualizowane. Zmiana danych adresowych lub osoby do kontaktu nie powoduje zmiany abonenta.
Dodatkowe informacje na temat danych kontaktowych w Panelu klienta home.pl
- Dane adresowe dla Twojego konta w home.pl (ulica, kod pocztowy, miejscowość), które zawarte są w ramach danych kontaktowych, stosowane są podczas generowania pliku CSR. Jeśli podczas aktywacji certyfikatu SSL, wyświetlany jest komunikat błędu: „… pole ‘Miejscowość’ nie jest poprawne”, to wymagana jest aktualizacja danych adresowych, aby móc kontynuować. Więcej informacji na ten temat znajdziesz pod tym adresem.