Jak przenieść usługi do nowego Panelu Klienta w home.pl?

Od końca maja 2018 w home.pl wprowadzona została nowa platforma usług, która dostępna jest dla nowych klientów. Każdy klient korzystający z poprzedniej platformy, który dokona zamówienia usługi na nowej platformie oraz podczas tego zamówienia poda dane logowania do konta na poprzedniej platformie, może zostać zmigrowany ze swoim kontem do nowej platformy.

Jeśli więc posiadasz usługi zarejestrowane przed 27 maja 2018 i chcesz w chwili obecnej zarejestrować nową usługę na te same dane abonenta, będziesz mieć możliwość rozpoczęcia migracji usług na nową platformę home.pl (czyli do nowej wersji Panelu Klienta).

Logowanie do poprzedniej wersji Panelu Klienta odbywa się za pomocą nazwy jednej z posiadanych usług (np. serwer123456 lub twojadomena.pl). Natomiast logowanie do nowej wersji Panelu Klienta realizowane jest tylko za pomocą jednego adresu e-mail, którego wybierasz podczas zamawiania usług na nowej platformie home.pl.

Chcę zamówić nową usługę i przenieść swoje konto na nową platformę home.pl

Rozpocznij rejestrację nowej usługi w home.pl, a następnie podczas identyfikacji klienta zaloguj się na konto, które znajduje się obecnie na poprzedniej platformie home.pl.

  1. Przejdź na stronę home.pl i następnie wybierz kategorie usług, która znajduje się w górnej części ekranu.
  2. Wybierz usługę, którą chcesz zamówić. Kiknij przycisk Wybieram, który znajduje się pod wybraną usługą.
  3. Po kliknięciu przycisku Wybierz, zostanie wyświetlony ekran dodawania nowej usługi do zamówienia. Jeśli specyfikacja usługa na to zezwala, będziesz mógł na ekranie wybrać okres abonamentowy, na który chcesz zamówić usługę. Kliknij przycisk Przechodzę do koszyka, aby przejść dalej.
  4. Na ekranie zostanie wyświetlona zawartość Twojego koszyka. Zapoznaj się z wyświetlonymi informacjami i kliknij przycisk Zamów.
  5. W kolejnym kroku zostaniesz poproszony o wskazanie nazwy konta.
  6. Jeśli chcesz zamówić nową usługę, a przy okazji przenieść swoje dotychczasowe konto na nową platformę home.pl, to wprowadź dotychczasowy login (np. nazwę jednej z posiadanych usług administracyjnych) i kliknij przycisk Kontynuuj.
  7. Jeśli po kliknięciu przycisku Kontynuuj, nasz system nie znajdzie wskazanej usługi na nowej platformie home.pl, to otrzymasz propozycję utworzenia nowego konta na firmę lub osobę fizyczną. Jeśli chcesz przenieść swoje istniejące konto na nową platformę home.pl, wybierz opcję: Mam już konto.
  8. Po wybraniu opcji Mam już konto, wprowadź dotychczasowy login (czyli nazwę usługi administracyjnej), np. serwer123456 lub twojadomena.pl.
  9. Na następnym ekranie ustal dane dostępowe do Twojego konta na nowej platformie home.pl. Musisz zdefiniować nazwę loginu oraz hasło dostępu, które będziesz używać podczas logowania do Panelu Klienta na nowej platformie home.pl.
  10. W następnych krokach wybierz preferowaną metodę płatności, zapoznaj się i zaakceptuj regulaminy świadczenia usług, promocji i korzystania z usług.
  11. Po zarejestrowaniu nowych usług, na Twój kontaktowy adres e-mail, który podałeś podczas procesu rejestracji, otrzymasz wszystkie niezbędne informacje o swoim zamówieniu oraz o rozpoczętej migracji Twojego konta na nową platformę home.pl.

Od tej pory logowanie do Panelu Klienta wykonuj tylko za pomocą adresu e-mail, który wybrałeś podczas pierwszego zamówienia usługi na nowej platformie. Proces migracji dotychczasowych usług do nowego Panelu Klienta realizowany zwykle w ciągu 48h od wysłania zamówienia.

Migracja na nową platformę może nie objąć wszystkich Twoich usług. W takim przypadku może dojść do sytuacji, gdy Twoje usługi zostaną podzielone na dwa panele (część usług będzie znajdowała się na nowej platformie home.pl, natomiast reszta usług na poprzedniej platformie).

W sytuacji, gdy część usług nie zostanie zmigrowana na nową platformę, w Panelu Klienta będzie dostępna sekcja o nazwie Stary Panel, która umożliwia przełączanie pomiędzy panelami na nowej i poprzedniej platformie home.pl.

Po zakończeniu migracji usług, logowanie będzie realizowane tylko za pomocą jednej nazwy użytkownika. O zakończeniu tego procesu zostaniesz poinformowany w osobnej wiadomości e-mai.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub