Jak przenieść usługi do nowego Panelu klienta w home.pl?

W maju 2018 roku wprowadziliśmy nowy Panel klienta home.pl umożliwiający zarządzanie kontem i zarejestrowanymi usługami.

  • Rejestrując usługę po 1 czerwca 2018 roku: automatycznie staniesz się użytkownikiem nowego Panelu klienta.
  • Jeśli posiadasz usługi zarejestrowane przed końcem maja 2018 roku:  nowy Panel klienta zostanie Ci udostępniony z czasem. Ze względu na specyfikę usług, wszystkie konta klientów są przenoszone do nowego Panelu sukcesywnie. Jeśli wciąż obsługujesz swoje konto w starym Panelu klienta, prosimy o zachowanie cierpliwości.
  • Jeśli posiadasz usługi widoczne w starym Panelu klienta home.pl a chcesz zarejestrować nowe usługi: automatycznie rejestracja nowych usług spowoduje dostęp do nowego Panelu klienta. W ten sposób tymczasowo zyskasz dostęp do dwóch kont klienta – starego i nowego Panelu.  Taka sytuacja spowoduje również, że Twoje konta zostaną automatycznie ustawione w kolejce do połączenia w jedno konto, obsługiwane w nowym Panelu klienta. Konta będą łączone sukcesywnie. Jeśli posiadasz dwa konta, prosimy o zachowanie cierpliwości

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o połączeniu kont lub migracji usług ze starego do nowego Panelu klienta, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta: pomoc.home.pl/kontakt

Logowanie do poprzedniej wersji Panelu klienta odbywa się za pomocą nazwy jednej z posiadanych usług (np. serwer123456 lub twojadomena.pl). Natomiast logowanie do nowej wersji Panelu klienta realizowane jest tylko za pomocą jednego adresu e-mail. 

Migracja na nową platformę może nie objąć wszystkich Twoich usług. W takim przypadku może dojść do sytuacji, gdy Twoje usługi zostaną podzielone na dwa panele (część usług będzie znajdowała się na nowej platformie home.pl, natomiast reszta usług na poprzedniej platformie). To wyjątkowa sytuacja o której powiadomimy Cię. Rozwiązania tej sytuacji nasz zespół podejmie się w momencie, kiedy ważność posiadanej usługi będzie dobiegała końca.

W sytuacji, gdy część usług nie zostanie zmigrowana na nową platformę, w Panelu klienta będzie dostępna sekcja o nazwie Stary Panel, która umożliwia przełączanie pomiędzy panelami na nowej i poprzedniej platformie home.pl.

Po zakończeniu migracji usług, logowanie będzie realizowane tylko za pomocą jednej nazwy użytkownika. O zakończeniu tego procesu zostaniesz poinformowany w osobnej wiadomości e-mai.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie