Sprawdź: jak przenieść usługi do nowego Panelu klienta home.pl?
W sytuacji, gdy część usług nie zostanie zmigrowana na nową platformę, w Panelu klienta będzie dostępna sekcja o nazwie Stary Panel, która umożliwia przełączanie pomiędzy panelami na nowej i poprzedniej platformie home.pl.
SPIS TREŚCI
- Przeklik do starego panelu, gdy część usług nie została zmigrowana
- Wszystkie Twoje usługi są już w nowym panelu
Przeklik do starego panelu, gdy część usług nie została zmigrowana
Aby przełączyć się do starego Panelu klienta, skorzystaj z nowego Panelu klienta:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Sprawdź, jak zalogować się do panelu klienta.
- Kliknij sekcję menu: Wsparcie klienta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Następnie kliknij opcję: Dawny panel.
- W kafelku Usługi znajdziesz informacje o liczbie Twoich usług, które znajdują się w starym panelu. Możesz też skorzystać z dwóch przycisków:
- Przełącz Panel – kliknij, aby otworzyć w nowym oknie poprzedni panel. Uważaj na blokadę wyskakujących okienek w przeglądarce, jeśli masz ją włączoną, może to uniemożliwić wyświetlenie poprzedniego panelu.Po kliknięciu przycisku Przełącz Panel, poprzednia wersja panelu zostanie otwarta w nowym oknie przeglądarki. Podczas przełączania panelu nie jest wymagane ponowne wpisywanie loginu i hasła dostępu.
- Lista usług – kliknij, aby wyświetlić listę wszystkich usług, które znajdują się w poprzednim panelu. Obok nazw usługi dostępna również będzie data wygaśnięcia.
- Przełącz Panel – kliknij, aby otworzyć w nowym oknie poprzedni panel. Uważaj na blokadę wyskakujących okienek w przeglądarce, jeśli masz ją włączoną, może to uniemożliwić wyświetlenie poprzedniego panelu.
Wszystkie Twoje usługi są już w nowym panelu
Możliwość uruchomienia poprzedniej wersji Panelu klienta dostępna jest tylko dla użytkowników, którzy posiadają usługi w obu panelach (dawnym i nowym).
Jeśli rejestrowałeś wszystkie swoje usługi już na nowej platformie home.pl lub jeśli migracja wszystkich Twoich usług na nową platformę home.pl została przeprowadzona pomyślnie, to w sekcji menu: Wsparcie klienta → Dawny panel będzie wyświetlona informacja: Wszystkie Twoje usługi są już w nowym panelu.