Jak wyłączyć lub skasować konto użytkownika?

W sekcji menu: Użytkownicy możesz tworzyć dodatkowe konta użytkowników z dostępem do Panelu Klienta home.pl. Konta użytkowników mogą posiadać uprawnienia administratora lub zwykłego użytkownika. Użytkownicy z uprawnieniami administratora mogą wyłączać/włączać oraz kasować konta innych użytkowników.

Operacja wyłączenia użytkownika może zostać później cofnięta poprzez ponowne włączenie konta użytkownika, natomiast operacji skasowania konta użytkownika jest bezpowrotna.

Jak przejść do wyłączania/włączania lub kasowania kont użytkowników?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta home.pl do konta z uprawnieniami administratora.
  2. Przejdź opcji menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista dotychczasowo utworzonych użytkowników. Kliknij nazwę użytkownika lub przycisk: Opcje przy wybranym użytkowniku.
  4. Jeśli kliknąłeś nazwę użytkownika, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie informacji o wybranym użytkowniku.
  5. Kliknij przycisk:
    • Wyłącz – kliknij ten przycisk, aby wyłączyć konto użytkownika. Funkcja ta jest stosowana w celu tymczasowego wyłączenia konta użytkownika. Będziesz mógł w późniejszym czasie ponownie aktywować (włączyć) konto takiego użytkownika.
    • Skasuj – kliknij ten przycisk, aby bezpowrotnie skasować konto użytkownika. Funkcja ta jest stosowana w celu całkowitego usunięcia konta wybranego użytkownika. Nie będziesz mógł cofnąć tej operacji!
WAŻNE! Pamiętaj, że wyłączone konto użytkownika będziesz mógł później ponownie aktywować, natomiast skasowanie konta użytkownika jest bezpowrotne. Oznacza to, że po usunięciu użytkownika, nie będzie możliwe późniejsze przywrócenie tego konta. W takiej sytuacji wymagane będzie ponowne utworzenie konta użytkownika w Panelu Klienta home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub