W sekcji menu: Użytkownicy możesz tworzyć dodatkowe konta użytkowników z dostępem do Panelu klienta home.pl. Konta użytkowników mogą posiadać uprawnienia administratora lub zwykłego użytkownika. Użytkownicy z uprawnieniami administratora mogą wyłączać/włączać oraz kasować konta innych użytkowników.
Operacja wyłączenia użytkownika może zostać później cofnięta poprzez ponowne włączenie konta użytkownika, natomiast operacji skasowania konta użytkownika jest bezpowrotna.
Jak przejść do wyłączania/włączania lub kasowania kont użytkowników?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź opcji menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista dotychczasowo utworzonych użytkowników. Kliknij nazwę użytkownika lub przycisk: Opcje przy wybranym użytkowniku.
- Jeśli kliknąłeś nazwę użytkownika, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie informacji o wybranym użytkowniku.
- Kliknij przycisk:
- Wyłącz – kliknij ten przycisk, aby wyłączyć konto użytkownika. Funkcja ta jest stosowana w celu tymczasowego wyłączenia konta użytkownika. Będziesz mógł w późniejszym czasie ponownie aktywować (włączyć) konto takiego użytkownika.
- Skasuj – kliknij ten przycisk, aby bezpowrotnie skasować konto użytkownika. Funkcja ta jest stosowana w celu całkowitego usunięcia konta wybranego użytkownika. Nie będziesz mógł cofnąć tej operacji!