Jak zmienić dane istniejącego użytkownika w Panelu Klienta?

Najlepszy hosting dla stron WWW

W sekcji menu: Użytkownicy możesz tworzyć dodatkowe konta użytkowników z dostępem do Panelu Klienta home.pl. Konta użytkowników mogą posiadać uprawnienia administratora lub zwykłego użytkownika.

  • Tylko użytkownik z uprawnieniami administratora może zmienić ustawienia innych użytkowników, którzy utworzeni są w ramach tego samego konta klienta, np. ich ustawienia, dane kontaktowe czy hasło dostępu.
  • Jeśli posiadasz konto użytkownika ze standardowymi uprawnieniami, to możesz przejść jedynie do zmiany danych dla użytkownika, do którego jesteś zalogowany.

Jak przejść do edycji istniejących użytkowników?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Przejdź opcji menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel Klienta - Wybierz sekcję menu Użytkownicy
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista dotychczasowo utworzonych użytkowników. Kliknij nazwę użytkownika lub przycisk: Opcje przy wybranym użytkowniku, aby przejść do jego edycji.
    Jeśli zalogowałeś się do konta użytkownika ze standardowymi uprawnieniami, to możesz przejść jedynie do zmiany danych dla użytkownika, do którego jesteś zalogowany.
    Panel Klienta - Użytkownicy - Kliknij nazwę użytkownika lub przycisk Opcje przy wybranym użytkowniku
  4. Jeśli kliknąłeś nazwę użytkownika, na ekranie zostanie wyświetlone podsumowanie informacji o wybranym użytkowniku.
    Panel Klienta - Użytkownicy - Kliknij w nazwę użytkownika, aby wyświetlić podsumowanie informacji o wybranym użytkowniku

    • Zaloguj jako [nazwa_użytkownika] – kliknij ten przycisk, aby w nowym oknie przeglądarki zalogować się do Panelu Klienta home.pl za pomocą wybranego konta użytkownika. Po kliknięciu przycisku Zaloguj jako…, w nowym oknie przeglądarki zostanie wyświetlone powiadomienie informujące o zalogowaniu:
      Panel Klienta - Użytkownicy - Podsumowanie informacji o wybranym użytkowniku - Zaloguj jako - Powiadomienie informujące o zalogowaniu
    • Zresetuj hasło – kliknij ten przycisk, aby wysłać wiadomość z linkiem umożliwiającym zmianę hasła dostępu dla wybranego użytkownika. Wiadomość zostanie wysłana na kontaktowy adres e-mail użytkownika.
    • Wyłącz – kliknij ten przycisk, aby wyłączyć konto użytkownika. Funkcja ta jest stosowana w celu tymczasowego wyłączenia konta użytkownika. Będziesz mógł w późniejszym czasie ponownie aktywować (włączyć) konto takiego użytkownika.
    • Skasuj – kliknij ten przycisk, aby bezpowrotnie skasować konto użytkownika. Funkcja ta jest stosowana w celu całkowitego usunięcia konta wybranego użytkownika. Nie będziesz mógł cofnąć tej operacji!
    • Edytuj ustawienia użytkownika – kliknij ten przycisk, aby przejść do edycji danych wybranego użytkownika (np. imię i nazwisko, zdjęcie, język, numery telefonów, adres e-mail [używany do logowania], adres e-mail [używany do kontaktu z BOK] oraz adres e-mail [używany do przesyłania powiadomień]).
    • Edytuj adres pocztowy – kliknij ten przycisk, aby przejść do edycji danych adresowych dla wybranego użytkownika (np. adres korespondencyjny, miasto, kraj, województwo, kod pocztowy).
    • Zobacz historię logowań – kliknij ten przycisk, aby sprawdzić historię logowań wybranego użytkownika do Panelu Klienta home.pl.
  5. W dolnej części ekranu znajduje się sekcja: Usługi użytkownika, w której znajdziesz listę usług, do których dany użytkownik posiada uprawnienia, aby nimi zarządzać w Twoim Panelu Klienta home.pl. Oznacza to, że możesz przypisywać utworzonych w Panelu Klienta home.pl użytkowników do wybranych usług.
    WAŻNE! Sekcja Usługi użytkownika umożliwia przypisywanie do użytkowników tylko niektóre usługi dostępne w home.pl, np. licencje Office 365, Acronis Backup, Dropbox. Oznacza to, że w tym miejscu nie będziesz mógł przypisać użytkownikowi uprawnień do zarządzania takimi usługami jak: hosting lub domena.

Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub