Użytkownicy z uprawnieniami standardowymi oraz administracyjnymi

W sekcji menu: Użytkownicy możesz tworzyć dodatkowe konta użytkowników z dostępem do Panelu Klienta home.pl. Konta użytkowników mogą posiadać uprawnienia administratora lub zwykłego użytkownika.

  • Tylko użytkownik z uprawnieniami administratora może zmienić ustawienia innych użytkowników, którzy utworzeni są w ramach tego samego konta klienta, np. ich ustawienia, dane kontaktowe czy hasło dostępu.
  • Jeśli posiadasz konto użytkownika ze standardowymi uprawnieniami, to możesz przejść jedynie do zmiany danych dla użytkownika, do którego jesteś zalogowany.
WAŻNE! Po utworzeniu użytkownika w Panelu Klienta home.pl, nie ma możliwości zmiany jego uprawnień. Oznacza to, że jeśli potrzebujesz nadać uprawnienia administratora dla wybranego użytkownika, to wymagane będzie utworzenie nowego konta użytkownika z uprawnieniami administratora.

Jak sprawdzić uprawnienia użytkowników?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Przejdź opcji menu: Użytkownicy, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista dotychczasowo utworzonych użytkowników. Obok nazwyt użytkownika, jeśli posiada on uprawnienia administratora, w nawiasie zostanie wyświetlona informacja o posiadaniu takich uprawnień.
    Jeśli zalogowałeś się do konta użytkownika ze standardowymi uprawnieniami, to możesz przejść jedynie do zmiany danych dla użytkownika, do którego jesteś zalogowany.
  4. Jeśli kliknąłeś nazwę użytkownika, to w sekcji: Ustawienia użytkownika w polu: Rola zostanie wyświetlona informacja jakie uprawnienia posiada wybrany użytkownik.
  5. Aby przejść do zmiany ustawień użytkownika, kliknij przycisk: Edytuj ustawienia użytkownika. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o edycji ustawień użytkownika.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub