Powiadomienia w Panelu Klienta home.pl

Logowanie do Panelu Klienta home.pl przeprowadzane jest za pomocą loginu w postaci adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu będziesz mógł zarządzać wszystkimi usługami, które zarejestrowałeś w home.pl. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o procesie logowania do Panelu Klienta home.pl.

Za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz m.in.:

  • zarządzać płatnościami za zarejestrowane usługi oraz ich ustawieniami,
  • sprawdzić wygenerowane faktury oraz inne dokumenty (np. dokumenty płatności oraz zwroty),
  • zarejestrować kolejną usługę,
  • zarządzać właściwymi oraz kontaktowymi danymi abonenta.

W Panelu Klienta home.pl w prawym górnym rogu ekranu pod ikoną “Dzwonka” dostępne są powiadomienia dotyczące Twojego konta w home.pl. Kliknij ikonę “dzwonka”, aby rozwinąć listę ostatnich powiadomień.

Po kliknięciu na ikonę “Dzwonka”, na ekranie zostanie wyświetlona lista ostatnich powiadomień dotyczących Twojego konta w home.pl. W górnej części tej listy możesz wybrać jaki typ powiadomień chcesz wyświetlać (np. ostrzeżenia lub operacje).

Powiadomienia są podzielone na różne grupy, np. informacje o aktualizacjach wyświetlane są z ikoną zegara, powiadomienia zakończone sukcesem z zieloną ikoną, operacje zakończone porażką z czerwoną ikoną, natomiast ważne komunikaty lub ostrzeżenia wyświetlane są wraz z żółtą ikoną.

Cyfra wyświetlana przy ikonie dzwonka oznacza ilość ważnych powiadomień dla Twojego konta, aby pozbyć się tego oznaczenia, należy przejść do tych ważnych powiadomień i kliknąć znak “krzyżyka”.
W treści każdego powiadomienia znajduje się link, pod którym możesz sprawdzić szczegółowe informacje o danym zdarzeniu (np. “Zobacz zamówienie”, “Zobacz subskrypcję” itp.).

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub