Jak wykonać płatność online w Panelu Klienta?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak opłacić usługi metodą online na nowej platformie home.pl.

Po zalogowaniu do Panelu Klienta home.pl możesz wygenerować zamówienia (np. zamówienia przedłużenia ważności usługi, zmiana pakietu usług na wyższy), podczas których pojawi się możliwość ich opłacenia. Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez użytkownika. Dopiero na podstawie wygenerowanego zamówienia możliwe jest rozpoczęcie płatności online (sugerujemy włączenie płatności cyklicznych).

Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie za pomocą funkcji automatycznego odnowienia usługi. Klient może również manualnie wygenerować zamówienie przedłużenia. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia ważności usługi.
WAŻNE! Jeśli chcesz korzystać z płatności cyklicznej (automatyczne pobieranie środków z karty płatniczej), to pamiętaj, aby w Panelu Klienta przy wybranych usługach była włączona opcja automatycznego odnawiania usługi.

Jak wykonać nową płatność online w Panelu Klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu Klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Wybierz sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury i znajdź sekcję: Nieopłacone. Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk: Opłać dokumenty.
  4. Na następnym ekranie wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności. 
  5. Jeśli wybrana usługa oferuje taką możliwość, będziesz mógł zmienić plan subskrypcji (zmiana planu dostępna jest np. dla usługi hostingu lub sklepu internetowego).
  6. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  7. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: “Informacja o płatności” wybierz metodę płatności PayU i zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie: Potwierdź płatność.
  8. Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu przycisku Potwierdź, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia oraz kwota do zapłaty. Następnie zostaniesz przekierowany do PayU, aby zrealizować płatność.
    Po wyświetleniu listy kanałów płatności, wybierz z którego banku chcesz wykonać przelew online. Kliknij logo płatności online, z której chcesz skorzystać.
  9. Wybór konkretnego banku spowoduje otworzenie strony WWW, na której będziesz mógł wykonać płatność online (zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku). Po poprawnym zakończeniu transakcji, zostaniesz ponownie przekierowany do Panelu Klienta home.pl, a Twoje zamówienie zostanie skierowane do przetwarzania / realizacji.
    Zanotuj numer Twojej transakcji wyświetlony na ekranie. W przypadku wystąpienia niedogodności z transakcją, skontaktuj się z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu +48 (61) 860 27 00 i powołaj się na ten numer transakcji.

Kiedy otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu Klienta home.pl w opcji menu: Zamówienia i faktury.

Po wygenerowaniu faktury, na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu Klienta home.pl.

Więcej informacji o fakturach VAT w home.pl znajdziesz pod tym adresem.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub