Jak wykonać płatność online w Panelu klienta?


Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl, możesz wygenerować zamówienia (np. zamówienia przedłużenia ważności hostingu lub zmiany pakietu usług na wyższy), podczas których pojawi się możliwość ich opłacenia.

W artykule znajdziesz instrukcje jak opłacić usługi metodą online na nowej platformie home.pl.

 

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Zamówienia przedłużenia usług (np. hostingu lub domeny) mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez użytkownika. Dopiero na podstawie wygenerowanego zamówienia możliwe jest rozpoczęcie płatności online (sugerujemy włączenie płatności cyklicznych).

Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie za pomocą funkcji automatycznego odnowienia usługi. Klient może również manualnie wygenerować zamówienie przedłużenia. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia ważności usługi.

WAŻNE! Jeśli chcesz korzystać z płatności cyklicznej (automatyczne pobieranie środków z karty płatniczej), to pamiętaj, aby w Panelu Klienta przy wybranych usługach była włączona opcja automatycznego odnawiania usługi.

Jak wykonać nową płatność online w Panelu Klienta home.pl?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu Klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Wybierz sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury i znajdź sekcję: Nieopłacone. Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk: Opłać dokumenty.
    WAŻNE! Jeśli chcesz opłacić aktywną usługę, to przejdź do zakładki: Subskrypcje, wybierz aktywną usługę, którą chcesz opłacić i kliknij w tym celu przycisk: Odnowienie.
    Panel Klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk Opłać dokumenty
  4. Na następnym ekranie wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności. Panel Klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności
  5. Jeśli wybrana usługa oferuje taką możliwość, będziesz mógł zmienić plan subskrypcji (zmiana planu dostępna jest np. dla usługi hostingu lub sklepu internetowego).
  6. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  7. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: “Informacja o płatności” wybierz metodę płatności PayU i zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie: Potwierdź płatność. Panel Klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Wybierz okres subskrypcji - Wybierz metodę płatności PayU i zapoznaj się z regulaminem
  8. Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu przycisku Potwierdź, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia oraz kwota do zapłaty. Następnie zostaniesz przekierowany do PayU, aby zrealizować płatność.
    Po wyświetleniu listy kanałów płatności, wybierz z którego banku chcesz wykonać przelew online. Kliknij logo płatności online, z której chcesz skorzystać.
  9. Wybór konkretnego banku spowoduje otworzenie strony WWW, na której będziesz mógł wykonać płatność online (zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku). Po poprawnym zakończeniu transakcji, zostaniesz ponownie przekierowany do Panelu Klienta home.pl, a Twoje zamówienie zostanie skierowane do przetwarzania / realizacji.
    Zanotuj numer Twojej transakcji wyświetlony na ekranie. W przypadku wystąpienia niedogodności z transakcją, skontaktuj się z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu +48 (61) 628 45 05 i powołaj się na ten numer transakcji.

Kiedy otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu Klienta home.pl w opcji menu: Zamówienia i faktury.

Po wygenerowaniu faktury, na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu Klienta home.pl.

Więcej informacji o fakturach VAT w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Częste pytania
Narzędzia
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Konfiguracja programów pocztowych
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne Usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów oraz analizowanie błędów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynki e-mail za pomocą Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Wizyta - system rezerwacji
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Akademia home.pl
Poradniki do pobrania
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Kurs mod_rewrite
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Dropbox
Cloud Email Xchange
Dropsuite
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub