Jak wykonać płatność online za usługi w home.pl?


Płatność online możesz zainicjować klikając przycisk: Opłać usługę, znajdujący się w wiadomości e-mail, w której przesyłana jest PRO FORMA lub po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl. Korzystając z przycisku: Opłać usługę znajdujący się w wiadomości e-mail, możesz opłacić wszystkie usługi znajdujące się na PRO FORMIE. Jeśli chcesz opłacić tylko wybrane usługi z PRO FORMY, to zaloguj się do Panelu klienta home.pl.

Instrukcje krok po kroku jak opłacić usługi metodą online w home.pl:

Po zalogowaniu do Panelu klienta home.pl możesz wygenerować zamówienia (np. zamówienia przedłużenia ważności hostingu lub zmiany pakietu usług na wyższy). Po wygenerowaniu zamówienia, pojawi się możliwość opłacenia wskazanych usług metodą online.

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie. Zobacz wideo jak uruchomić płatności cykliczne kartą.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

Zamówienia przedłużenia usług (np. hostingu lub domeny) mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez użytkownika. Dopiero na podstawie wygenerowanego zamówienia możliwe jest rozpoczęcie płatności online (sugerujemy włączenie płatności cyklicznych).

Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie za pomocą funkcji automatycznego odnowienia usługi. Klient może również manualnie wygenerować zamówienie przedłużenia. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia ważności usługi.

WAŻNE! Jeśli chcesz korzystać z płatności cyklicznej (automatyczne pobieranie środków z karty płatniczej), to pamiętaj, aby w Panelu klienta przy wybranych usługach była włączona opcja automatycznego odnawiania usługi.

Jak opłacić usługi metodą online odbierając wiadomość e-mail z PRO FORMĄ?

Płatność online możesz rozpocząć po odebraniu wiadomości e-mail, która wysyłana jest na Twój kontaktowy adres e-mail tuż po zamówieniu nowej usługi lub przed końcem ważności istniejącej usługi. Aby rozpocząć opłacanie otrzymanej w wiadomości PRO FORMY, kliknij przycisk: Opłać usługę, który znajduje się w wiadomości e-mail.

Przykładowa wiadomość e-mail, w której przesyłana jest PRO FORMA za usługi w home.pl.Rys. Na Twój adres e-mail otrzymasz powiadomienie o wystawieniu PRO FORMY.

Po kliknięciu przycisku: Opłać usługę, czyli przechodząc do płatności online, upewnij się, że w pasku adresu pojawia się kłódka informująca o włączonym szyfrowaniu, które chroni Twoje dane. Ponadto sprawdź czy płatność realizowana jest na stronie: secure.payu.com.

Podczas płatności online sprawdź w pasku adresu czy znajduje się ikona kłódki oraz zweryfikuj adres strony.

Po kliknięciu przycisku: Opłać usługę, zostaniesz przekierowany do PayU, aby zrealizować płatność. Po wyświetleniu listy kanałów płatności, wybierz z którego banku chcesz wykonać przelew online. Kliknij logo płatności online, z której chcesz skorzystać i opłać zamówienie. Możesz także zapłacić za pomocą płatności BLIK.

Wybór konkretnego banku spowoduje otworzenie strony WWW, na której będziesz mógł wykonać płatność online (zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku). W imieniu firmy home.pl obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu: +48 (61) 628 45 05.

Jak wykonać nową płatność online w Panelu klienta home.pl?

Jeśli nie masz dostępu do wiadomości e-mail, w której dostarczana jest PRO FORMA, to płatność online możesz rozpocząć również po zalogowaniu się do Panelu klienta home.pl. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu klienta home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Wybierz sekcję menu: Konto, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu: Zamówienia i faktury i znajdź sekcję: Nieopłacone. Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk: Opłać dokumenty.
    WAŻNE! Jeśli chcesz opłacić aktywną usługę, to przejdź do zakładki: Subskrypcje, wybierz aktywną usługę, którą chcesz opłacić i kliknij w tym celu przycisk: Odnowienie.
    Panel klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Zaznacz wybrane zamówienia do opłacenia i następnie kliknij przycisk Opłać dokumenty
  4. Na następnym ekranie wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności. Panel klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Wybierz na jaki okres czasu chcesz dokonać płatności
  5. Jeśli wybrana usługa oferuje taką możliwość, będziesz mógł zmienić plan subskrypcji (zmiana planu dostępna jest np. dla usługi hostingu lub sklepu internetowego).
  6. Jeśli wybrałeś odpowiedni plan oraz okres rozliczeniowy dla usługi, kliknij przycisk: Następny.
  7. W nowym oknie zostanie wyświetlone potwierdzenie zakupu. W sekcji: “Informacja o płatności” wybierz metodę płatności PayU i zapoznaj się z regulaminem świadczonej usługi i rejestracji, a następnie: Potwierdź płatność. Panel klienta - Konto - Zamówienia i faktury - Nieopłacone - Wybierz okres subskrypcji - Wybierz metodę płatności PayU i zapoznaj się z regulaminem
  8. Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu przycisku Potwierdź, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia oraz kwota do zapłaty. Następnie zostaniesz przekierowany do PayU, aby zrealizować płatność.
    Po wyświetleniu listy kanałów płatności, wybierz z którego banku chcesz wykonać przelew online. Kliknij logo płatności online, z której chcesz skorzystać. Możesz także zapłacić za pomocą płatności BLIK.
  9. Wybór konkretnego banku spowoduje otworzenie strony WWW, na której będziesz mógł wykonać płatność online (zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku). Po poprawnym zakończeniu transakcji, zostaniesz ponownie przekierowany do Panelu klienta home.pl, a Twoje zamówienie zostanie skierowane do przetwarzania / realizacji.
    Zanotuj numer Twojej transakcji wyświetlony na ekranie. W przypadku wystąpienia niedogodności z transakcją, skontaktuj się z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu +48 (61) 628 45 05 i powołaj się na ten numer transakcji.

Kiedy otrzymam fakturę VAT?

Faktura VAT za opłaconą usługę zostanie wygenerowana po zaksięgowaniu płatności w home.pl. Faktura VAT będzie dostępna do pobrania z poziomu Panelu klienta home.pl w opcji menu: Zamówienia i faktury.

Po wygenerowaniu faktury, na kontaktowy adres e-mail zostanie wysłane powiadomienie o udostępnieniu faktury VAT w Panelu klienta home.pl.

Więcej informacji o fakturach VAT w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie