Jak wykonać nową płatność online w Panelu klienta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta możesz wygenerować zamówienia (np. zamówienia przedłużenia ważności usługi, zmiana pakietu usług na wyższy), podczas których pojawi się konieczność ich opłacenia. Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez użytkownika. Dopiero na podstawie wygenerowanego zamówienia możliwe jest rozpoczęcie płatności online.

Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie za pomocą funkcji automatycznego odnowienia usługi. Klient może również manualnie wygenerować zamówienie przedłużenia. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia ważności usługi.

Jak wykonać nową płatność online w Panelu klienta?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zlecić realizację płatności online z poziomu Panelu klienta:

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Wybierz sekcję menu „Konto”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij opcję menu „Zamówienia i faktury”, która również znajdziesz po lewej stronie ekranu.
  4. Na wyświetlonym ekranie w sekcji “Nieopłacone” zostaną wyświetlone najważniejsze zamówienia, które czekają na akcję klienta. Zaznacz zamówienie, które chcesz opłacić i kliknij przycisk “Opłać zamówienie”.
    W górnej części będą dostępne jeszcze sekcje: oczekujące zamówienia, historia faktur oraz historia zamówień.
  5. Po zaznaczeniu zamówienia i kliknięciu przycisku “Opłać”, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie Twojego zamówienia, gdzie wyszczególnione zostaną dokumenty do opłacenia oraz kwota do zapłaty. Kliknij przycisk “Opłać”, zostaniesz przekierowany do PayU, aby zrealizowań opłatę w danej wysokości.
    Po wyświetleniu listy kanałów płatności, wybierz z którego banku chcesz wykonać przelew online. Kliknij logo płatności online, z której chcesz skorzystać. Kliknij tutaj, aby sprawdzić czy Twój bank realizuje płatności online przez całą dobę. Jest to bardzo ważne, gdyz niektóre banki realizują podobne płatności np. tylko w dni robocze.
  6. Wybór konkretnego banku spowoduje otworzenie strony WWW, na której będziesz mógł wykonać płatność online (zostaniesz przekierowany na stronę Twojego banku). Po poprawnym zakończeniu transakcji, zostaniesz ponownie przekierowany do Panelu klienta, a Twoje zamówienie zostanie skierowane do przetwarzania / realizacji.
    Zanotuj numer Twojej transakcji wyświetlony na ekranie. W przypadku wystąpienia niedogodności z transakcją, skontaktuj się z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu +48 (61) 860 27 00 i powołaj się na ten numer transakcji.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl