- Wprowadzenie
- Czy mogę opłacić usługę przed otrzymaniem PRO FORMY?
- W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?
- Czy mogę wykonać płatność online przed wygenerowaniem PRO FORMY?
Wprowadzenie
Home.pl generuje PRO FORMĘ na 28 dni przed upływem ważności Twojej usługi. Wygenerowanie PRO FORMY oznacza, że możesz zobaczyć elektroniczny obraz faktury w formacie PDF po zalogowaniu się w Panelu home.pl.
Czy mogę opłacić usługę przed otrzymaniem PRO FORMY?
TAK. Możesz opłacić usługę przelewem bankowym. W tytule przelewu podaj nazwę usługi (np. “kowalski.home.pl”), której dotyczy wpłata oraz określ na jaki okres chcesz przedłużyć usługę.
Numer rachunku (Twój indywidualny numer IBAN), na który możesz dokonać wpłaty za przedłużenie ważności usługi, znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu home.pl (w boksie “Płatności”). Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o przedłużaniu ważności usługi za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.
W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?
Jeśli chcesz otrzymać PRO FORMĘ wcześniej niż na 28 dni przed upływem ważności usługi, to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
Czy mogę wykonać płatność online przed wygenerowaniem PRO FORMY?
Nie. Opłata metodą online dostępna jest po wygenerowaniu standardowej PRO FORMY. W celu wygenerowania PRO FORMY skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Pamiętaj, że PRO FORMA generowana jest automatycznie na 28 dni przed końcem ważności usługi! Dopiero po wygenerowaniu PRO FORMY będziesz mógł wykonać płatność elektroniczną za usługi.
- Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się kiedy możesz opłacić usługę za pomocą płatności online.