Czy mogę opłacić usługę przed otrzymaniem PRO FORMY?

Wprowadzenie

Home.pl generuje PRO FORMĘ na 28 dni przed upływem ważności Twojej usługi. Wygenerowanie PRO FORMY oznacza, że możesz zobaczyć elektroniczny obraz faktury w formacie PDF po zalogowaniu się w Panelu Klienta home.pl.

Czy mogę opłacić usługę przed otrzymaniem PRO FORMY?

TAK. Możesz opłacić usługę przelewem bankowym. W tytule przelewu podaj nazwę usługi (np. “kowalski.home.pl”), której dotyczy wpłata oraz określ na jaki okres chcesz przedłużyć usługę.

Przykład tytułu: Usługa “kowalski.home.pl”, przedłużenie ważności usługi do stycznia 2013r.

Numer rachunku (Twój indywidualny numer IBAN), na który możesz dokonać wpłaty za przedłużenie ważności usługi, znajdziesz po zalogowaniu się do Panelu Klienta home.pl (w boksie “Płatności”). Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o przedłużaniu ważności usługi za pomocą tradycyjnego przelewu bankowego.

WAŻNE! Z tego artykułu dowiesz się na jaki maksymalny okres czasu możesz przedłużyć ważność usług w home.pl. Przykładowo, maksymalna ważność domeny krajowej .pl może wynosić 10 lat.

W jaki sposób mogę wcześniej otrzymać PRO FORMĘ?

Jeśli chcesz otrzymać PRO FORMĘ wcześniej niż na 28 dni przed upływem ważności usługi, to prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę wykonać płatność online przed wygenerowaniem PRO FORMY?

Nie. Opłata metodą online dostępna jest po wygenerowaniu standardowej PRO FORMY. W celu wygenerowania PRO FORMY skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Pamiętaj, że PRO FORMA generowana jest automatycznie na 28 dni przed końcem ważności usługi! Dopiero po wygenerowaniu PRO FORMY będziesz mógł wykonać płatność elektroniczną za usługi.

  • Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się kiedy możesz opłacić usługę za pomocą płatności online.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl