Korzystasz z nowej platformy home.pl? Sprawdź:
Jeśli nie chcesz opłacić wszystkich usług na PRO FORMIE, a tylko niektóre z nich, to:
- możesz opłacić wybrane usługi za pomocą płatności online, logując się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi,
- możesz opłacić wybrane usługi za pomocą przelewu tradycyjnego, wpisując w tytule przelewu nazwy usług (np. „serwer123456.home.pl”) wybranych do opłacenia. Wpłatę należy wykonać na indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest na pulpicie w Panelu klienta home.pl lub na PRO FORMIE.
Jak mogę opłacić wybrane usługi w Panelu klienta home.pl (płatność online)?
- Zaloguj się w Panelu klienta home.pl do usługi z uprawnieniami administracyjnymi,
- Sprawdź, jak się zalogować.
- W opcji menu Płatności -> Usługi nieopłacone zaznacz wybrane usługi do opłacenia. W sekcji Płatności -> Faktury nieopłacone, zaznacz PRO FORMĘ do opłacenia, a w kolejnym kroku wybierz usługi (dostępne w ramach wybranej PRO FORMY) do opłacenia.
- Kliknij przycisk Opłać, a następnie podążaj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami na stronie.
Zobacz szczegółową instrukcję jak opłacić usługę metodą online.
WAŻNE! W imieniu firmy home.pl obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu: +48 (61) 628 45 05.
Jak mogę opłacić wybrane usługi tradycyjnym przelewem?
Aby opłacić wybrane usługi tradycyjnym przelewem wpisz w tytule przelewu nazwy usług (np. serwer12345.home.pl, 12345.ssl, domena.pl) wybranych do opłacenia.
Pamiętaj, aby wpłatę zrealizować na Twój indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest w Panelu klienta home.pl lub na PRO FORMIE.
Po opłaceniu wybranych usług, pozostałe usługi, których nie opłaciłeś, nadal będą widoczne w Panelu klienta. Usługi nieopłacone zostaną automatycznie usunięte (może to trwać nawet do 3 tygodni po zakończeniu ważności).
Jeśli zależy Ci na natychmiastowym usunięciu nieopłaconych usług z Panelu klienta, wyślij wiadomość do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego (wskaż nazwy usług do usunięcia).
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.