Jak opłacić tylko wybrane usługi z PRO FORMY?

W poniższym artykule znajdziesz informacje jak na poprzedniej platformie home.pl opłacić tylko wybrane usługi z PRO FORMY.

Jeśli nie chcesz opłacić wszystkich usług wyszczególnionych na PRO FORMIE, a tylko niektóre z nich, to możesz skorzystać z dwóch możliwości:

  • możesz opłacić wybrane usługi za pomocą płatności online, logując się w Panelu Klienta do usługi z uprawnieniami administracyjnymi,
  • możesz opłacić wybrane usługi za pomocą przelewu tradycyjnego, wpisując w tytule przelewu nazwy usług (np. “kowalski.home.pl”) wybranych do opłacenia. Wpłatę należy wykonać na indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest na pulpicie w Panelu Klienta home.pl lub na PRO FORMIE.

Jak mogę opłacić wybrane usługi w Panelu Klienta home.pl (płatność online)?

  1. Zaloguj się w Panelu Klienta do usługi z uprawnieniami administracyjnymi,
  2. W opcji menu Płatności -> Usługi nieopłacone  zaznacz wybrane usługi do opłacenia. W sekcji Płatności -> Faktury nieopłacone, zaznacz Pro Formę do opłacenia, a w kolejnym kroku wybierz usługi (dostępne w ramach wybranej Pro Formy) do opłacenia.
  3. Kliknij przycisk Opłać, a następnie podążaj zgodnie z wyświetlanymi wskazówkami na stronie.

Kliknij tutaj, aby zobaczyć szczegółową instrukcję jak opłacić usługę metodą online.

WAŻNE! W imieniu firmy home.pl obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).W przypadku pytań lub problemów z realizacją płatności prosimy o kontakt z firmą PayU S.A. pod numerem telefonu: +48 (61) 860 27 00.

Jak mogę opłacić wybrane usługi tradycyjnym przelewem?

Aby opłacić wybrane usługi tradycyjnym przelewem wpisz w tytule przelewu nazwy usług (np. serwer12345.home.pl, 12345.ssl, domena.pl) wybranych do opłacenia.

WAŻNE! Jeśli nazwy wszystkich usług, które opłacasz nie mieszczą się w tytule przelewu, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i poinformuj, jakie usługi z PRO FORMY będziesz opłacać. Ułatwi to identyfikację płatności lub pozwoli na przygotowanie nowej PRO FORMY.

Pamiętaj, aby wpłatę zrealizować na Twój indywidualny numer rachunku bankowego, który podany jest w Panelu Klienta home.pl lub na PRO FORMIE.

Po opłaceniu wybranych usług, pozostałe usługi, których nie opłaciłeś, nadal będą widoczne w Panelu Klienta. Usługi nieopłacone zostaną automatycznie usunięte z Panelu Klienta (może to trwać nawet do 3 tygodni po zakończeniu ich ważności). Jeśli zależy Ci na natychmiastowym usunięciu nieopłaconych usług z Panelu Klienta, wyślij wiadomość do naszego Biura Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego (wskaż nazwy usług do usunięcia).

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub