Czym jest usługa Obsługa korespondencji (e-faktura)?


W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat Obsługi korespondencji (e-fakturze) zarówno na nowej oraz poprzedniej platformie home.pl.

Usługa Obsługi korespondencji, to usługa świadczona na rzecz abonenta, pozwalająca na dostęp do PRO FORMY w wersji papierowej (czyli przesyłanej tradycyjnie listem pocztowym).

Ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych możesz zmienić podczas zamawiania nowych usług na nowej platformie home.pl. W jednym z ostatnich kroków zamówienia możesz zamienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych dla Twojego konta.

Jeśli chcesz zmienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych na nowej platformie home.pl, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć lub wyłączyć opcję otrzymywania faktur elektronicznych w Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl.

Jakie rodzaje faktur wystawia home.pl?

Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę.

Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu, wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.

home.pl umożliwia dostęp do PRO FORMY oraz FAKTURY VAT, zarówno w wersji elektronicznej (jako dokument PDF) oraz w wersji tradycyjnej (przesyłanej w formie listu papierowego).

Wystawienie PRO FORMY realizowane jest w dwóch formach:

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Konto  -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, PRO FORMY nie są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Jeśli chcesz uzyskać PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na adres e-mail, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, PRO FORMY są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta.

PRO FORMA nie jest dokumentem księgowym – jest to dokument informacyjny, na podstawie którego abonent usług może dokonać płatności. Domyślnie PRO FORMA przesyłana jest do klientów w formie elektronicznej w wiadomości e-mail (jako dokument w formacie PDF).

Wystawianie FAKTURY VAT realizowane jest w dwóch formach:

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, faktury VAT są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu faktur VAT na nowej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową fakturę VAT i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta.

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, faktury VAT są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego nie otrzymałem faktury VAT w wersji papierowej?

Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, to możliwe że masz włączoną opcję otrzymywania faktur elektronicznych w Panelu Klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu Klienta home.pl. Wyłącz opcję efaktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe faktury VAT w formie papierowej.

  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć lub wyłączyć opcję efaktury na poprzedniej platformie home.pl,
  • Aby zmienić ustawienia efaktury na nowej platformie home.pl, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub