Czym jest usługa Obsługa korespondencji (e-faktura)?

Obsługi korespondencji to usługa świadczona na rzecz abonenta, pozwalająca na dostęp do PRO FORMY w wersji papierowej (czyli przesyłanej tradycyjnie listem pocztowym).

Faktury w wersji elektronicznej są domyślnym sposobem dostarczania faktur. Wynika to z zaakceptowanych regulaminów podczas rejestracji konta w home.pl.

Jeśli chcesz zmienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Jakie rodzaje faktur wystawia home.pl?

Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę.

Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu wystawiana jest faktura VAT. Jest ona dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.

home.pl umożliwia dostęp do PRO FORMY oraz FAKTURY VAT w wersji elektronicznej (jako dokument PDF). Dla klientów, którzy mają wybraną papierową wysyłkę faktur, FAKTURA VAT wysyłana jest w wersji tradycyjnej (przesyłanej w formie listu papierowego).

Wystawienie PRO FORMY:

  • elektronicznej  – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Konto  -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl PRO FORMY nie są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Jeśli chcesz uzyskać PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na adres e-mail, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

PRO FORMA nie jest dokumentem księgowym – jest to dokument informacyjny, na podstawie którego abonent usług może dokonać płatności. PRO FORMA przesyłana jest do klientów w formie elektronicznej w wiadomości e-mail (jako dokument w formacie PDF).

Wystawianie FAKTURY VAT:

  • elektronicznej – przesyłana w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta), a także dostępna do pobrania z poziomu Panelu Klienta. Więcej informacji o pobieraniu faktur VAT, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej – przesyłana w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    Jeśli chcesz uzyskać papierową fakturę VAT i nie przyszła na Twój adres korespondencyjny, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego nie otrzymałem faktury VAT w wersji papierowej?

Jeśli nie dotarła do Ciebie faktura VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, to możliwe, że masz włączoną opcję otrzymywania faktur elektronicznych w Panelu Klienta home.pl. Wyłącz opcję e-faktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe faktury VAT w formie papierowej.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.