Usługa Obsługi korespondencji, to usługa świadczona na rzecz abonenta, pozwalająca na dostęp do PRO FORMY w wersji papierowej (czyli przesyłanej tradycyjnie listem pocztowym).
Jeśli chcesz zmienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych na nowej platformie home.pl, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Jakie rodzaje faktur wystawia home.pl?
Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę.
Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu wystawiana jest faktura VAT. Jest ona dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.
home.pl umożliwia dostęp do PRO FORMY oraz FAKTURY VAT w wersji elektronicznej (jako dokument PDF). Dla klientów, którzy mają wybraną papierową wysyłkę faktur, FAKTURA VAT wysyłana jest w wersji tradycyjnej (przesyłanej w formie listu papierowego).
Wystawienie PRO FORMY:
-
elektronicznej – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).
W przypadku nowej platformy home.pl PRO FORMY nie są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Jeśli chcesz uzyskać PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na adres e-mail, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
-
elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).
W przypadku poprzedniej platformy home.pl PRO FORMY są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.
-
papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).
W przypadku poprzedniej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Wystawianie FAKTURY VAT:
-
elektronicznej – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).
W przypadku nowej platformy home.pl, faktury VAT są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu faktur VAT na nowej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.
-
papierowej – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).
W przypadku nowej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową fakturę VAT i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
-
elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).
W przypadku poprzedniej platformy home.pl, faktury VAT są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.
-
papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).
W przypadku poprzedniej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Dlaczego nie otrzymałem faktury VAT w wersji papierowej?
Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, to możliwe, że masz włączoną opcję otrzymywania faktur elektronicznych w Panelu klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu klienta home.pl. Wyłącz opcję e-faktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe faktury VAT w formie papierowej.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić, jak włączyć lub wyłączyć opcję e-faktury na poprzedniej platformie home.pl,
- Aby zmienić ustawienia e-faktury na nowej platformie home.pl, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.
Hosting stworzony dla WordPressa
Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.