Czym jest usługa Obsługa korespondencji (e-faktura)?


W poniższym artykule znajdziesz informacje na temat Obsługi korespondencji (e-fakturze) zarówno na nowej oraz poprzedniej platformie home.pl.

Usługa Obsługi korespondencji, to usługa świadczona na rzecz abonenta, pozwalająca na dostęp do PRO FORMY w wersji papierowej (czyli przesyłanej tradycyjnie listem pocztowym).

Ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych możesz zmienić podczas zamawiania nowych usług na nowej platformie home.pl. W jednym z ostatnich kroków zamówienia możesz zamienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych dla Twojego konta.

Jeśli chcesz zmienić ustawienia otrzymywania faktur elektronicznych na nowej platformie home.pl, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć lub wyłączyć opcję otrzymywania faktur elektronicznych w Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl.

Jakie rodzaje faktur wystawia home.pl?

Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę.

Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu, wystawiana jest faktura VAT. Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.

home.pl umożliwia dostęp do PRO FORMY oraz FAKTURY VAT, zarówno w wersji elektronicznej (jako dokument PDF) oraz w wersji tradycyjnej (przesyłanej w formie listu papierowego).

Wystawienie PRO FORMY realizowane jest w dwóch formach:

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Konto  -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, PRO FORMY nie są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Jeśli chcesz uzyskać PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na adres e-mail, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres e-mail podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, PRO FORMY są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta.

PRO FORMA nie jest dokumentem księgowym – jest to dokument informacyjny, na podstawie którego abonent usług może dokonać płatności. Domyślnie PRO FORMA przesyłana jest do klientów w formie elektronicznej w wiadomości e-mail (jako dokument w formacie PDF).

Wystawianie FAKTURY VAT realizowane jest w dwóch formach:

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, faktury VAT są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu faktur VAT na nowej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Konto -> Profil konta).

    W przypadku nowej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową fakturę VAT i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta.

  • elektronicznej (bezpłatnie) – przesyłana jest w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, faktury VAT są dostępne do pobrania z poziomu Panelu klienta. Więcej informacji o pobieraniu PRO FORM na poprzedniej platformie home.pl, znajdziesz pod tym adresem.

  • papierowej (odpłatnie) – przesyłana jest w postaci tradycyjnego listu na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub na adres podany w Panelu klienta (w sekcji Profil).

    W przypadku poprzedniej platformy home.pl, jeśli chcesz uzyskać papierową PRO FORMĘ i nie otrzymałeś jej na swój adres korespondencyjny, to skontaktuj sie z Biurem Obsługi Klienta.

Dlaczego nie otrzymałem faktury VAT w wersji papierowej?

Jeśli nie otrzymałeś faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, to możliwe że masz włączoną opcję otrzymywania faktur elektronicznych w Panelu Klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu Klienta home.pl. Wyłącz opcję efaktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe faktury VAT w formie papierowej.

  • Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć lub wyłączyć opcję efaktury na poprzedniej platformie home.pl,
  • Aby zmienić ustawienia efaktury na nowej platformie home.pl, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.

 

Płatność cykliczna kartą to wygodny i bezpieczny sposób opłacania Twoich usług w home.pl. Polega na automatycznym pobieraniu opłat z Twojej karty, której dane możesz zapisać w Panelu klienta. Dzięki tej metodzie Twoje rachunki zapłacą się „same”. Jedyne, co musisz zrobić, to pamiętać o zapewnieniu środków na karcie.

Płać z Mastercard® i zyskaj do 10% rabatu
Wybierz metodę płatności cyklicznej kartami Mastercard® podczas zamawiania usług w home.pl, a otrzymasz:

  • rabat 10% na usługę G Suite,
  • rabat 10% na usługę Office 365,
  • rabat 5% na usługę homecloud backup premium L – 100 GB.

 

Jak uruchomić płatności cykliczne kartą? Zobacz wideo

Jak włączyć płatność cykliczną kartą płatniczą w home.pl?

Hosting stworzony dla WordPressa

Masz stronę WWW na WordPressie? My też uwielbiamy ten system dla stron internetowych. Dlatego stworzyliśmy hosting specjalnie dla jego użytkowników.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Website Builder
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL certificate
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub