Czym jest usługa Obsługa korespondencji?

Usługa Obsługi korespondencji, to usługa świadczona na rzecz abonenta, pozwalająca na dostęp do PRO FORMY w wersji papierowej, przesyłanej tradycyjnym listem pocztowym.

WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć lub wyłączyć opcję e-faktury w Panelu Klienta home.pl.

Jakie rodzaje faktur wystawia Home.pl?

Dla nowych usług oraz usług, których okres ważności dobiega końca, wystawiana jest PRO FORMA – dokument informacyjny, na podstawie którego możesz dokonać płatności za usługę.

Po zaksięgowaniu środków na koncie home.pl i przedłużeniu abonamentu, wystawiana jest Faktura VAT. Faktura VAT jest dokumentem księgowym i jednocześnie potwierdzeniem zarejestrowania i opłacenia usługi w home.pl. Faktura VAT jest wystawiana po opłaceniu PRO FORMY.

Home.pl umożliwia dostęp do PRO FORMY oraz FAKTURY VAT, zarówno w wersji elektronicznej (E-Faktura przesyłana jako dokument PDF) oraz w wersji tradycyjnej (przesyłanej w formie listu papierowego).

Wystawienie PRO FORMY realizowane jest w 2 postaciach:

  • elektronicznej, bezpłatnej, przesyłanej w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub bezpośrednio w Panelu administracyjnym, w sekcji PROFIL,

  • papierowej, płatnej, przesyłanej w postaci tradycyjnego listu, na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub bezpośrednio w Panelu administracyjnym, w sekcji PROFIL.

Wystawienie FAKTURY VAT realizowane jest w 2 formach:

  • elektronicznej, bezpłatnej, przesyłanej w postaci pliku PDF na adres e-mail wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usług lub bezpośrednio w Panelu administracyjnym, w sekcji PROFIL,

  • papierowej, bezpłatnej, przesyłanej w postaci tradycyjnego listu, na adres korespondencyjny wskazany jako kontaktowy podczas rejestracji usługi lub bezpośrednio w Panelu administracyjnym, w sekcji PROFIL.

Ze względu na brak podstawy prawnej, do traktowania PRO FORMY jako dokumentu księgowego, jest to dokument informacyjny, na podstawie którego, abonent usług może dokonać płatności. Domyślnie, PRO FORMA, przesyłana jest do Klientów w formie elektronicznej w wiadomości e-mail, jako dokument w formacie PDF.

Dlaczego nie otrzymałem faktury VAT w wersji papierowej?

Jeśli nie otrzymałeś Faktury VAT w wersji papierowej po opłaceniu usługi, to możliwe że masz włączoną opcję e-faktury w Panelu Klienta home.pl. Powoduje ona, że właściwe faktury VAT udostępniane są wyłącznie w wersji elektronicznej w Panelu Klienta home.pl. Wyłącz opcję e-faktury, jeśli chcesz otrzymywać właściwe Faktury VAT w formie papierowej.

WAŻNE! Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak włączyć lub wyłączyć opcję e-faktury w Panelu Klienta home.pl.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub