Spin to narzędzie do tworzenia kopii zapasowych i zabezpieczania danych i plików popularnych pakietów biurowych Office 365 oraz Google Workspace. Zobacz proces aktywacji kopii zapasowej Spin.
Jak aktywować licencję Spin?
Aktywacja licencji Spin odbywa się w przeglądarce i rozpoczyna się wejściem w link odpowiadający usłudze, do której narzędzie kopii zapasowej ma zostać przypisane.
- Kliknij link odpowiadający Twojemu pakietu aplikacji biurowych:
Office 365/Microsoft 365 – https://office365.spinbackup.com/?rc=HXXv-1517
Google Workspace – https://so.spin.ai/?rc=HXXv-1517
Następnie kliknij Sign in with Google lub Sign in with Microsoft po lewej stronie ekranu, zależnie od posiadanego pakietu aplikacji. - Zaloguj się swoim kontem Google Workspace lub Microsoft.
- Po zalogowaniu się zainstaluj aplikację Spin w całej domenie.
- Pojawi się panel z informacją o instalacji – kliknij Dalej. Na następnej stronie znajdują się zgody na działanie aplikacji – wyraź niezbędne zgody klikając Allow.
- Następnie zobaczysz okienko z informacją o zainstalowaniu aplikacji Spin oraz wskaźnikiem, gdzie ona się znajduje. Kliknij Dalej, a następnie Przeprowadź teraz dodatkową konfigurację. Otworzy się nowa karta przeglądarki.
- Na nowej karcie wybierz lokalizację, w której mają być przechowywane dane i kliknij Get started. Pojawi się dodatkowe okienko – zaznacz i zaakceptuj regulaminy usługi, a następnie kliknij Next.
- Następnym krokiem jest utworzenie hasła do konta, które będzie zarządzało usługą. Wprowadź hasło, kraj, strefę czasową oraz numer telefonu i kliknij Next step.
- Zaznacz usługi, które chcesz chronić kopią zapasową i kliknij Next step, by przejść dalej.
- Po wybraniu aplikacji pakietu i przydzieleniu licencji do użytkowników proces aktywacji i pierwszego uruchomienia zostaje zakończony. Zobaczysz panel główny Spin, w którym możesz zarządzać swoją usługą do tworzenia kopii zapasowych.