Błąd przy aktywacji SSL: pole ‘Miejscowość’ nie jest poprawne


Jeśli podczas aktywacji opłaconego certyfikatu SSL w Panelu klienta home.pl, otrzymujesz komunikat błędu o niepoprawnej wartości pola ‘Miejscowość’, oznacza to, że w danych adresowych Twojego konta w home.pl widnieje błąd, który uniemożliwia wygenerowanie CSR.

Podczas generowania CSR stosowane są dane adresowe Twojego konta w home.pl – muszą być one poprawne, abyś mógł wygenerować plik CSR i przejść do dalszego etapu procesu aktywacji opłaconego certyfikatu SSL.

CSR (ang. Certificate Signing Request) tłumaczony jest jako “Żądanie Podpisania Certyfikatu”. Plik CSR niezbędny jest do złożenia zamówienia i wystawienia certyfikatu SSL dla domeny.
"Wprowadzona wartość pola 'Miejscowość' nie jest poprawna"

Najczęściej przyczyną opisanego błędu jest wpisana nazwa miejscowości w postaci skrótu, np. Mińsk Maz. W takich sytuacjach nazwę miejscowości należy zamienić na pełną nazwę bez skrótu. Po sprawdzeniu i uzupełnieniu danych kontaktowych, będziesz mógł aktywować opłacony certyfikat SSL w home.pl.

Rys. Przykład komunikatu błędu podczas próby wygenerowania pliku CSR.

Jak w takiej sytuacji poprawić dane kontaktowe mojego konta?

W chwili obecnej wymagany jest kontakt z Biurem Obsługi Klienta home.pl, gdzie po autoryzacji będziesz mógł podać nowe dane kontaktowe dla Twojego konta.

Więcej informacji o możliwości aktualizacji danych kontaktowych dla konta w home.pl znajdziesz pod tym adresem.

Dodatkowe informacje na temat CSR

Zabezpiecz stronę WWW certyfikatem SSL

Chroń dane formularzy i transakcji z zieloną kłódką przy adresie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub