Jak ponownie wysłać potwierdzenie zamówienia SSL na e-mail?

Jeśli po zamówieniu i zdefiniowaniu adresu domeny, która ma zostać zabezpieczona certyfikatem SSL, nie otrzymałeś wiadomości e-mail z linkiem potwierdzającym (np. nie miałeś wcześniej utworzonej skrzynki admin@certyfikowana_domena), skorzystaj z poniższej instrukcji, aby ponowić wysyłkę wiadomości potwierdzającej.

SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych, przyjęto go jako standard szyfrowania na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Intencją twórców SSL było zaprojektowanie protokołu uniwersalnego, tak aby mogły z niego korzystać protokoły aplikacyjne (HTTP, FTP, telnet itp.).

Oznacza to, że za pomocą SSL mogą być szyfrowane połączenia do poczty, serwera ftp, strony WWW itp. Dzięki swojej skuteczności oraz prostej obsłudze certyfikat SSL bardzo szybko znalazł zastosowanie zwłaszcza przy zabezpieczaniu transakcji realizowanych w bankowości elektronicznej, podczas aukcji internetowych oraz w systemach płatności online.

Jak działa certyfikat SSL?

W przypadku stron WWW, które nie korzystają z certyfikatu SSL, formularze oraz inne informacje przesyłane są do serwera przez sieć Internet otwartym tekstem, który stosunkowo łatwo przechwycić (szczególnie w sieci lokalnej). Jeśli serwer WWW ma zainstalowany certyfikat SSL do komunikacji z przeglądarką, wówczas informacja w obie strony (między serwerem WWW, a przeglądarką internetową) przesyłana jest przez sieć w sposób zaszyfrowany. Należy pamiętać, że szyfrowana jest transmisja danych tylko dla domeny, dla której certyfikat SSL został wystawiony (np. „https://www.twojadomena.pl”). Dla każdej Twojej domeny potrzebujesz osobnego certyfikatu. Dla subdomen potrzebujesz certyfikatu typu Wildcard.
W momencie nawiązania połączenia przez przeglądarkę internetową ze stroną WWW (np. pod adresem, „https://www.twojadomena.pl”) zabezpieczoną protokołem SSL, następuje ustalenie algorytmów oraz kluczy szyfrujących, które następnie są stosowane przy przekazywaniu danych między przeglądarką a serwerem WWW. Protokół SSL wykorzystuje do wstępnej fazy połączenia kryptografię asymetryczną (z kluczem publicznym), przy pomocy której uzgadniane są klucze symetryczne, stosowane później do szyfrowania danych.

Jak ponownie wysłać potwierdzenie zamówienia SSL na adres e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Przejdź do sekcji: Certyfikaty SSL, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Przy wybranym certyfikacie SSL, kliknij przycisk: Wyślij potwierdzenie.
  4. Po kliknięciu przycisku: Wyślij potwierdzenie, na ekranie zostanie wyświetlone potwierdzenie ponownej wysyłki wiadomości. Sprawdź skrzynkę e-mail: admin@domena.pl, aby potwierdzić zamówienie certyfikatu.
    WAŻNE! Jeśli zamówiłeś certyfikat SSL dla domeny twojadomena.pl, to wiadomość potwierdzająca zamówienie certyfikatu SSL zostanie wysłana na adres e-mail: admin@twojadomena.pl

Jak wygląda potwierdzająca wiadomość e-mail, którą do mnie wysłaliście?

Potwierdzająca wiadomość e-mail została wysłana na adres: admin@twojadomena.pl. Wiadomość e-mail możesz spróbować wyszukać w swojej skrzynce odbiorczej na podstawie tematu: Weryfikacja adresu mail administratora domeny – twojadomena.pl.

Kliknij link znajdujący się w treści odebranej wiadomości e-mail, aby potwierdzić zamówienie certyfikatu SSL dla wybranej domeny.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl