Jak zmienić hasło do usługi na poprzedniej platformie home.pl?

Najlepszy hosting dla stron WWW

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu Klienta home.pl, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail lub numeru telefonu komórkowego (ustawionych jako kontaktowe), to możesz zresetować swoje hasło. Reset hasła polega na odebraniu wiadomości e-mail wysłanej na adres kontaktowy lub wprowadzeniu kodu SMS, a następnie ustawieniu nowego hasła dostępu.

Jak zmienić hasło do usługi na poprzedniej platformie home.pl?

  1. Jeśli nie pamiętasz hasła do swojego konta, kliknij przycisk Przypomnij hasło, który znajduje się w formularzu logowania pod adresem: panel.online.home.pl
  2. W nowym oknie zostanie otwarta strona, na której należy wybrać opcję Nie pamiętam hasła.

    Odzyskiwanie hasła - Problemy z logowaniem - Zaznacz opcje Nie pamiętam hasła

  3. W polu Podaj nazwę konta wpisz nazwę usługi, jej identyfikator, dla której chcesz zresetować hasło.
    Przykład: W przypadku domeny “www.twojadomena.pl” wpisz nazwę “twojadomena.pl” (bez www). Jeśli posiadasz serwer “serwer123456.home.pl”, to wpisz tylko słowo “serwer123456”.
  4. Na następnym ekranie wybierz typ weryfikacji (weryfikacja mailowa lub SMS).
    • Weryfikacja mailowa – na Twój adres e-mail (ten, który został podany w Panelu Klienta home.pl jako adres kontaktowy dla wybranej usługi) zostanie wysłana wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do specjalnej strony pozwalającej zmienić hasło.
    • Weryfikacja SMS – na Twój kontaktowy numer telefonu komórkowego zostanie wysłany kod SMS, który należy przepisać w następnym kroku.

    Odzyskiwanie hasła - Problemy z logowaniem - Wybierz sposób weryfikacji

    Przykład: jeśli podczas rejestracji domeny w home.pl podałeś adres e-mail kontaktowy w postaci “kowalski@post.pl”, to dokładnie na ten sam adres e-mail (jeśli nie był zmieniany) zostanie wysłana specjalna wiadomość e-mail pozwalająca zmienić hasło dostępu do usługi.
  5. Odbierz wiadomość e-mail lub kod SMS (w zależności od wybranej metody weryfikacji).
    • w przypadku weryfikacji mailowej – odbierz wiadomość e-mail i następnie w ciągu najbliższych 30 minut kliknij przycisk “Zmień hasło”, dzięki czemu przejdziesz do strony zmiany hasła.
      WAŻNE! Przycisk “Zmień hasło” w przesłanej wiadomości e-mail, będzie aktywny tylko przez 30 minut od chwili nadania wiadomości e-mail. Jeśli nie zdążysz, przeprowadź weryfikację mailową ponownie.
    • w przypadku weryfikacji SMS – odbierz wiadomość SMS i przepisz otrzymany kod na stronie, która została wyświetlona po wybraniu opcji “Weryfikacja SMS”. Dzięki temu zostaniesz przekierowany do strony pozwalającej zmienić hasło dla usługi.
  6. Na stronie zmiany hasła wprowadź hasło, które będzie służyło do logowania się w Panelu Klienta home.pl do danej usługi. Wprowadzone hasło musi posiadać przynajmniej umiarkowany poziom bezpieczeństwa, aby zostało zaakceptowane przez system.
    Panel Klienta - Problemy z logowaniem - Sposób weryfikacji - Wprowadź hasło

Jak stworzyć bezpieczne hasło?

Skorzystaj ze wskazówek wypisanych poniżej, dzięki którym zwiększysz “siłę” swojego hasła:

  • hasło musi składać się z minimum 8 znaków,
  • hasło nie powinno zawierać w sobie nazwy Twojej usługi,
  • hasło nie może zawierać polskich znaków,
  • hasło powinno zawierać zarówno małe jak i duże litery,
  • hasło powinno zawierać cyfry,
  • wykorzystaj również znaki specjalne (np. &, @, !).
WAŻNE! Kliknij tutaj, aby przeczytać jak tworzyć bezpieczne i silne hasła.

 

Co zrobić, jeśli nie znam/nie pamiętam nazwy konta oraz hasła dostępu?

  1. Kliknij tutaj, aby otworzyć stronę, która pozwala przypomnieć nazwę usługi oraz zmienić hasło dostępu.
  2. Na wyświetlonej stronie wybierz odpowiednią opcję:
    • Nie pamiętam nazwy konta – konto zarejestrowane na osobę indywidualną – wybierz tę opcję, jeśli nie pamiętasz hasła i nazwy usługi (którą zarejestrowałeś na osobę indywidualną).
    • Nie pamiętam nazwy konta – konto zarejestrowane na firmę – wybierz tę opcję, jeśli nie pamiętasz hasła dostępu i nazwy usługi (którą zarejestrowałeś na dane firmy).

    Odzyskiwanie hasła - Problemy z logowaniem - Zaznacz opcje Nie pamiętam nazwy konta – konto zarejestrowane na firmę

  3. Na następnym ekranie wybierz typ weryfikacji (weryfikacja mailowa lub SMS).
    • Weryfikacja mailowa – na Twój adres e-mail (ten, który został podany w Panelu Klienta home.pl jako adres kontaktowy) zostanie wysłana wiadomość e-mail, w której znajdziesz link do specjalnej strony pozwalającej zmienić hasło.
    • Weryfikacja SMS – na Twój kontaktowy numer telefonu komórkowego zostanie wysłany kod SMS, który należy przepisać w następnym kroku.

    Odzyskiwanie hasła - Problemy z logowaniem - Wybierz sposób weryfikacji

    Przykład: jeśli podczas rejestracji domeny w home.pl podałeś adres e-mail kontaktowy w postaci “kowalski@post.pl”, to dokładnie na ten sam adres e-mail (jeśli nie był zmieniany) zostanie wysłana specjalna wiadomość e-mail pozwalająca zmienić hasło dostępu do usługi.
  4. Odbierz wiadomość e-mail lub kod SMS (w zależności od wybranej metody weryfikacji).
    Odzyskiwanie hasła - Problemy z logowaniem - Wybierz sposób weryfikacji
    • w przypadku weryfikacji mailowej – odbierz wiadomość e-mail i następnie w ciągu najbliższych 30 minut kliknij przycisk “Zmień hasło”, dzięki czemu przejdziesz do strony zmiany hasła.
      WAŻNE! Przycisk “Zmień hasło” w przesłanej wiadomości e-mail, będzie aktywny tylko przez 30 minut od chwili nadania wiadomości e-mail. Jeśli nie zdążysz, przeprowadź weryfikację mailową ponownie.
    • w przypadku weryfikacji SMS – odbierz wiadomość SMS i przepisz otrzymany kod na stronie, która została wyświetlona po wybraniu opcji “Weryfikacja SMS”. Dzięki temu zostaniesz przekierowany do strony pozwalającej zmienić hasło dla usługi.
  5. Na stronie zmiany hasła, w jego górnej części znajdziesz nazwę usługi administracyjnej, dla której możesz jednocześnie wprowadzić nowe hasło. Wprowadzone hasło musi posiadać przynajmniej umiarkowany poziom bezpieczeństwa, aby zostało zaakceptowane przez system.

    Odzyskiwanie hasła - Problemy z logowaniem - Sposób weryfikacji - Nadaj nowe hasło

  6. Po zmianie hasła do usługi, możesz przejść do Panelu Klienta home.pl, aby się zalogować.
    WAŻNE! Po zalogowaniu w Panelu Klienta home.pl do usługi, której nazwę przypomniał Ci system resetu hasła, w opcji menu “Usługi” możesz sprawdzić listę usług, która jest przypisana do podanego w procesie numeru NIP lub PESEL.

Komunikat - Odzyskiwanie hasła zakończone - hasło zostało pomyślnie zmienione

Dedykowane wsparcie IT i megarabaty!

Pomoc Premium dedykujemy najbardziej wymagającym Klientom home.pl. Powiedz, co możemy dla Ciebie zrobić i oszczędzaj czas.

Poznaj Pomoc Premium Sprawdź ofertę

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Najczęściej zadawane pytania
Dodatkowe narzędzia hostingu
Statystyki serwera (nowe)
Połączenie SSH
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Programy pocztowe
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynek w Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SimplySign
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Email Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Cloud Email Xchange
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub