Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Znajdziesz tutaj instrukcje jak zmienić hasło do skrzynki e-mail na nowej platformie home.pl.

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu Klienta home.pl. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu Klienta home.pl, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail, która została utworzona na Twoim serwerze.

Pamiętaj, że za pomocą Panelu Klienta home.pl możesz zmienić hasło dostępu na inne. Niemożliwy jest podgląd obecnego hasła dostępu do skrzynki e-mail. Podczas zmiany hasła nie jest wymagane podanie starego hasła do skrzynki e-mail.

Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Przejdź do sekcji: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło lub wybierz Opcje –> Edytuj konto pocztowe.
  4. Wprowadź nowe hasło dostępu. Ze względów bezpieczeństwa oraz z uwagi na mechanizmy szyfrujące aktywne na serwerach home.pl, podgląd aktualnie ustawionego hasła nie jest możliwy. Jeśli nie znasz hasła dostępu, zmień je.
  5. Kliknij przycisk Zapisz pod formularzem, aby zmienić hasło dostępu do wybranej skrzynki e-mail.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub