Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta home.pl. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta home.pl, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail, która została utworzona na Twoim serwerze.
SPIS TREŚCI
- Poradnik wideo: jak zmienić hasło do skrzynki e-mail w Panelu klienta home.pl?
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail przez Panel home.pl na nowej platformie?
- Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail przez Pocztę home.pl?
Poradnik wideo: jak zmienić hasło do skrzynki e-mail w Panelu klienta home.pl?
Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail przez Panel home.pl na nowej platformie?
Ze względów bezpieczeństwa oraz z uwagi na mechanizmy szyfrujące aktywne na serwerach home.pl, podgląd aktualnie ustawionego hasła nie jest możliwy. Jeśli nie znasz hasła dostępu, zmień je na nowe.
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Sprawdź, jak się zalogować do panelu klienta.
- Przejdź do sekcji: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło lub wybierz Opcje -> Edytuj konto pocztowe.
- Na wyświetlonym ekranie w polu Zmień hasło wpisz nowe hasło dostępu. WAŻNE! Podczas definiowania hasła nie wpisuj polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ś, ć, ń itd.). Więcej informacji o tworzeniu bezpiecznych i silnych haseł znajdziesz tutaj.
- Kliknij przycisk Zapisz pod formularzem, aby zmienić hasło dostępu do wybranej skrzynki e-mail.
Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail przez Pocztę home.pl?
Do zmiany hasła za pośrednictwem strony Poczta home.pl wymagana jest znajomość obecnego hasła dostępu. Przeczytaj, jak stworzyć silne i bezpieczne hasło.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.