Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail w nowym panelu home.pl?

Poniższa instrukcja dotyczy zmian przeprowadzonych w nowym panelu administracyjnym home.pl. Jeśli zauważyłeś, że dostępna instrukcja nie jest zgodna z widokiem Twojego panelu, sprawdź artykuł o zmianie hasła do konta e-mail dla poprzedniej wersji Panelu Klienta.

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail, która została utworzona na Twoim serwerze.

Pamiętaj, że za pomocą Panelu klienta możesz zmienić hasło dostępu na inne. Niemożliwy jest podgląd obecnego hasła dostępu do skrzynki e-mail. Podczas zmiany hasła nie jest wymagane podanie starego hasła do skrzynki e-mail.

Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Przejdź do sekcji: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło lub wybierz Opcje –> Edytuj konto pocztowe.
  4. Wprowadź nowe hasło dostępu. Ze względów bezpieczeństwa oraz z uwagi na mechanizmy szyfrujące aktywne na serwerach home.pl, podgląd aktualnie ustawionego hasła nie jest możliwy. Jeśli nie znasz hasła dostępu, zmień je.
  5. Kliknij przycisk Zapisz pod formularzem, aby zmienić hasło dostępu do wybranej skrzynki e-mail.
  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl