Kod odzyskiwania umożliwia zalogowanie się do Poczty home.pl w sytuacji, gdy uwierzytelnianie dwuskładnikowe jest włączone na koncie, ale utracone zostało urządzenie z aplikacją, która wysyła kody uwierzytelniające. Jeśli utracisz kod odzyskiwania, ale wciąż możesz korzystać z aplikacji uwierzytelniającej, wygeneruj nowy kod. Z tego artykułu dowiesz się, jak to zrobić. Przeczytaj również, co zrobić, gdy utracisz zarówno kod odzyskiwania, jak i urządzenie z aplikacją uwierzytelniającą.
SPIS TREŚCI
- Co robić w przypadku utraty kodu odzyskiwania?
- Co robić w przypadku utraty kodu odzyskiwania i urządzenia z aplikacją uwierzytelniającą?
Co robić w przypadku utraty kodu odzyskiwania?
Jeśli zaginął Ci kod odzyskiwania do konta, czym prędzej wygeneruj nowy. W tym celu:
- Po zalogowaniu do Poczty home.pl w prawym górnym rogu kliknij ikonę koła zębatego (Ustawienia).
- W menu z lewej strony wybierz Zabezpieczenia – Weryfikacja 2-etapowa
- W sekcji Opcje odzyskiwania kliknij ikonę kosza przy kodzie odzyskiwania i potwierdź, że chcesz go usunąć (może być konieczne dodatkowe potwierdzenie tej akcji kodem z aplikacji uwierzytelniającej).
- Następnie postępuj zgodnie z instrukcją: Jak dodać kod odzyskiwania w Poczcie home.pl?
Co robić w przypadku utraty kodu odzyskiwania i urządzenia z aplikacją uwierzytelniającą?
Jeśli utracisz dostęp do urządzenia z aplikacją uwierzytelniającą i nie masz kodu odzyskiwania (został zgubiony lub nigdy nie był wygenerowany), skontaktuj się z infolinią home.pl. Po autoryzacji przyjmiemy Twoje zgłoszenie i pomożemy Ci odzyskać dostęp do poczty.
Czytaj także:
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.