Jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w home.pl?

Poczta wybrana przez tysiące firm

W artykule znajdziesz instrukcję, jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w Panelu klienta na nowej platformie home.pl

Skorzystaj z poniższego artykułu, aby sprawdzić jak przejść do edycji ustawień wybranej skrzynki e-mail w home.pl oraz dowiedzieć się jakie ustawienia możesz zmienić.

Jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Przejdź do sekcji: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Przejdź do sekcji menu Poczta
  3. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło lub wybierz Opcje i interesującą Cię funkcję.
  4. W wyświetlonym oknie możesz sprawdzić dostępne zasoby konta e-mail, adresy serwerów pocztowych oraz zmienić ustawienia dla wybranej skrzynki e-mail.
Ustawienia skrzynki e-mail podzielone są na cztery sekcje:

Ustawienia antyspamowe

W tej sekcji możesz zmienić ustawienia, które pozwalają na blokowanie poczty od niechcianych użytkowników oraz zmianę ustawień pocztowych odnośnie funkcji Catch-all.

  • Blokuj listy zawierające spam wg adresu nadawcy: zaznacz, jeśli chcesz skorzystać z zabezpieczeń home.pl i filtrowania poczty po adresie nadawcy,
  • Blokuj listy zawierające spam wg. tematu i treści: zaznacz, jeśli chcesz skorzystać z zabezpieczeń home.pl i filtrowania wiadomości po temacie i treści,
  • Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania: zaznacz, jeśli chcesz otrzymywać wiadomości pochodzące z przekierowania, zarówno od innych użytkowników jak i innych, Twoich, kont pocztowych.
  • Wyłącz funkcję Catch-All
  • Czarna lista nadawców: wprowadź adres e-mail, host lub adres IP nadawcy wiadomości, którego chcesz zablokować.
  • Biała lista nadawców: wprowadź adres e-mail, host lub adres IP nadawcy wiadomości, który jest zaufany.
    Możesz np. zablokować otrzymywanie wiadomości e-mail z adresów w domenie @gmail.com, ale zezwolić na ich otrzymywanie od jednego konkretnego użytkownika, np. jan.kowalski@gmail.com.

Opcje konta

W tej sekcji zmienisz wszystkie najważniejsze ustawienia konta pocztowego:

  • Przekierowanie: wprowadź adres e-mail na który chcesz przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail,
  • Pozostaw kopię wiadomości: zaznacz, jeśli chcesz aby mimo przekierowania poczty, oryginał pozostawał na koncie e-mail,
    Jeśli zaznaczyłeś opcję Pozostaw kopię wiadomości na serwerze ale chcesz wyłączyć przekierowanie, odznacz tę opcję. Nie wyłączenie wskazanej opcji, spowoduje wyświetlenie błędu podczas zapisywania ustawień. Funkcja pozostawiania kopii wiadomości działa, jeśli aktywne jest przekierowanie poczty. W przeciwnym wypadku nie ma ona zastosowania, gdyż otrzymane wiadomości są zawsze widoczne w skrzynce odbiorczej.
  • Powiadomienia: wprowadź adres e-mail na których chcesz otrzymywać powiadomienie o nowej poczcie (shortinfo),

Lista aliasów:

W tym miejscu dodasz dodatkowe adresy e-mail (aliasy), które rozszerzą Twój adres e-mail o nowe adresy, np. jeśli posiadasz konto jan.kowalski@moja-firma.pl, możesz utworzyć alias zamowienia@moja-firma.pl. Wiadomość przesłana na oba adresy trafią na jedno konto pocztowe.

  • Skorzystaj z przycisku Dodaj, aby utworzyć nowy adres e-mail dla konta pocztowego, w polu nazwa podaj człon przed znakiem @ oraz wybierz domenę w której ma pracować alias.
  • Na liście dostępnych aliasów e-mail zaznacz checkboxem wybrane aliasy i kliknij Usuń zaznaczone (w dolnej części ekranu), aby usunąć wybrane aliasy.

Akcje

Za pomocą przycisku Akcje, możesz wykonać poniżej opisane operacje:

  • Zmień hasło: kliknij, aby zmienić hasło dostępu do konta e-mail (wymagana znajomość poprzedniego hasła),
  • Zmień ustawienia: kliknij aby włączyć lub wyłączyć możliwość resetowania hasła oraz otrzymywania powiadomień od home.pl o reklamach i informacjach od partnerów firmy.
WAŻNE! Autoresponder (automatyczna odpowiedź) odpowie tylko w przypadku, gdy wiadomość e-mail dotrze do konta e-mail, do którego została wysłana wiadomość i adres e-mail tego konta znajduje się w polu DO:, DW: lub UDW: odebranej wiadomości e-mail.

Przykład: jeżeli wiadomość jest kierowana do konta A, na którym jest przekierowanie na konto B, a autoresponder uruchomiony jest tylko na koncie B, to nie odpowie on na wiadomość oryginalnie wysyłaną do konta A, ponieważ adres e-mail konta B nie znajduje się w polu DO:.

Korzystasz z poprzedniej wersji panelu home.pl? Sprawdź:

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie