Jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w home.pl?


Skorzystaj z poniższego artykułu, aby sprawdzić jak przejść do edycji ustawień wybranej skrzynki e-mail w home.pl oraz dowiedzieć się jakie ustawienia możesz zmienić.

Jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Przejdź do sekcji menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Kliknij nazwę wybranego konta e-mail, dla którego chcesz zmienić ustawienia.
  4. W wyświetlonym oknie możesz sprawdzić dostępne zasoby konta e-mail, adresy serwerów pocztowych oraz zmienić ustawienia dla wybranej skrzynki e-mail.
Ustawienia skrzynki e-mail podzielone są na cztery sekcje:

Ustawienia antyspamowe

W tej sekcji możesz zmienić ustawienia, które pozwalają na blokowanie poczty od niechcianych użytkowników oraz zmianę ustawień pocztowych odnośnie funkcji Catch-all.

  • Blokuj listy zawierające spam wg adresu nadawcy: zaznacz, jeśli chcesz skorzystać z zabezpieczeń beta.home.pl i filtrowania poczty po adresie nadawcy,
  • Blokuj listy zawierające spam wg. tematu i treści: zaznacz, jeśli chcesz skorzystać z zabezpieczeń beta.home.pl i filtrowania wiadomości po temacie i treści,
  • Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania: zaznacz, jeśli chcesz otrzymywać wiadomości pochodzące z przekierowania, zarówno od innych użytkowników jak i innych, Twoich, kont pocztowych.
  • Wyłącz funkcję Catch-All
  • Czarna lista nadawców: wprowadź adres e-mail, host lub adres IP nadawcy wiadomości, którego chcesz zablokować.
  • Biała lista nadawców: wprowadź adres e-mail, host lub adres IP nadawcy wiadomości, który jest zaufany.
    Możesz np. zablokować otrzymywanie wiadomości e-mail z adresów w domenie @gmail.com, ale zezwolić na ich otrzymywanie od jednego konkretnego użytkownika, np. jan.kowalski@gmail.com.

Opcje konta

W tej sekcji zmienisz wszystkie najważniejsze ustawienia konta pocztowego:

  • Przekierowanie: wprowadź adres e-mail na który chcesz przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail,
  • Pozostaw kopię wiadomości: zaznacz, jeśli chcesz aby mimo przekierowania poczty, oryginał pozostawał na koncie e-mail,
  • Powiadomienia: wprowadź adres e-mail na których chcesz otrzymywać powiadomienie o nowej poczcie (shortinfo),
  • Włącz autoresponder: włącz automatycznego asystenta nieobecności, aby przesyłał wiadomość zwrotną, np. w czasie Twojego urlopu,
  • Data rozpoczęcia/data zakończenia: podaj datę rozpoczęcia i zakończenia jego działania, pozostaw puste jeśli chcesz włączyć i wyłączyć go ręcznie,
  • Treść odpowiedzi: wprowadź treść odpowiedzi, która będzie przesyłana podczas Twojej nieobecności.

Lista aliasów:

W tym miejscu dodasz dodatkowe adresy e-mail (aliasy), które rozszerzą Twój adres e-mail o nowe adresy, np. jeśli posiadasz konto jan.kowalski@moja-firma.pl, możesz utworzyć alias zamowienia@moja-firma.pl. Wiadomość przesłana na oba adresy trafią na jedno konto pocztowe.

  • Skorzystaj z przycisku Dodaj, aby utworzyć nowy adres e-mail dla konta pocztowego, w polu nazwa podaj człon przed znakiem @ oraz wybierz domenę w której ma pracować alias.
  • Na liście dostępnych aliasów e-mail zaznacz checkboxem wybrane aliasy i kliknij Usuń zaznaczone (w dolnej części ekranu), aby usunąć wybrane aliasy.

Akcje

Za pomocą przycisku Akcje, możesz wykonać poniżej opisane operacje:

  • Zmień hasło: kliknij, aby zmienić hasło dostępu do konta e-mail (wymagana znajomość poprzedniego hasła),
  • Zmień ustawienia: kliknij aby włączyć lub wyłączyć możliwość resetowania hasła oraz otrzymywania powiadomień od beta.home.pl o reklamach i informacjach od partnerów firmy.
WAŻNE! Autoresponder (automatyczna odpowiedź) odpowie tylko w przypadku, gdy wiadomość e-mail dotrze do konta e-mail, do którego została wysłana wiadomość i adres e-mail tego konta znajduje się w polu DO:, DW: lub UDW: odebranej wiadomości e-mail.

Przykład: jeżeli wiadomość jest kierowana do konta A, na którym jest przekierowanie na konto B, a autoresponder uruchomiony jest tylko na koncie B, to nie odpowie on na wiadomość oryginalnie wysyłaną do konta A, ponieważ adres e-mail konta B nie znajduje się w polu DO:.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

1,5 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub