Jak zmienić parametry skrzynki e-mail na serwerze w home.pl?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Znajdziesz tutaj instrukcje jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w Panelu klienta na poprzedniej platformie home.pl

Za pomocą Panelu klienta home.pl możesz zmienić konfiguracje wybranej skrzynki e-mail, która została utworzona na serwerze w home.pl. Dla przykładu, możesz wykonać następujące zmiany:
  • zmiana nazwy skrzynki e-mail,
  • zmiana pojemności skrzynki e-mail,
  • edycja praw dostępu do serwera FTP,

Jak zmienić ustawienia skrzynki e-mail przez Panel klienta home.pl?

Zmiana ustawień skrzynki e-mail możliwa jest po zalogowaniu się w Panelu klienta home.pl do serwera lub usługi z uprawnieniami administracyjnymi.
  • Kliknij tutaj, aby zobaczyć instrukcje na temat procesu logowania.

Po zalogowaniu możesz przejść do zmian parametrów dla wybranej skrzynki e-mail.

  1. W tym celu kliknij opcję menu “Usługi”, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta - Wybierz opcje menu Usługi
  2. Na wyświetlonej liście kliknij znak “plusa”, który znajduje się obok nazwy serwera (np. serwer “kowalski”).
    Panel klienta - Usługi - Na wyświetlonej liście kliknij znak plusa
  3. Zostanie wyświetlona lista usług powiązanych technicznie z wybranym serwerem (np. skrzynki e-mail, konta FTP, domeny). Kliknij nazwę konta (np. “admin”), dla którego chcesz zmienić parametry.
    Panel klienta - Usługi - Lista usług powiązanych - Kliknij nazwę konta, dla którego chcesz zmienić parametry
  4. Po wyświetleniu mini-podglądu usługi, kliknij przycisk “Konfiguracja usługi”.
    Panel klienta - Usługi - Lista usług powiązanych - Kliknij przycisk Konfiguracja usługi
  5. Kliknij przycisk “Konfiguruj pocztę” -> “Konfiguracja parametrów”, aby przejść do formularza zmiany parametrów dla wybranego konta.
    Panel klienta - Usługi - Lista usług powiązanych - Konfiguracja usługi - Kliknij przycisk Konfiguruj pocztę i wybierz opcję Konfiguracja parametrów
WAŻNE! Zmiana niektórych parametrów, np. pojemności skrzynki e-mail jest możliwa tylko w przypadku, jeśli wybrana skrzynka e-mail jest utworzona na serwerze w home.pl (np. Hosting Biznes, Hosting Profesjonalny). W przypadku, jeśli korzystasz z usługi Personal Email (usługa pojedynczej skrzynki e-mail), to maksymalna dostępna pojemność dla takiego konta to 2 GB. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak zwiększyć pojemność konta Personal Email.

Szczegółowe informacje na temat zmian poszczególnych ustawień znajdziesz poniżej:

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie