Jak usunąć skrzynkę e-mail z serwera w home.pl?


Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen, które zostały przypisane do wybranego serwera. Po utworzeniu skrzynki e-mail i upływie czasu, może się zdarzyć sytuacja, że utworzona wcześniej skrzynka e-mail jest już nam niepotrzebna i zajmuje nam już tylko miejsce na serwerze.

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak usunąć skrzynkę e-mail z hostingu (serwera) w home.pl.

Jak usunąć skrzynkę e-mail z serwera (hostingu)?

Aby usunąć skrzynkę e-mail z hostingu w home.pl:

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Hosting, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich serwerów (hostingów). Kliknij przycisk: Zarządzaj, który znajduje się przy serwerze, z którego chcesz usunąć skrzynkę e-mail.
  4. W sekcji: Poczta kliknij przycisk: Wszystkie skrzynki pocztowe
  5. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które są w tej chwili utworzone na wybranym serwerze (hostingu) w home.pl. Zaznacz wybraną skrzynkę e-mail i kliknij przycisk: Usuń, aby skasować konto pocztowe z serwera.
    Możesz zaznaczyć wiele skrzynek e-mail, aby usunąć ich więcej podczas jednego procesu.
  6. Potwierdź chęć usunięcia wybranej skrzynki e-mail. Kliknij przycisk: OK.
  7. Po kliknięciu przycisku: OK, wybrana skrzynka zostanie usunięta, a na ekranie zostanie wyświetlone odpowiednie powiadomienie.

Więcej informacji:

Poczta e-mail bez limitu załącznika

1,5 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub