Za pośrednictwem Panelu klienta home.pl możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen, które zostały przypisane do wybranego serwera. Jeśli po jakimś czasie któraś ze skrzynek e-mail nie będzie Ci już potrzebna, możesz ją usunąć, by nie zajmowała miejsca na serwerze. Z tej instrukcji dowiesz się, jak to zrobić.
Jak usunąć skrzynkę e-mail z serwera (hostingu)?
Aby usunąć skrzynkę e-mail z hostingu w home.pl:
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak to zrobić.
- Kliknij sekcję menu: Usługi WWW, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista wszystkich Twoich serwerów (hostingów). Kliknij przycisk: Zarządzaj, który znajduje się przy serwerze, z którego chcesz usunąć skrzynkę e-mail.
- W sekcji: Konta e-mail kliknij Opcje -> Pokaż wszystkie
- Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które są w tej chwili utworzone na wybranym serwerze (hostingu) w home.pl. Zaznacz wybraną skrzynkę e-mail i kliknij przycisk: Usuń, aby skasować konto pocztowe z serwera.
Możesz zaznaczyć wiele skrzynek e-mail, aby usunąć ich więcej podczas jednego procesu. - Potwierdź chęć usunięcia wybranej skrzynki e-mail. Kliknij przycisk: OK.
- Po kliknięciu przycisku: OK, wybrana skrzynka zostanie usunięta, a na ekranie zostanie wyświetlone odpowiednie powiadomienie.
Więcej informacji:
- Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu w home.pl?
- Jak przejść do ustawień skrzynki e-mail w home.pl?
- Jak wyświetlić wszystkie skrzynki utworzone na serwerze w home.pl?
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.