Jak włączyć pozostawianie kopii wiadomości na skrzynce?

Podczas ustawiania przekierowania poczty na skrzynce e-mail, możesz włączyć funkcję pozostawiania kopii wiadomości e-mail na serwerze. Oznacza to, że wiadomość e-mail zostanie przekierowana na drugie konto pocztowe, ale kopia tej wiadomości zostanie zapisana na tej pierwszej skrzynce e-mail.

Jeśli chcesz uruchomić funkcję autoresponder na skrzynce e-mail z aktywnym przekierowaniem poczty, to wymagane jest również włączenie opcji: Pozostaw kopię wiadomości na serwerze, którą możesz ustawić podczas edycji przekierowania dla wybranej skrzynki e-mail. W przeciwnym wypadku funkcja autoresponder nie będzie funkcjonować na danej skrzynce e-mail.

Jak włączyć pozostawianie kopii wiadomości na skrzynce w home.pl?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Poczta
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania lub rozwiń Opcje  > Przekierowania
    Jeśli nie widzisz opcji Przekierowania poczty oznacza to, że korzystasz z najnowszej wersji Panelu klienta. Powyższa zmiana jest możliwa do wykonania po zalogowaniu do Poczty home.pl – Webmail. Zapoznaj się z dedykowaną instrukcją.
  4. Kliknij przycisk: Przekierowania.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala włączyć przekierowanie e-mail. W polu: Pozostaw kopię wiadomości możesz włączyć lub wyłączyć funkcję pozostawiania kopii wiadomości podczas przekierowania.
    Przykład: jeśli w polu: Przekierowanie – adresy e-mail wpiszesz zewnętrzny adres e-mail, np. „mojekonto@poczta2.pl” oraz funkcja pozostawiania kopii na serwerze będzie włączona, to wszystkie wiadomości e-mail wysyłane na adres skrzynki e-mail w home.pl będą przekierowane na adres e-mail: „mojekonto@poczta2.pl” oraz nie będą usuwane z serwera w home.pl!
  6. Kliknij przycisk: Zapisz w dolnej części ekranu, aby ustawić przekierowanie.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Opcje konta - Przekierowania, Powiadomienia - Kliknij przycisk Zapisz

Jak wyłączyć przekierowanie na skrzynce e-mail?

Postępując zgodnie z wyżej wskazaną instrukcją możesz w każdej chwili wyłączyć ustawione wcześniej przekierowanie. Usuń wprowadzone adresy e-mail, na które zostało ustawione przekierowanie i Zapisz zmiany.

Jeśli zaznaczyłeś opcję Pozostaw kopię wiadomości na serwerze, odznacz ją. Nie wyłączenie wskazanej opcji, spowoduje wyświetlenie błędu podczas zapisywania ustawień. Funkcja pozostawiania kopii wiadomości działa, jeśli aktywne jest przekierowanie poczty. W przeciwnym wypadku nie ma ona zastosowania, gdyż otrzymane wiadomości są zawsze widoczne w skrzynce odbiorczej.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.