Jak włączyć autoresponder na skrzynce e-mail w home.pl?


Autoresponder pozwala na uruchomienie automatycznej odpowiedzi na wiadomości wysłane na skrzynkę e-mail. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy nie możesz w danym momencie udzielić szybkiej odpowiedzi (np. gdy jesteś na urlopie). Za pośrednictwem Panelu Klienta home.pl możesz uruchomić funkcję autoresponder na skrzynce e-mail, która została utworzona na serwerze (hostingu) w home.pl.

Jak włączyć autoresponder na skrzynce e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu Klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia autorespondera.
  4. Kliknij przycisk: Autoresponder.
  5. Na wyświetlonym ekranie będziesz mógł zmienić ustawienia autorespondera. Włącz funkcję autoresponder zaznaczając opcję: Uruchom autoresponder. Zdefiniuj datę rozpoczęcia oraz zakończenia dla funkcjonowania autorespondera. Następnie wpisz treść automatycznej odpowiedzi i kliknij przycisk: Zapisz.
    WAŻNE! Pamiętaj, że funkcja: Uruchom autoresponder musi zostać włączona, w przeciwnym wypadku adresat wiadomości e-mail nie otrzyma żadnej informacji zwrotnej.
  6. Kliknij przycisk: Zapisz w dolnej części ekranu, aby ustawić autoresponder na wybranej skrzynce e-mail.
Funkcja automatycznej odpowiedzi (autoresponder) będzie natychmiast aktywna (chyba, że wybrałeś inny termin jej uruchomienia). Każdy użytkownik wysyłający do Ciebie wiadomość e-mail otrzyma w informacji zwrotnej treść auto-odpowiedzi.
Jeśli chcesz uruchomić funkcję autoresponder na skrzynce e-mail z aktywnym przekierowaniem poczty, to wymagane jest również włączenie opcji: Pozostaw kopię wiadomości na serwerze, którą możesz ustawić podczas edycji przekierowania dla wybranej skrzynki e-mail. W przeciwnym wypadku funkcja autoresponder nie będzie funkcjonować na danej skrzynce e-mail. 
WAŻNE! Autoresponder (automatyczna odpowiedź) odpowie tylko w przypadku, gdy wiadomość e-mail dotrze do konta e-mail, do którego została wysłana wiadomość i adres e-mail tego konta znajduje się w polu DO:, DW: lub UDW: odebranej wiadomości e-mail.

Przykład: jeżeli wiadomość jest kierowana do konta A, na którym jest przekierowanie na konto B, a autoresponder uruchomiony jest tylko na koncie B, to nie odpowie on na wiadomość oryginalnie wysyłaną do konta A, ponieważ adres e-mail konta B nie znajduje się w polu DO:.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

1,5 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub