Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?

Wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail mogą zostać automatycznie przekierowywane na inne adresy e-mail, które wybrałeś w Panelu klienta. Sprawdź poniżej jak włączyć przekierowanie poczty z jednego adresu e-mail na drugi. Podczas ustawiania przekierowania możesz ustawić również opcję pozostawiania kopii przekierowywanej wiadomości na serwerze w beta.home.pl.

Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania.
  4. Kliknij przycisk: Przekierowania.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala włączyć przekierowanie e-mail. W polu: Przekierowanie – adresy e-mail należy wpisać adres lub adresy e-mail (oddziel je przecinkami, bez spacji!), na które ma być przekierowana cała poczta przychodząca do danej skrzynki e-mail. Dodatkowo możesz włączyć pozostawienie kopii przekierowanej wiadomości e-mail na skrzynce w beta.home.pl.
    Przykład: jeśli w polu: Przekierowanie – adresy e-mail wpiszesz zewnętrzny adres e-mail, np. „mojekonto@poczta2.pl” oraz funkcja pozostawiania kopii na serwerze będzie włączona, to wszystkie wiadomości e-mail wysyłane na adres skrzynki e-mail w beta.home.pl będą przekierowane na adres e-mail: „mojekonto@poczta2.pl” oraz nie będą usuwane z serwera w beta.home.pl!
  6. Kliknij przycisk: Zapisz w dolnej części ekranu, aby ustawić przekierowanie.
WAŻNE! Autoresponder (automatyczna odpowiedź) odpowie tylko w przypadku, gdy wiadomość e-mail dotrze do konta e-mail, do którego została wysłana wiadomość i adres e-mail tego konta znajduje się w polu DO:, DW: lub UDW: odebranej wiadomości e-mail.

Przykład: jeżeli wiadomość jest kierowana do konta A, na którym jest przekierowanie na konto B, a autoresponder uruchomiony jest tylko na koncie B, to nie odpowie on na wiadomość oryginalnie wysyłaną do konta A, ponieważ adres e-mail konta B nie znajduje się w polu DO:.

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl