Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?

Wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail mogą zostać automatycznie przekierowywane na inne adresy e-mail, które wybrałeś w Panelu klienta home.pl. Sprawdź poniżej jak włączyć przekierowanie poczty z jednego adresu e-mail na drugi. Podczas ustawiania przekierowania możesz ustawić również opcję pozostawiania kopii przekierowywanej wiadomości na serwerze w home.pl.

Informujemy, że poniższe opcje mogą nie być dostępne w Twoim panelu klienta, co jest związane ze zmianami w konfiguracji usług. Jeśli nie widzisz pokazanych niżej opcji, zaloguj się do poczty Webmail, aby dokonać zmian – www.poczta.home.pl

SPIS TREŚCI

Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Poczta
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania
  4. Kliknij przycisk: Przekierowania.
    Jeśli nie widzisz opcji Przekierowania poczty oznacza to, że korzystasz z najnowszej wersji Panelu klienta. Powyższa zmiana jest możliwa do wykonania po zalogowaniu do Poczty home.pl – Webmail. Zapoznaj się z dedykowaną instrukcją.
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala włączyć przekierowanie e-mail. W polu: Przekierowanie – adres e-mail należy wpisać adres lub adresy e-mail, na który ma być przekierowana cała poczta przychodząca do danej skrzynki e-mail. Dodatkowo możesz włączyć pozostawienie kopii przekierowanej wiadomości e-mail na skrzynce w home.pl.
    Przykład: jeśli w polu: Przekierowanie – adres e-mail wpiszesz zewnętrzny adres e-mail, np. „mojekonto@poczta2.pl” oraz funkcja pozostawiania kopii na serwerze będzie włączona, to wszystkie wiadomości e-mail wysyłane na adres skrzynki e-mail w home.pl będą przekierowane na adres e-mail: „mojekonto@poczta2.pl” oraz nie będą usuwane z serwera w home.pl!
  6. Kliknij przycisk: Zapisz w dolnej części ekranu, aby ustawić przekierowanie.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Przekierowania - Przekierowania, Powiadomienia - Kliknij przycisk Zapisz
Jeżeli chcesz przekierować pocztę na kilka adresów e-mail, skorzystaj z tej instrukcji.

Jak wyłączyć przekierowanie na skrzynce e-mail?

Postępując zgodnie z powyższą instrukcją, możesz w każdej chwili wyłączyć ustawione wcześniej przekierowanie. Aby usunąć przekierowanie, usuń wprowadzone adresy e-mail, na które zostało ustawione przekierowanie i kliknij przycisk: Zapisz, aby zapisać zmiany.

Jeśli podczas ustawiania przekierowania zaznaczyłeś opcję: Pozostaw kopię wiadomości na serwerze, to podczas wyłączania przekierowania koniecznie ją odznacz. Nie odznaczenie wskazanej opcji, spowoduje wyświetlenie błędu o treści: „Przekierowanie nie powinno być puste”. Funkcja pozostawiania kopii wiadomości działa tylko, jeśli aktywne jest przekierowanie poczty.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Bezpieczna Poczta e-mail

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.