Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail mogą zostać automatycznie przekierowywane na inne adresy e-mail, które wybrałeś w Panelu klienta home.pl. Sprawdź poniżej jak włączyć przekierowanie poczty z jednego adresu e-mail na drugi. Podczas ustawiania przekierowania możesz ustawić również opcję pozostawiania kopii przekierowywanej wiadomości na serwerze w home.pl.

Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail?

  1. Zaloguj się do Panelu klienta home.pl.
  2. Kliknij sekcję menu: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
    Panel klienta home.pl - Przejdź do sekcji menu Poczta
  3. Na ekranie zostanie wyświetlona lista skrzynek e-mail, które zostały utworzone na Twoim serwerze. Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić ustawienia przekierowania
  4. Kliknij przycisk: Przekierowania.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Kliknij przycisk Przekierowania
  5. Na ekranie zostanie wyświetlony formularz, który pozwala włączyć przekierowanie e-mail. W polu: Przekierowanie – adresy e-mail należy wpisać adres lub adresy e-mail (oddziel je przecinkami, bez spacji!), na które ma być przekierowana cała poczta przychodząca do danej skrzynki e-mail. Dodatkowo możesz włączyć pozostawienie kopii przekierowanej wiadomości e-mail na skrzynce w home.pl.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Przekierowania - Przekierowania, Powiadomienia - W polu Przekierowanie – adresy e-mail należy wpisać adres lub adresy e-mail, na które ma być przekierowana cała poczta
    Przykład: jeśli w polu: Przekierowanie – adresy e-mail wpiszesz zewnętrzny adres e-mail, np. “mojekonto@poczta2.pl” oraz funkcja pozostawiania kopii na serwerze będzie włączona, to wszystkie wiadomości e-mail wysyłane na adres skrzynki e-mail w home.pl będą przekierowane na adres e-mail: “mojekonto@poczta2.pl” oraz nie będą usuwane z serwera w home.pl!
  6. Kliknij przycisk: Zapisz w dolnej części ekranu, aby ustawić przekierowanie.
    Panel klienta home.pl - Poczta - Skrzynki e-mail - Przekierowania - Przekierowania, Powiadomienia - Kliknij przycisk Zapisz
WAŻNE! Autoresponder (automatyczna odpowiedź) odpowie tylko w przypadku, gdy wiadomość e-mail dotrze do konta e-mail, do którego została wysłana wiadomość i adres e-mail tego konta znajduje się w polu DO:, DW: lub UDW: odebranej wiadomości e-mail.

Przykład: jeżeli wiadomość jest kierowana do konta A, na którym jest przekierowanie na konto B, a autoresponder uruchomiony jest tylko na koncie B, to autoresponder nie odpowie na wiadomość oryginalnie wysyłaną do konta A, ponieważ adres e-mail konta B nie znajduje się w polu DO:.

Jak wyłączyć przekierowanie na skrzynce e-mail?

Postępując zgodnie z powyższą instrukcją możesz w każdej chwili wyłączyć ustawione wcześniej przekierowanie. Aby usunąć przekierowanie, usuń wprowadzone adresy e-mail, na które zostało ustawione przekierowanie i kliknij przycisk: Zapisz, aby zapisać zmiany.

Jeśli podczas ustawiania przekierowania zaznaczyłeś opcję: Pozostaw kopię wiadomości na serwerze, to podczas wyłączania przekierowania koniecznie ją odznacz. Nie odznaczenie wskazanej opcji, spowoduje wyświetlenie błędu o treści: “Przekierowanie nie powinno być puste”. Funkcja pozostawiania kopii wiadomości działa tylko, jeśli aktywne jest przekierowanie poczty.

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie