Jak zmienić ustawienia głównej skrzynki pocztowej na hostingu?

Poczta wybrana przez tysiące firm

Podczas konfiguracji usługi hostingowej masz możliwość zmieniać ustawienia zarówno poszczególnych kont e-mail użytkowników, np. ustawić przekierowanie poczty. Możesz wprowadzić także nowe ustawienia poczty w domenie, z góry decydując o przekierowaniu poczty przychodzącej na istniejące lub nieistniejące konta e-mail w domenie, na wybrany adres pocztowy. Ostatnim elementem konfiguracji jest zmiana ustawień głównego konta e-mail serwera, a więc zmiana ustawień poczty na serwerze.

Poniższe ustawienia umożliwiają, m.in. przekierowanie poczty oraz uruchomienie autorespondera. Główne konto pocztowe serwera to konto, które jest tworzone w chwili rejestracji usługi hostingu. Konto to nie jest i nie musi być używane w procesie korzystania z serwera i poczty e-mail, ale w początkowej fazie konfiguracji, stanowi podstawowy adres niezbędny, m.in. do działania funkcji Catch-all, a więc mechanizmy przechwytującego pocztę wysłaną, np. na nieistniejące konta e-mail w domenach przypisanych do serwera.

Jak zmienić ustawienia głównej skrzynki pocztowej na hostingu?

  1. Zaloguj się do panelu administracyjnego.
  2. Z lewej strony menu wybierz Usługi WWW.
    Panel klienta home.pl - Przejdź od sekcji menu Usługi WWW
  3. Kliknij w nazwę wybranego serwera, którego ustawienia chcesz zmienić.
  4. W sekcji Poczta kliknij rozwijane menu przy opcji Wszystkie skrzynki pocztowe i wybierz Ustawienia konta.Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Serwer - Poczta - Wybierz opcję Ustawienia konta
  5. Aktywuj opcje Przekierowania, Powiadomienia lub Autorespondera.Panel klienta home.pl - Usługi WWW - Serwer - Poczta - Ustawienia konta - Aktywuj opcje Przekierowania, Powiadomienia lub Autorespondera

Poczta e-mail bez limitu załącznika

2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie