Jak utworzyć nową skrzynkę pocztową w Panelu klienta home.pl (Poczta Standard i Pro)

Każdą potrzebną Ci skrzynkę pocztową powiązaną z Twoim adresem (domeną) stworzysz w Panelu Klienta. Po jej utworzeniu, do nowej poczty zalogujesz się tutaj: poczta home.pl.

Zanim zaczniesz, upewnij się że Twoja domena jest połączona z usługą pocztową (Panel Klienta ⮕ USŁUGI WWW ⮕ Instrukcja).

Jeśli powiązanie domeny z pocztą masz za sobą, możesz przejść do tworzenia skrzynek e-mail. Są na to dwa sposoby – rekomendujemy ten pierwszy. Bez względu na ścieżkę, efekt jest jednak identyczny.

Jak utworzyć nową skrzynkę w Panelu klienta home.pl (sposób rekomendowany)

Przejdź do ustawień

Na ekranie pojawi się lista wszystkich skrzynek pocztowych, jakie posiadasz (także tych powiązanych z hostingiem – jeśli go masz). Po kliknięciu DODAJ, pojawi się formularz:

Formularz tworzenia nowej skrzynki mailowej w poczcie home.pl

  1. Wybierz domenę, w której ma powstać skrzynka (na początku tej instrukcji pisaliśmy, że trzeba zacząć od powiązania domeny z pocztą – jeśli to nie zostało zrobione, tej domeny nie znajdziesz na liście).
  2. Pole Serwer pozostaw bez zmian
  3. Wskaż login (imię, imię i nazwisko, „kontakt”, „firma” itp.)
  4. Wpisz hasło (jeśli go zapomnisz, odzyskanie będzie możliwe tylko w Panelu Klienta)
  5. Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij ZAPISZ w dolnej części ekranu

System przeniesie Cię do listy skrzynek e-mail przypisanych do danej usługi pocztowej. Prawdopodobnie nowa skrzynka będzie wpisana na liście jasno szarym kolorem – oznacza to, że prosimy o chwilę cierpliwości, ponieważ jej ostateczna konfiguracja jeszcze się nie zakończyła.

Jak utworzyć nową skrzynkę w Panelu klienta home.pl (drugi sposób)

Przejdź do ustawień

  • Panel.home.pl
  • Menu boczne ⭢ USŁUGI WWW
  • Wybierz kafelek z usługą pocztową, w której chcesz utworzyć skrzynkę ⭢ OPCJE (przycisk w lewym dolnym rogu kafelka) ⭢ UTWÓRZ SKRZYNKĘ E-MAIL
Jeśli po kliknięciu w OPCJE, funkcja UTWÓRZ SKRZYNKE E-MAIL nie jest dostępna, to znaczy że limit kont dla danej usługi pocztowej został przez Ciebie wyczerpany – możesz dokupić dodatkowe.

  1. Wskaż login (imię, imię i nazwisko, „kontakt”, „firma” itp.)
  2. Wybierz domenę – jeśli masz żadnej domeny do wyboru, to znaczy że nie została powiązana z tą usługą pocztową (Panel Klienta ⮕ USŁUGI WWW ⮕ Instrukcja)
  3. Wpisz hasło (jeśli go zapomnisz, odzyskanie będzie możliwe tylko w Panelu Klienta)
  4. Po wypełnieniu wszystkich pól kliknij ZAPISZ w dolnej części ekranu

System przeniesie Cię do listy skrzynek e-mail przypisanych do danej usługi pocztowej.

Prawdopodobnie nowa skrzynka będzie wpisana na liście jasnoszarym kolorem – oznacza to, że prosimy o cierpliwość, ponieważ jej ostateczna konfiguracja jeszcze się nie zakończyła.

Dodatkowe funkcje przydatne podczas używania poczty

Po utworzeniu nowej skrzynki e-mail możesz przejść do jej dodatkowych ustawień, np.:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Poczta e-mail z własną domeną

Tylu użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.