Przypisanie domeny do usługi pocztowej w Panelu Klienta i typy przekierowań

Zanim zaczniesz korzystać z kupionej w home.pl Poczty Standard lub Pro, musisz zdecydować w jakiej domenie będą działały nowe skrzynki. Ten proces nazywamy „przypisaniem domeny” i możesz go wykonać samodzielnie w Panelu Klienta.

SPIS TREŚCI

Przypisanie domeny do usługi pocztowej

Przejdź do ustawień

  • Panel.home.pl
  • Menu boczne ⭢ USŁUGI WWW
  • Wybierz kafelek z usługą pocztową, w której chcesz utworzyć skrzynkę i kliknij OPCJE (przycisk w lewym dolnym rogu kafelka) ⭢ PRZYPISZ DOMENĘ

Przypisanie domeny w panelu klienta home.pl
W sekcji Wybór domeny wskaż domenę, którą chcesz przypisać. Jeśli nie możesz znaleźć domeny na liście:

Do usługi pocztowej możesz przypisać domenę zarejestrowaną w home.pl lub domenę zewnętrzną – opłacaną u innego operatora.

Typy przekierowań podczas przypisywania domeny

Na grafice powyżej widnieje również sekcja Ustawienia WWW. Domyślnie zaznaczona jest w niej opcja „nie chcę utrzymywać strony www”, jeśli jednak chcesz powiązać domenę z jakąś stroną internetową, to masz do wyboru następujące opcje:

  • URL – po wpisaniu adresu, twoja domena będzie wyświetlać zawartość wskazanej strony internetowej
  • 301 na zewnętrzną domenę – po wpisaniu adresu, twoja domena będzie przekierowywać użytkowników na wskazaną stronę internetową
  • Rekord Awybierz tę opcję, jeśli chcesz „powiązać” ze sobą domeny przypisane do różnych serwerów. Dzięki temu jedna strona będzie dostępna pod dwiema domenami.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Poczta e-mail z własną domeną

Tylu użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.