Jeśli nie pamiętasz hasła dostępu do skrzynki e-mail utworzonej na serwerze w home.pl, konieczne jest ustawienie nowego hasła. Ustawienie nowego hasła, nie wymaga znajomości poprzednio ustawionego hasła. Mechanizm zmiany hasła uniemożliwia podejrzenie lub przypomnienie obecnie ustawionego hasła.
SPIS TREŚCI
Dlaczego nie mogę odzyskać poprzedniego hasła?
Podczas tworzenia konta e-mail na serwerze w home.pl, nadajesz kontu unikalną nazwę oraz hasło dostępu. Hasło to widoczne jest dla Ciebie wyłącznie w chwili jego zapisywania podczas tworzenia skrzynki e-mail. Po zapisaniu ustawień hasło nie jest udostępniane w Panelu klienta. Nie ma też możliwości jego sprawdzenia w inny sposób lub przypomnienia, np. poprzez przesłanie na pomocnicze konto pocztowe.
Powstała sytuacja wynika z mechanizmów szyfrowania haseł oraz ich zabezpieczenia. Zaszyfrowane, a tym samym zabezpieczone hasło przechowywane jest w sposób, który umożliwia logowanie do konta z pomocą tego hasła. Nie jest możliwe wyciągnięcie hasła celem jego wyświetlenia/przypomnienia. Mechanizm ten uniemożliwia także podejrzenia hasła innym użytkownikom Panelu klienta Twojego konta.
W jaki sposób ustalić nowe hasło do skrzynki e-mail?
Opis całej procedury wraz z poradnikiem video znajdziesz tu: Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki email?
- Zaloguj się do Panelu klienta home.pl, przejdź do sekcji Poczta.
- Kliknij nazwę skrzynki e-mail, do której chcesz zmienić hasło.
- W polu Zmień hasło wprowadź ręcznie lub wygeneruj nowe hasło.
- Zapisz zmiany. Hasło zostało zmienione. Zaloguj się do skrzynki e-mail, korzystając z nowego hasła.
Bezpieczna Poczta e-mail
2 mln użytkowników nie może się mylić. Wybierz niezawodny i bezpieczny e-mail z kalendarzem, organizacją zadań i bez spamu.