Jak wysłać klientowi fakturę e-mailem w programie do fakturowania eKsięgowość?

Korzystaj z wszystkich udogodnień, jakie oferuje Ci program do fakturowania eKsięgowość. Wysyłaj swoim klientom faktury mailem, jednym kliknięciem – bez zbędnej filozofii! Prosta księgowość z dostępem do przejrzystej i profesjonalnej komunikacji z klientem, gdziekolwiek jesteś.

SPIS TREŚCI

Jak wysłać klientowi fakturę e-mailem w programie do fakturowania eKsięgowość?

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość
  2. W głównym panelu wyświetli Ci się lista faktur (możesz też kliknąć Sprzedaż po lewej stronie menu).
    Lista faktur w eKsięgowość
  3. W pierwszej rubryce wpisz adres e-mail klienta, do którego wysyłasz fakturę. Treść wiadomości możesz edytować lub uzupełnić.
    Treść wiadomości wysyłając fakturę w eKsięgowość
    WAŻNE!
    Treści umieszczone w nawiasach [numer_faktury], [wartosc_brutto] oraz [data_platnosci] zostaną uzupełnione automatycznie. Nie musisz wpisywać ich ręcznie.
  4. Kliknij czerwony przycisk Wyślij. Gotowe!

Jak wysłać klientom wiele faktur naraz w programie do fakturowania eKsięgowość?

  1. Tak, jak w przypadku wysyłania jednej faktury, zaloguj się na główny panel programu eKsięgowość lub kliknij Sprzedaż.
  2. Wybierz faktury, które chcesz wysłać (zaznacz je po lewej stronie) następnie kliknij ikonę poczty (koperta), która znajduje się na górnym pasku menu. Faktury zostaną wysłane automatycznie (jeśli podałeś w danych kontrahenta adres e-mail).
    Wybór faktur do wysłania w eKsięgowość
WAŻNE!
Aby wysyłać faktury z programu eKsięgowość, dodając nowego kontrahenta, uzupełnij rubrykę „e-mail”. Możesz też edytować istniejącego kontrahenta, wpisując adres e-mail później. Zobacz jak dodać nowego kontrahenta lub edytować istniejącego.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.