eKsięgowość – konfiguracja adresu e-mail

Edytuj treść wiadomości, które wysyłasz do klientów wraz z fakturami. Sprawdź, jak zrobić to w programie do fakturowania online – eKsięgowość.

SPIS TREŚCI

Jak skonfigurować własny adres e-mail w usłudze eKsięgowość?

  1. Zaloguj się na swoje konto w Panelu Klienta home.pl, następnie przejdź do zakładki Księgowość online.
    program do księgowości online
  2. Kliknij Zaloguj się na swoim koncie przy wybranej usłudze eKsięgowość.
    zaloguj sie do usługi eKsiegowosc w panelu klienta home.pl
  3. W nowej karcie otworzy się panel eKsięgowości. Kliknij w koło zębate (w prawym górnym rogu) i przejdź do zakładki Ustawienia.
    eKsiegowosc - porgram do fakturowania online
  4. Przejdź do zakładki E-mail (znajduje się w menu po lewej stronie) i zaznacz opcję Użyj własnego serwera SMTP do wysyłki wiadomości e-mail.
    program do fakturowania online
  5. Uzupełnij pola: Adres serwera, Port, Użytkownik oraz Hasło.
    konfiguracja wiadomości do klientów w usłudze eKsięgowość

Gdzie znajdziesz adres serwera i numer portu?

  1. Zaloguj się na swoje konto w Panelu Klienta home.pl, następnie przejdź do zakładki Poczta.
    adres serwera numer portu eksiegowosc
  2. Przy wybranej skrzynce kliknij Opcje, a następnie Serwery pocztowe.
  3. Na ekranie wyświetlą Ci się informacje dotyczące konfiguracji serwera pocztowego. Skopiuj potrzebne dane z rubryki Serwer SMTP.
    program do księgowości online
Pamiętaj! Numer portu zależy od tego, czy posiadasz zainstalowany certyfikat SSL na swoim serwerze pocztowym. Jeśli posiadasz certyfikat, wybierz port SSL 465. Jeśli natomiast nie posiadasz certyfikatu SSL, wybierz port 587.

Konfiguracja wysyłki faktur i ponagleń

W usłudze eKsięgowość możesz ustawić własną treść wiadomość e-mail, która będzie wysłana do klienta wraz z fakturą. W tym celu:

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość, następnie kliknij w koło zębate (znajduje się w prawym górnym rogu ) i wybierz Ustawienia.
    eKsiegowosc - porgram do fakturowania online
  2. Przejdź do zakładki E-mailWysyłanie faktury. W tej sekcji możesz zmienić treść wiadomości, którą otrzyma klient wraz z fakturą VAT.
    zmień treść wiadomości do klienta w usłudze eKsiegowosc - program do fakturowania online

Możesz też ustawić ponaglenie, które będzie wysłane do klienta, w momencie braku wpływu środków za towar/usługę, po przekroczeniu terminu płatności:

  1. Zaloguj się do panelu eKsięgowość, następnie kliknij w koło zębate (znajduje się w prawym górnym rogu ) i wybierz Ustawienia.
    eKsiegowosc - porgram do fakturowania online
  2. Przejdź do zakładki E-mailPonaglenia, następnie zaznacz opcję Wyślij e-mail do klienta.
    ponaglenia- ksiegowosc online
  3. Skonfiguruj treść wiadomości przesyłanej do klienta. Określ też po ilu dniach od przekroczenia terminu, program ma ponaglić odbiorcę faktury.
    fakturowanie online ponaglenia do klientów
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Przerzuć się na księgowość online

Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.