Połącz eSklep z aplikacją eKsięgowość, aby w pełni korzystać z możliwości programu do księgowości i oszczędzić czas. Eksportuj produkty ze sklepu do panelu eKsięgowości i automatycznie aktualizuj stany magazynowe.
SPIS TREŚCI
- Czym jest aplikacja eKsięgowość?
- Eksport produktów do eKsiegowości z panelu sklepu
- Jak zmienić stan magazynowy z poziomu panelu sklepu?
Czym jest aplikacja eKsięgowość?
eKsięgowość to łatwy w obsłudze program do księgowości, który umożliwia wygodne zarządzanie magazynem i dokumentami sprzedaży (m.in. fakturowanie, obsługę magazynu, kontroli kosztów i prowadzenia Księgi Przychodów i Rozchodów). Program posiada także aplikację, dzięki której łatwo zintegrujesz go z eSklepem. Aplikacja umożliwia bezpośredni eksport produktów ze sklepu do panelu eKsięgowości, automatyczną aktualizację stanów magazynów i wystawianie faktur.
Eksport produktów do eKsiegowości z panelu sklepu
- Zaloguj się do Panelu sklepu.
- Sprawdź: Jak się zalogować do Panelu sklepu?
- Przejdź do zakładki Obsługa sklepu → Produkty.
- W prawym górnym rogu, z menu aplikacji należy wybrać opcję: Eksport produktów do Homebiuro.
Komunikat przed eksportem: “Zostanie przeprowadzony eksport produktów i wariantów ze sklepu do eKsięgowości. Wyeksportowane zostaną wszystkie produkty oraz warianty posiadające kod. Jeżeli w eKsięgowość istnieje już produkt posiadający symbol identyczny z kodem produktu (wariantu) ze sklepu – zostanie on zaktualizowany (w wyniku eksportu nie powstaną duplikaty). Eksportowi nie podlegają stany magazynowe – w eKsięgowość zmienia się je za pomocą dokumentów magazynowych (np. PZ, WZ). Czy kontynuować?”. - Aby dokonać eksportu, wciśnij przycisk Ok.
Jak zmienić stan magazynowy z poziomu panelu sklepu?
- Przejdź do zakładki Obsługa sklepu → Produkty.
- Następnie w kolumnie Akcje, przy kliknij w grafikę koła zębatego przy towarze i wybierz opcję Aplikacje → Dodaj PZ (Homebiuro).
Dokumenty magazynowe możesz wystawiać z poziomu panelu eSklepu. Pamiętaj, aby wcześniej ustawić taką możliwość podczas konfigurowania swojej aplikacji. Jeżeli dokument się nie wygeneruje oznacz to, że nie masz włączonej integracji z magazynem. Możesz ją włączyć w panelu sklepu, przechodząc do zakładali Dodatki i integracje → Moje Aplikacje. Znajdź eKsięgowość (Homebiuro), kliknij w przycisk Konfiguracja, następnie przejdź do sekcji Magazyn → Włącz integrację z magazynem.
- Aby zatwierdzić, kliknij w przycisk Zapisz.
Przerzuć się na księgowość online
Wygodna aplikacja do fakturowania z generatorem plików JPK_VAT.