Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Instalacja aplikacji eKsięgowość
- Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
- Przejdź do zakładki Dodatki i integracje → Aplikacje.
- Kliknij w ikonę Zainstaluj Aplikację.
- Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi appstore.
- Aby zainstalować aplikację wciśnij Instaluj.
Integracja oraz jej ustawienia
- Przejdź do zakładki Aplikacje → Moje aplikacje.
- Kliknij w ikonę aplikacji.
- Wprowadź dane dostępowe do programu eKsięgowość.
- Według własnych preferencji ustaw sposoby wystawiania dokumentów oraz magazynu.
Zaznacz opcję Automatyczne odraczanie stanu magazynowego jeśli
chcesz by skutek magazynowy dokumentów WZ wystawianych wraz z fakturami był automatycznie odraczany w sytuacji, gdy nie jest możliwe wystawienie dokumentu go wywołującego. Sytuacja taka może mieć miejsce, np. w sytuacji braku odpowiedniej ilości towaru na magazynie (wg dokumentów zapisanych w eKsięgowość). - Integracja z magazynem polega na: zmianie stanu magazynowego produktu w sklepie w chwili zmiany jego stanu magazynowego w eKsięgowość ; automatycznym generowaniu dokumentów WZ do faktur powstałych w wyniku integracji.