Instalacja aplikacji eKsięgowość
- Zaloguj się do panelu administracyjnego sklepu.
- Przejdź do zakładki Aplikacje –> Aplikacje.
- Kliknij w ikonę Zainstaluj.
- Zapoznaj się z działaniem aplikacji, a następnie zaakceptuj regulamin usługi App store.
- Aby zainstalować aplikację wciśnij Instaluj.
Integracja oraz jej ustawienia
- Przejdź do zakładki Aplikacje –> Moje aplikacje.
- Kliknij w ikonę aplikacji.
- Wprowadź dane dostępowe do programu eKsięgowość.
- Według własnych preferencji ustaw sposoby wystawiania dokumentów oraz magazynu.
Zaznacz opcję Automatyczne odraczanie stanu magazynowego jeśli
chcesz by skutek magazynowy dokumentów WZ wystawianych wraz z fakturami był automatycznie odraczany w sytuacji, gdy nie jest możliwe wystawienie dokumentu go wywołującego. Sytuacja taka może mieć miejsce, np. w sytuacji braku odpowiedniej ilości towaru na magazynie (wg dokumentów zapisanych w eKsięgowość). -
Integracja z magazynem polega na: zmianie stanu magazynowego produktu w sklepie w chwili zmiany jego stanu magazynowego w eKsięgowość ; automatycznym generowaniu dokumentów WZ do faktur powstałych w wyniku integracji.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.