Jak zalogować się do Panelu sklepu?

SPIS TREŚCI

Po uruchomieniu sklepu eSklep otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.

Pod jakim adresem dostępny jest panel administracyjny sklepu internetowego?

Panel administracyjny dla sklepu internetowego eSklep dostępny jest pod stałym adresem URL, który zbudowany jest na podstawie identyfikatora sklepu (np. https://sklep63364435.homesklep.pl/admin) lub domeny przypisanej do sklepu internetowego (np. https://twojadomena.pl/admin).

Identyfikator swojego sklepu, np. „sklep123456”, możesz znaleźć na PRO FORMIE lub fakturze.
W miejsce „twojadomena.pl” należy wpisać nazwę domeny, pod którą dostępny jest Twój sklep.

Jak wypełnić formularz logowania do sklepu?

Po załadowaniu strony logowania:

  • w polu Login wpisz nazwę administratora (admin) lub nazwę innego administratora, który również ma dostęp do Panelu sklepu,
  • w polu Hasło wpisz hasło dla wybranego konta administratora, do którego chcesz się zalogować.

Zaloguj się do panelu sklepu internetowego i rozpocznij wprowadzanie asortymentu i sprzedaż

Nie pamiętasz hasła do sklepu internetowego?

W celu przypomnienia hasła naciśnij przycisk Zapomniałem hasła, który znajduje się pod formularzem logowania do Panelu sklepu. Następnie wpisz adres e-mail, który przypisany jest do Twojego konta w sklepie jako kontaktowy.

Jeśli nie pamiętasz hasła do panelu sklepu skorzystaj z opcji jego przypomnienia

Po wpisaniu adresu e-mail kliknij przycisk Przypomnij hasło. Jeśli podałeś poprawny adres e-mail administratora, to zostanie na niego wysłana instrukcja przypomnienia/zmiany hasła do sklepu.

Jeśli nie pamiętasz lub nie znasz tego adresu e-mail, skontaktuj się z właścicielem danego sklepu, który utworzył Ci konto administratora lub z naszym Biurem Obsługi Klienta

Pod adresem panelu administracyjnego sklepu widoczny jest komunikat o błędzie

Pojawiający się komunikat o błędzie (np. błąd 404) może być spowodowany, m.in.:

  • trwającą aktualizacją sklepów internetowych: informacje o aktualizacjach sklepu możesz sprawdzić na pomoc.home.pl/komunikaty. Aktualizacja zwykle może trwać do 24h od jej rozpoczęcia i nie ma wpływu na działanie samego sklepu internetowego, ale w wyjątkowej sytuacji może uniemożliwić zalogowanie się do zaplecza. Taka sytuacja nie powinna trwać jednak dłużej niż kilka minut. Jeśli komunikat pojawia się pomimo braku trwających aktualizacji lub czas jego występowania wydłuża się, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta,
  • zmianami w konfiguracji sklepu: szczególnie dotyczącymi zmian w szablonie graficznym, dodaniem własnych skryptów JavaScript lub dodaniem wpisów w pliku .htaccess. Ze względów bezpieczeństwa edycja plików konfiguracyjnych i przywrócenie stanu sprzed zmian, realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta.

Jeśli po wystąpieniu błędu, jest on widoczny na ekranie logowania do panelu administracyjnego sklepu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj nazwę/adres sklepu oraz dodatkowe informacje o ostatnio wprowadzanych zmianach.

Zalogowałem się do panelu sklepu i co dalej?

Kliknij link, by uzyskać więcej informacji o konfiguracji sklepu eSklep tuż po pierwszym uruchomieniu.

Więcej rozwiązań

Jak zmienić hasło do Panelu sklepu?
Poprzedni
Do czego służy pulpit startowy?
Następny
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.