Jak zalogować się do Panelu sklepu?


Po uruchomieniu sklepu eSklep, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.

Pod jakim adresem dostępny jest panel administracyjny sklepu internetowego?

Panel administracyjny dla sklepu internetowego eSklep dostępny jest pod stałym adresem URL, który zbudowany jest na podstawie identyfikatora sklepu (np. sklep123456.home.pl/admin) lub domeny przypisanej do sklepu internetowego (np. twojadomena.pl/admin).

Przeglądarka internetowa - Pasek adresu - Wpisz identyfikator sklepu

lub

Przeglądarka internetowa - Pasek adresu - Wpisz nazwę domeny

Identyfikator swojego sklepu, np. “sklep123456”, możesz znaleźć na PRO FORMIE lub fakturze.
W miejsce “twojadomena.pl” należy wpisać nazwę domeny, pod którą dostępny jest Twój sklep.

Jak wypełnić formularz logowania do sklepu?

Po wyświetleniu formularza logowania, w polu login wpisz nazwę “admin” lub inną nazwę administratora (jeśli wcześniej utworzyłeś inne konta administratorów).

Po załadowaniu strony logowania:

  • w polu Login, wpisz nazwę administratora (admin) lub nazwę innego administratora, który również ma dostęp do Panelu sklepu,
  • w polu Hasło, wpisz hasło dla wybranego konta administratora, do którego chcesz się zalogować.

Zapomniałeś/aś hasła do sklepu internetowego?

W celu przypomnienia hasła, naciśnij przycisk Zapomniałem hasła, który znajduje się pod formularzem logowania do Panelu sklepu. Następnie wpisz adres e-mail, który przypisany jest do Twojego konta w sklepie jako kontaktowy.

Po wpisaniu poprawnego adresu e-mail, kliknij przycisk Przypomnij hasło. Jeśli podałeś poprawny adres e-mail administratora, to na ten właśnie adres zostaną wysłaną instrukcje odnośnie przypomnienia/zmiany hasła do sklepu.

Jeśli nie pamiętasz lub nie znasz tego adresu e-mail, skontaktuj się z właścicielem danego sklepu, który utworzył Ci konto administratora lub z naszym Biurem Obsługi Klienta
  • Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat procesu zmiany hasła do Panelu sklepu.

Pod adresem panelu administracyjnego sklepu, widoczny jest komunikat błędu

Pojawiający się komunikat błędu (np. błąd 404) może być spowodowany, m.in.:

  • trwającą aktualizacją sklepów internetowych: informacje o aktualizacjach sklepu możesz sprawdzić na pomoc.home.pl/komunikaty. Aktualizacja zwykle może trwać do 2 tygodni od jej rozpoczęcia i nie ma wpływu na działanie samego sklepu internetowego, ale w wyjątkowej sytuacji może uniemożliwić zalogowanie się do zaplecza. Taka sytuacja nie powinna trwać jednak dłużej jak kilka minut. Jeśli komunikat pojawia się pomimo braku trwających aktualizacji lub czas jego występowania wydłuża się, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta,
  • zmianami w konfiguracji sklepu: szczególnie dotyczącymi zmian w szablonie graficznym, dodaniem własnych skryptów JavaScriopts lub dodaniem wpisów w pliku .htaccess. Ze względów bezpieczeństwa edycja plików konfiguracyjnych i przywrócenie stanu sprzed zmian, realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta.

Jeśli po wystąpieniu błędu, jest on widoczny na ekranie logowania do panelu administracyjnego sklepu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj nazwę/adres sklepu oraz dodatkowe informacje o ostatnio wprowadzanych zmianach.

Pomocne informacje na ekranie logowania

Na ekranie logowania wyświetlane są również wskazówki (tzw. tips & tricks), czyli podpowiedzi i sugestie na temat funkcjonowania poszczególnych elementów Panelu sklepu. Korzystaj z nich – zwłaszcza w trakcie rozpoczynania swojej przygody z e-biznesem. Znajdziesz tutaj wiele praktycznych porad i wskazówek, jak przyspieszyć i zoptymalizować większość procesów związanych z obsługą sklepu internetowego.
Panel sklepu - Ekran logowania - Podpowiedzi i sugestie na temat funkcjonowania poszczególnych elementów Panelu sklepu

Zalogowałem się do panelu sklepu i co dalej?

Więcej informacji o konfiguracji sklepu eSklep tuż po pierwszym uruchomieniu znajdziesz pod tym adresem.

Więcej rozwiązań

Jak zmienić hasło do Panelu sklepu?
Poprzedni
Do czego służy pulpit startowy?
Następny

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Częste pytania
Narzędzia
Połączenie SSH
Analityka serwera
Statystyki serwera (nowe)
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Konfiguracja programów pocztowych
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne Usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów oraz analizowanie błędów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynki e-mail za pomocą Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Wizyta - system rezerwacji
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Akademia home.pl
Poradniki do pobrania
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Kurs mod_rewrite
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Dropbox
Cloud Email Xchange
Dropsuite
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub