Jak zalogować się do Panelu sklepu?


Po uruchomieniu sklepu eSklep, otrzymasz wiadomość e-mail z danymi dostępu do panelu administracyjnego. Na adres e-mail administratora sklepu zostanie wysłana wiadomość, w której znajdziesz podstawowe instrukcje wprowadzające oraz login i hasło dostępu do panelu sklepu.

Pod jakim adresem dostępny jest panel administracyjny sklepu internetowego?

Panel administracyjny dla sklepu internetowego eSklep dostępny jest pod stałym adresem URL, który zbudowany jest na podstawie identyfikatora sklepu (np. sklep123456.home.pl/admin) lub domeny przypisanej do sklepu internetowego (np. twojadomena.pl/admin).

Przeglądarka internetowa - Pasek adresu - Wpisz identyfikator sklepu

lub

Przeglądarka internetowa - Pasek adresu - Wpisz nazwę domeny

Identyfikator swojego sklepu, np. “sklep123456”, możesz znaleźć na PRO FORMIE lub fakturze.
W miejsce “twojadomena.pl” należy wpisać nazwę domeny, pod którą dostępny jest Twój sklep.

Jak wypełnić formularz logowania do sklepu?

Po wyświetleniu formularza logowania, w polu login wpisz nazwę “admin” lub inną nazwę administratora (jeśli wcześniej utworzyłeś inne konta administratorów).

Po załadowaniu strony logowania:

  • w polu Login, wpisz nazwę administratora (admin) lub nazwę innego administratora, który również ma dostęp do Panelu sklepu,
  • w polu Hasło, wpisz hasło dla wybranego konta administratora, do którego chcesz się zalogować.

Zapomniałeś/aś hasła do sklepu internetowego?

W celu przypomnienia hasła, naciśnij przycisk Zapomniałem hasła, który znajduje się pod formularzem logowania do Panelu sklepu. Następnie wpisz adres e-mail, który przypisany jest do Twojego konta w sklepie jako kontaktowy.

Po wpisaniu poprawnego adresu e-mail, kliknij przycisk Przypomnij hasło. Jeśli podałeś poprawny adres e-mail administratora, to na ten właśnie adres zostaną wysłaną instrukcje odnośnie przypomnienia/zmiany hasła do sklepu.

Jeśli nie pamiętasz lub nie znasz tego adresu e-mail, skontaktuj się z właścicielem danego sklepu, który utworzył Ci konto administratora lub z naszym Biurem Obsługi Klienta
  • Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat procesu zmiany hasła do Panelu sklepu.

Pod adresem panelu administracyjnego sklepu, widoczny jest komunikat błędu

Pojawiający się komunikat błędu (np. błąd 404) może być spowodowany, m.in.:

  • trwającą aktualizacją sklepów internetowych: informacje o aktualizacjach sklepu możesz sprawdzić na pomoc.home.pl/komunikaty. Aktualizacja zwykle może trwać do 2 tygodni od jej rozpoczęcia i nie ma wpływu na działanie samego sklepu internetowego, ale w wyjątkowej sytuacji może uniemożliwić zalogowanie się do zaplecza. Taka sytuacja nie powinna trwać jednak dłużej jak kilka minut. Jeśli komunikat pojawia się pomimo braku trwających aktualizacji lub czas jego występowania wydłuża się, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta,
  • zmianami w konfiguracji sklepu: szczególnie dotyczącymi zmian w szablonie graficznym, dodaniem własnych skryptów JavaScriopts lub dodaniem wpisów w pliku .htaccess. Ze względów bezpieczeństwa edycja plików konfiguracyjnych i przywrócenie stanu sprzed zmian, realizowane są przez Biuro Obsługi Klienta.

Jeśli po wystąpieniu błędu, jest on widoczny na ekranie logowania do panelu administracyjnego sklepu, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Przygotuj nazwę/adres sklepu oraz dodatkowe informacje o ostatnio wprowadzanych zmianach.

Pomocne informacje na ekranie logowania

Na ekranie logowania wyświetlane są również wskazówki (tzw. tips & tricks), czyli podpowiedzi i sugestie na temat funkcjonowania poszczególnych elementów Panelu sklepu. Korzystaj z nich – zwłaszcza w trakcie rozpoczynania swojej przygody z e-biznesem. Znajdziesz tutaj wiele praktycznych porad i wskazówek, jak przyspieszyć i zoptymalizować większość procesów związanych z obsługą sklepu internetowego.
Panel sklepu - Ekran logowania - Podpowiedzi i sugestie na temat funkcjonowania poszczególnych elementów Panelu sklepu

Zalogowałem się do panelu sklepu i co dalej?

Więcej informacji o konfiguracji sklepu eSklep tuż po pierwszym uruchomieniu znajdziesz pod tym adresem.

Więcej rozwiązań

Jak zmienić hasło do Panelu sklepu?
Poprzedni
Do czego służy pulpit startowy?
Następny

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie