Jak w Panelu sklepu zmienić dane o firmie lub sklepie?


Wprowadzenie

Poprawne i dokładne wypełnienie danych dotyczących firmy oraz samego sklepu internetowego jest bardzo ważną czynnością, do której należy podejść ze szczególną uwagą. Wystarczy, że wypełnisz swoje dane raz – a my zadbamy o to, abyś nie musiał już tego robić w przyszłości!

Dzięki wprowadzonym danym możesz zaoszczędzić swój cenny czas. Przykładowo, podczas drukowania faktur dla Klientów nie będziesz musiał wpisywać za każdym razem danych Twojej firmy.

Miejsce do uzupełnienia danych firmy lub sklepu jest najczęściej poszukiwane w przypadku, gdy użytkownik pominął wypełnienie Asystenta konfiguracji, który jest uruchamiany automatycznie podczas pierwszego zalogowania do Panelu sklepu.

Jak zmienić informacje o firmie (np. nazwa, główny adres e-mail lub NIP)?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> USTAWIENIA PODSTAWOWE –> DANE FIRMY.Sklep internetowy - Konfiguracja - Ustawienia podstawowe - Przejdź do opcji menu Dane firmy
  3. Na wyświetlonej stronie uzupełnij wszystkie niezbędne dane i kliknij przycisk Zapisz.Sklep internetowy - Konfiguracja - Ustawienia podstawowe - Dane firmy - Uzupełnij wszystkie niezbędne dane o firmie
  4. Wypełnij pola z należytą starannością, żeby wprowadzone dane były poprawne. Zawartość tych pól może zostać użyta w szablonach wiadomości e-mail, które wysyłane są do Twoich klientów (np. potwierdzenie zamówienia, powiadomienia).

Jak zmienić informacje o sklepie (np. nazwa i adres WWW sklepu)?

Sklep internetowy podobnie jak każda strona internetowa nie może funkcjonować bez swojej nazwy. Nazwę sklepu możesz podać w opcji menu KONFIGURACJA –> USTAWIENIA PODSTAWOWE –> INFORMACJE O SKLEPIE. W tym samym miejscu możesz też wyłączyć sklep internetowy lub zmienić adres Twojego sklepu (np. “www.sklep.twojadomena.pl”).

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA –> USTAWIENIA PODSTAWOWE –> INFORMACJE O SKLEPIE.Sklep internetowy - Konfiguracja - Ustawienia podstawowe - Przejdź do opcji menu Informacje o sklepie
  3. Na wyświetlonej stronie uzupełnij dane Twojego sklepu.Sklep internetowy - Konfiguracja - Ustawienia podstawowe - Informacje o sklepie - Uzupełnij dane o Twoim sklepie
    Na wyświetlonym ekranie możliwe jest również wyłączenie sklepu, np. z powodu przerwy technicznej. W tym celu zaznacz opcję Wyłącz sklep i ustaw informację, która będzie wyświetlana w momencie wyłączenia sklepu.
  4. Po wpisaniu wszystkich niezbędnych danych, zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Częste pytania
Narzędzia
Połączenie SSH
Analityka serwera
Statystyki serwera (nowe)
Statystyki serwera (stare)
WebFTP
Autoinstalator
Kontrola wersji (SVN)
Listy mailingowe
Poczta home.pl
Obsługa poczty webmail
Konfiguracja programów pocztowych
Nowa platforma home.pl
Częste pytania
Bezpieczeństwo
Instalacje
Panel klienta
Domeny
Hosting
Serwer Apache
Bazy danych
Certyfikaty SSL
Zamawianie SSL
Instalacja i konfiguracja SSL
Poczta e-mail
Office 365
WordPress Hosting SSD
Dodatki od partnerów
Poprzednia platforma home.pl
Certyfikaty SSL
Zamawianie certyfikatów SSL
Konfiguracja i instalacja SSL
Panel home.pl
Informacje podstawowe
Pulpit
Usługi
Płatności
Profil
Centrum Pomocy
Operacje w Panelu home.pl
Serwery
WebFTP
Informacje podstawowe
Konfiguracja serwerów
Serwery Unix
Serwery Windows
Obsługa baz danych
phpMyAdmin (MySQL)
phpPgAdmin (PgSQL)
myLittleAdmin (MSSQL)
Sklep internetowy eSklep
Panel usługi eSklep
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu internetowego
Pierwsze kroki
Promocja sklepu
Sprzedaż
Pierwsze uruchomienie
Dodatki od partnerów
Asortyment
Klienci
Integracje
Inne integracje
Systemy aukcyjne
Baza produktów
Aplikacje
App store
Aplikacja mobilna
Marketing
Modyfikacja wyglądu
Dokumentacja
Dla deweloperów
Style graficzne
Inne zagadnienia
Raporty i statystyki
Zawartość
Filmy instruktażowe
Konfiguracja sklepu
Rozliczenia i dokumenty
Faktury
Zmiana danych (cesja)
Rozliczenia i płatności
Dokumenty do pobrania
Produkty i usługi
Kreator Stron WWW
eCommerce
Moduły
Ustawienia
Szablony
Nawigacja
Publikacja i dodatki
Szybki start
Prestahosting
Profesjonalne Usługi IT
Certyfikaty SSL
Przywracanie danych
Udostępnienie logów oraz analizowanie błędów
Operacje na plikach i bazach danych
WordPress
Terminal płatniczy SumUp
Wordpress hosting SSD
Office 365
OneDrive
Domeny
Informacje podstawowe
Rejestracja / opłacanie
Konfiguracja domen
Transfer domen
Giełda domen
Dodatki do domen
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Microsoft Exchange
Cloud Email Xchange
Obsługa skrzynki e-mail za pomocą Panelu home.pl
Jak zarejestrować Personal email lub Business email?
Bezpieczeństwo
eKsięgowość
Wizyta - system rezerwacji
Reklama internetowa
Reklama Allegro Ads
Tworzenie stron WWW
Contact LEADer
Reklama banerowa Google
Zakupy Google
Google Ads (AdWords)
eKampanie Google
SEMSTORM
Pozycjonowanie
rankingCoach
Baza wiedzy
Facebook
Systemy CMS
Internet w praktyce
Przydatne programy
Konfiguracja programów FTP
Zagadnienia techniczne
.htaccess
mod_rewrite
Akademia home.pl
Poradniki do pobrania
Kursy i specyfikacje
Kurs HTML
Kurs PHP
Kurs SQL
Kurs mod_rewrite
Rejestracja usług
RODO w home.pl
English
Control Panel
Webmail
FTP
Office 365
WordPress
SSL
Aplikacje w marketplace
SiteLock - ochrona WWW
Dropsuite Backup
CCleaner
Antywirus Kaspersky
Dropbox - dysk w chmurze
Płatności PayU
Programy antywirusowe AVAST
Office 365
AVG PC TuneUp
Reklama na start
Google AdWords
Zareklamuj stronę WWW na Facebook
Dropbox
Cloud Email Xchange
Dropsuite
Brand24
Microsoft OneDrive
FreshMail.pl
Tłumaczenia online
G Suite - poczta Gmail
Program prowizyjny
Acronis Backup
Informacje podstawowe
Ustawienia dodatkowe
Panel użytkownika
Panel administratora
lub