Jak w Panelu sklepu zmienić dane o firmie lub sklepie?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Panel sklepu Shoper od home.pl jest intuicyjny i wygodny w obsłudze, dlatego szybko i łatwo uzupełnisz w nim dane swojej firmy i nazwę sklepu. Pojawi się ona na fakturach pro formach, które wyślesz klientom.

SPIS TREŚCI

Poprawne dane sklepu

Poprawne i dokładne wypełnienie danych dotyczących firmy oraz samego sklepu internetowego jest bardzo ważną czynnością, do której należy podejść ze szczególną uwagą. Wystarczy, że wypełnisz swoje dane raz – a my zadbamy o to, abyś nie musiał już tego robić w przyszłości!

Dzięki wprowadzonym danym możesz zaoszczędzić swój cenny czas. Przykładowo, podczas drukowania faktur dla klientów nie będziesz musiał wpisywać za każdym razem danych swojej firmy.

Miejsce do uzupełnienia danych firmy lub sklepu jest najczęściej poszukiwane w przypadku, gdy użytkownik pominął wypełnienie Asystenta Konfiguracji, który jest uruchamiany automatycznie podczas pierwszego zalogowania do Panelu sklepu.

Jak zmienić informacje o firmie (np. nazwa, główny adres e-mail lub NIP)?

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu.
  2. Przejdź do Ustawienia → Dane Firmy.Sklep internetowy - Konfiguracja - Ustawienia podstawowe - Przejdź do opcji menu Dane firmy
  3. Na wyświetlonej stronie uzupełnij wszystkie niezbędne dane i kliknij przycisk Zapisz.uzupełnij dane swojej firmy i sklepu. Pojawią się na fakturze
  4. Wypełnij pola z należytą starannością, żeby wprowadzone dane były poprawne. Zawartość tych pól może zostać użyta w szablonach wiadomości e-mail, które wysyłane są do Twoich klientów (np. potwierdzenie zamówienia, powiadomienia).

Jak zmienić informacje o sklepie?

Sklep internetowy podobnie jak każda strona internetowa nie może funkcjonować bez swojej nazwy. Nazwę sklepu możesz podać przechodząc do Ustawienia → Nazwa i status sklepu. W tym samym miejscu możesz też wyłączyć sklep internetowy.

  1. Zaloguj się do Panelu sklepu.
  2. Przejdź do Ustawienia → Nazwa i status sklepu.dodaj nazwę sklepu - wyłącz sklep
  3. Na wyświetlonej stronie uzupełnij dane Twojego sklepu.eSklep-dane-firmy-informacje-o-sklepie
    Na wyświetlonym ekranie możliwe jest również wyłączenie sklepu, np. z powodu przerwy technicznej. W tym celu zaznacz opcję Wyłącz sklep i ustaw informację, która będzie wyświetlana w momencie wyłączenia sklepu.
  4. Po wpisaniu wszystkich niezbędnych danych, zapisz zmiany klikając przycisk Zapisz.

Więcej rozwiązań

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie