Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Jeśli zapomniałeś hasła dostępu do Panelu sklepu i masz dostęp do skrzynki e-mail, którą podałeś jako adres kontaktowy, skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zmienić hasło.
-
Przejdź do panelu logowania do sklepu internetowego. Panel administracyjny dla sklepu internetowego eSklep dostępny jest pod stałym adresem URL, który zbudowany jest na podstawie identyfikatora sklepu (np. sklep123456.home.pl/admin) lub domeny przypisanej do sklepu internetowego (np. twojadomena.pl/admin).
lub
Identyfikator swojego sklepu, np. „sklep123456”, możesz znaleźć na PRO FORMIE lub fakturze.W miejsce „twojadomena.pl” należy wpisać nazwę domeny, pod którą dostępny jest Twój sklep. - Na wyświetlonym ekranie kliknij opcję Zapomniałem hasła.
- W polu E-mail podaj kontaktowy adres e-mail administratora, dla którego nie pamiętasz hasła.
- Odbierz wiadomość e-mail, która została wysłana na podaną skrzynkę e-mail.
Jeśli wiadomość e-mail nie jest widoczna w Skrzynce odbiorczej Twojej skrzynki pocztowej, sprawdź czy nie znajduje się np.w folderze SPAM.
- W treści wiadomości znajdziesz link, który należy kliknąć, aby mieć możliwość zdefiniowania nowego hasła. Po kliknięciu linku, zostaniesz przekierowany na stronę WWW, która pozwoli nadać nowe hasło.
- Kliknij przycisk Zmień hasło, aby zapisać wprowadzone zmiany.
- Twoje hasło zostało zmienione, spróbuj się zalogować.
Jak zalogować się do Panelu sklepu? Poprzedni |
Do czego służy pulpit startowy? Następny |