Jeśli zapomniałeś hasła dostępu do Panelu sklepu i masz dostęp do skrzynki e-mail, którą podałeś jako adres kontaktowy, skorzystaj z poniższej instrukcji, aby zmienić hasło.
-
Przejdź do panelu logowania do sklepu internetowego. Panel administracyjny dla sklepu internetowego eSklep dostępny jest pod stałym adresem URL, który zbudowany jest na podstawie identyfikatora sklepu (np. sklep123456.home.pl/admin) lub domeny przypisanej do sklepu internetowego (np. twojadomena.pl/admin).
lub
Identyfikator swojego sklepu, np. „sklep123456”, możesz znaleźć na PRO FORMIE lub fakturze.W miejsce „twojadomena.pl” należy wpisać nazwę domeny, pod którą dostępny jest Twój sklep. - Na wyświetlonym ekranie kliknij opcję Zapomniałem hasła.
- W polu E-mail podaj kontaktowy adres e-mail administratora, dla którego nie pamiętasz hasła.
Wiadomość e-mail z linkiem do zmiany hasła może nie być dostarczana do zewnętrznych skrzynek e-mail (np. gmail, wp.pl, onet.pl itd.). Wiadomości e-mail dotyczące zmiany hasła są zawsze dostarczane do skrzynek e-mail utrzymywanych w naszej sieci. W przypadku, jeśli Twoim kontaktowym adresem e-mail nie jest skrzynka w naszej sieci, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. - Odbierz wiadomość e-mail, która została wysłana na podaną skrzynkę e-mail.Jeśli wiadomość e-mail nie jest widoczna w Skrzynce odbiorczej Twojej skrzynki pocztowej, sprawdź czy nie znajduje się np.w folderze SPAM.
- W treści wiadomości znajdziesz link, który należy kliknąć, aby mieć możliwość zdefiniowania nowego hasła. Po kliknięciu linku, zostaniesz przekierowany na stronę WWW, która pozwoli nadać nowe hasło.
- Kliknij przycisk Zmień hasło, aby zapisać wprowadzone zmiany.
- Twoje hasło zostało zmienione, spróbuj się zalogować.
Jak zalogować się do Panelu sklepu? Poprzedni |
Do czego służy pulpit startowy? Następny |
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.