Jak zmienić hasło klientowi za pomocą Panelu sklepu?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz zmienić hasło dostępu dla dowolnego użytkownika zarejestrowanego w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcja w sytuacjach, gdy Twoi użytkownicy utracili swoje hasła i nie mogą ich samodzielnie zmienić.

Aby ręcznie zmienić hasło dostępu dla użytkownika (klienta) sklepu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu KLIENCI
  3. Kliknij opcję Edytuj znajdująca się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz zmienić hasło.
  4. W polu Hasło wpisz nowe hasło dostępu dla wybranego użytkownika i kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie