Jak zmienić hasło klientowi za pomocą Panelu sklepu?


Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz zmienić hasło dostępu dla dowolnego użytkownika zarejestrowanego w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcja w sytuacjach, gdy Twoi użytkownicy utracili swoje hasła i nie mogą ich samodzielnie zmienić.

Aby ręcznie zmienić hasło dostępu dla użytkownika (klienta) sklepu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KLIENCI –> KLIENCI.
  3. Kliknij opcję Edytuj znajdująca się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz zmienić hasło.
  4. W polu Hasło wpisz nowe hasło dostępu dla wybranego użytkownika i kliknij przycisk Zapisz.
    Sklep internetowy - Klienci - Klienci - Edytuj - W polu Hasło wpisz nowe hasło dostępu dla wybranego użytkownika

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Bezpieczny hosting dla Twojej strony WWW

Przygotowaliśmy miejsce, w którym Twoja strona WWW i poczta e-mail będą się czuły komfortowo.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie