Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz zmienić hasło dostępu dla dowolnego użytkownika zarejestrowanego w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcja w sytuacjach, gdy Twoi użytkownicy utracili swoje hasła i nie mogą ich samodzielnie zmienić.
Aby ręcznie zmienić hasło dostępu dla użytkownika (klienta) sklepu:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu KLIENCI
- Kliknij opcję Edytuj znajdująca się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz zmienić hasło.
- W polu Hasło wpisz nowe hasło dostępu dla wybranego użytkownika i kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać nową grupę administratorów?
- Jak utworzyć grupę klientów?
- Jak ręcznie potwierdzić rejestrację nowego klienta?
- Jak dodać klienta z poziomu Panelu sklepu?
- Jak utworzyć nowego administratora sklepu?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.