Jak zmienić hasło klientowi za pomocą Panelu sklepu?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz zmienić hasło dostępu dla dowolnego użytkownika zarejestrowanego w Twoim sklepie. Jest to przydatna funkcja w sytuacjach, gdy Twoi użytkownicy utracili swoje hasła i nie mogą ich samodzielnie zmienić.

Aby ręcznie zmienić hasło dostępu dla użytkownika (klienta) sklepu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KLIENCI
  3. Kliknij opcję Edytuj znajdująca się w kolumnie Akcje przy kliencie, dla którego chcesz zmienić hasło.
  4. W polu Hasło wpisz nowe hasło dostępu dla wybranego użytkownika i kliknij przycisk Zapisz.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.