Jak dodać zamówienie za pomocą Panelu sklepu?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie dodać zamówienie składane przez klienta, np. telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

  1. Zaloguj się do swojego panelu sklepu Shoper.
  2. Przejdź do opcji menu  ZAMÓWIENIA.
  3. Kliknij przycisk Dodaj zamówienie, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. Uzupełnij wszystkie wymagane dane (zapytaj o te dane klienta).
  5. W pierwszej zakładce (Dane podstawowe) ustaw Status potwierdzenia na nie (w ten sposób po dodaniu zamówionych produktów będziesz mógł wysłać klientowi potwierdzenie jego zakupów).
  6. Zapisz wprowadzone zmiany.
  7. Przejdź do zakładki Zamówione produkty, kliknij przycisk Dodaj produkt do zamówienia i dodaj zamawiane przez klienta produkty.
  8. Przejdź do zakładki Dane podstawowe i przy potwierdzeniu statusu kliknij ponownie wyślij potwierdzenie – w ten sposób klient otrzyma wiadomości e-mail dot. składanego zamówienia, a Ty potwierdzisz podany przez niego adres e-mail.
  9. Po potwierdzeniu zamówienia przez klienta, rozpocznij jego realizację.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie