Jak dodać zamówienie za pomocą Panelu sklepu?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie dodać zamówienie składane przez klienta, np. telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail.

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu  ZAMÓWIENIA.
  3. Kliknij przycisk Dodaj zamówienie, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. Uzupełnij wszystkie wymagane dane (zapytaj o te dane klienta).
  5. W pierwszej zakładce (Dane podstawowe) ustaw Status potwierdzenia na nie (w ten sposób po dodaniu zamówionych produktów będziesz mógł wysłać klientowi potwierdzenie jego zakupów).
  6. Zapisz wprowadzone zmiany.
  7. Przejdź do zakładki Zamówione produkty, kliknij przycisk Dodaj produkt do zamówienia i dodaj zamawiane przez klienta produkty.
  8. Przejdź do zakładki Dane podstawowe i przy potwierdzeniu statusu kliknij ponownie wyślij potwierdzenie – w ten sposób klient otrzyma wiadomości e-mail dot. składanego zamówienia, a Ty potwierdzisz podany przez niego adres e-mail.
  9. Po potwierdzeniu zamówienia przez klienta, rozpocznij jego realizację.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.