Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Poza domyślną listą statusów dla zamówień, możesz także tworzyć nowe – własne statusy dowolnego typu. Status zamówienia pozwala zamawiającemu sprawdzić stan swojego zamówienia (np. czy jest już w realizacji, czy produkt został wysłany). Specyficzne towary lub bardziej zaawansowane procesy zamówień mogą wymagać stworzenia dodatkowych statusów zamówień. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.
Aby dodać nowy status zamówienia:
- Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień
- Kliknij przycisk Dodaj status, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
- W wyświetlonym formularzu wprowadź nazwę dla tworzonego statusu oraz wybierz jego typ.
- Zaznacz pole Aktywność oraz Wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu, wybierz kolor dla statusu oraz uzupełnij treść wysyłaną w momencie ustawienia tworzonego statusu zamówienia.
- Jeżeli dodatkowo wysyłasz ze sklepu wiadomości w formacie HTML, wprowadź treść również w poniższym polu.
- Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nowy status dla zamówień.
- Po zapisaniu ustawień, nowy status pojawi się na liście.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać zamówienie za pośrednictwem Panelu sklepu?
- Jak dodać nowy produkt?
- Jak zmienić stan magazynowy dla kilku produktów?
- Jak zmienić status zamówienia?