Jak dodać własny status zamówienia?

Black week

Poza domyślną listą statusów dla zamówień, możesz także tworzyć nowe – własne statusy dowolnego typu. Status zamówienia pozwala zamawiającemu sprawdzić stan swojego zamówienia (np. czy jest już w realizacji, czy produkt został wysłany). Specyficzne towary lub bardziej zaawansowane procesy zamówień mogą wymagać stworzenia dodatkowych statusów zamówień. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.

Aby dodać nowy status zamówienia:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień 
  3. Kliknij przycisk Dodaj status, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. W wyświetlonym formularzu wprowadź nazwę dla tworzonego statusu oraz wybierz jego typ.
  5. Zaznacz pole Aktywność oraz Wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu, wybierz kolor dla statusu oraz uzupełnij treść wysyłaną w momencie ustawienia tworzonego statusu zamówienia.
  6. Jeżeli dodatkowo wysyłasz ze sklepu wiadomości w formacie HTML, wprowadź treść również w poniższym polu.
  7. Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nowy status dla zamówień.
  8. Po zapisaniu ustawień, nowy status pojawi się na liście.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie