Jak dodać własny status zamówienia?

728x90

Poza domyślną listą statusów dla zamówień, możesz także tworzyć nowe – własne statusy dowolnego typu. Status zamówienia pozwala zamawiającemu sprawdzić stan swojego zamówienia (np. czy jest już w realizacji, czy produkt został wysłany). Specyficzne towary lub bardziej zaawansowane procesy zamówień mogą wymagać stworzenia dodatkowych statusów zamówień. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak to zrobić.

Aby dodać nowy status zamówienia:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu KONFIGURACJA > SPRZEDAŻ > STATUSY ZAMÓWIEŃ.
  3. Kliknij przycisk Dodaj status, który znajduje się w prawym górnym rogu ekranu.
  4. W wyświetlonym formularzu wprowadź nazwę dla tworzonego statusu oraz wybierz jego typ.
  5. Zaznacz pole Aktywność oraz Wyślij do klienta e-mail o zmianie statusu, wybierz kolor dla statusu oraz uzupełnij treść wysyłaną w momencie ustawienia tworzonego statusu zamówienia.
  6. Jeżeli dodatkowo wysyłasz ze sklepu wiadomości w formacie HTML, wprowadź treść również w poniższym polu.Sklep internetowy - Konfiguracja - Sprzedaż - Statusy zamówień - Dodaj status - Wprowadź treść do wiadomości HTML
  7. Kliknij przycisk Zapisz, aby utworzyć nowy status dla zamówień.
  8. Po zapisaniu ustawień, nowy status pojawi się na liście.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub