Jak zmienić status zamówienia?

Zmiana statusu zamówienia pozwala na pełną kontrolę nad zamówieniami w sklepie internetowym. Możesz zautomatyzować większość procesów zakupowych i wysyłkowych ograniczając się jedynie do podstawowej zmiany wybranych parametrów, np. przygotowania przesyłki czy zmiany statusu na wysłaną. Jeśli chcesz ręcznie obsługiwać zamówienia i wprowadzić do ich obsługi dodatkowe statusy, skorzystaj z ręcznej zmiany statusu zamówienia w sekcji Zamówienia.

  1. Przejdź do  Zamówienia.

  2. Klikając w ikonę Ikona Edytuj - Ołówek w kolumnie Akcje, przejdź do zamówienia, dla którego chcesz zmienić status.

  3. W polu Status wybierz interesujący Cię status zamówienia. Statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcjach: Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.