Jak zmienić status zamówienia?


Zmiana statusu zamówienia pozwala na pełną kontrolę nad zamówieniami w sklepie internetowym. Możesz zautomatyzować większość procesów zakupowych i wysyłkowych ograniczając się jedynie do podstawowej zmiany wybranych parametrów, np. przygotowania przesyłki czy zmiany statusu na wysłaną. Jeśli chcesz ręcznie obsługiwać zamówienia i wprowadzić do ich obsługi dodatkowe statusy, skorzystaj z ręcznej zmiany statusu zamówienia w sekcji Zamówienia.

  1. Przejdź do Sprzedaż > Zamówienia.

  2. Klikając w ikonę Ikona Edytuj - Ołówek w kolumnie Akcje, przejdź do zamówienia, dla którego chcesz zmienić status.

  3. W polu Status wybierz interesujący Cię status zamówienia. Statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcjach: Konfiguracja -> Sprzedaż -> Zakupy -> Statusy zamówień.

eSklep - Sprzedaż - Zamówienia - Akcje - Edytuj - Status - Wybierz interesujący Cię status zamówienia

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


Odbierz 25 zł do wydania na empik.com

Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com

Zdobądź swój kupon na 25zł Sprawdź jak

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie