Zmiana statusu zamówienia pozwala na pełną kontrolę nad zamówieniami w sklepie internetowym. Możesz zautomatyzować większość procesów zakupowych i wysyłkowych ograniczając się jedynie do podstawowej zmiany wybranych parametrów, np. przygotowania przesyłki czy zmiany statusu na wysłaną. Jeśli chcesz ręcznie obsługiwać zamówienia i wprowadzić do ich obsługi dodatkowe statusy, skorzystaj z ręcznej zmiany statusu zamówienia w sekcji Zamówienia.
-
Przejdź do Zamówienia.
-
Klikając w ikonę
w kolumnie Akcje, przejdź do zamówienia, dla którego chcesz zmienić status.
-
W polu Status wybierz interesujący Cię status zamówienia. Statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcjach: Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień.
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.