Jak zmienić status zamówienia?

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Zmiana statusu zamówienia pozwala na pełną kontrolę nad zamówieniami w sklepie internetowym. Możesz zautomatyzować większość procesów zakupowych i wysyłkowych ograniczając się jedynie do podstawowej zmiany wybranych parametrów, np. przygotowania przesyłki czy zmiany statusu na wysłaną. Jeśli chcesz ręcznie obsługiwać zamówienia i wprowadzić do ich obsługi dodatkowe statusy, skorzystaj z ręcznej zmiany statusu zamówienia w sekcji Zamówienia.

  1. Przejdź do  Zamówienia.

  2. Klikając w ikonę Ikona Edytuj - Ołówek w kolumnie Akcje, przejdź do zamówienia, dla którego chcesz zmienić status.

  3. W polu Status wybierz interesujący Cię status zamówienia. Statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcjach: Ustawienia > Obsługa zamówień > Statusy zamówień.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie