Automatyczna zmiana statusu zamówień

23 października 2023 r. usługa eSklep została zastąpiona przez sklepy Shoper od home.pl.
Załóż sklep i:

  • Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
  • Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
  • Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
  • Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.

Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.

CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO

Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.

Możesz wprowadzić automatyczną zmianę statusu zamówienia w obsłudze sklepu aby uprościć proces ich obsługi i przyśpieszyć realizację wysyłki.

Skorzystaj z dostępnych opcji:

  • zmień status zamówienia po otrzymaniu płatności,
  • zmień status zamówienia po dokonaniu zwrotu.
    W Ustawieniach zamówień uruchom automatyczną zmianę statusu po otrzymaniu płatności lub zwrotu

W sytuacji kiedy klient sklepu internetowego, dokonał płatności, np. PayU/Ecard i wpłata zostanie zaksięgowana, sklep automatycznie dokona zmiany statusu wybranego zamówienia. Rozwiązanie to, ma szczególnie znaczenie w przypadku sprzedaży produktów cyfrowych, które są udostępniane klientom sklepu, na podstawie właściwego statusu zamówienia.

W dotychczasowej wersji sklepu internetowego, automatycznemu procesowi zmiany statusu dla płatności elektronicznych towarzyszyła jedynie zmiana wartości pola: Zamówienie opłacone TAK/NIE, które wymuszało ręczną zmianę statusu całego zamówienia po stronie administratora.

Zmiana statusu zamówienia po dokonaniu zwrotu realizowana jest automatycznie w sytuacji, w której administrator sklepu przyjmuje i zatwierdza zwrot wybranych produktów.

  • Przeczytaj więcej o zwrotach produktów zakupionych przez klientów sklepu internetowego
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie