Automatycznej zmiany statusu zamówienia dla płatności elektronicznych i zwrotów

Wraz z aktualizacją sklepu internetowego Click Shop do wersji 5.8.13 udostępnione zostały funkcje:

  • zmień status zamówienia po otrzymaniu płatności,
  • zmień status zamówienia po dokonaniu zwrotu.

W sytuacji kiedy klient sklepu internetowego, dokonał płatności, np. PayU/Ecard i wpłata zostanie zaksięgowana, sklep automatycznie dokona zmiany statusu wybranego zamówienia. Rozwiązanie to, ma szczególnie znaczenie w przypadku sprzedaży produktów cyfrowych, które są udostępniane klientom sklepu, na podstawie właściwego statusu zamówienia.

W dotychczasowej wersji sklepu internetowego, automatycznemu procesowi zmiany statusu dla płatności elektronicznych towarzyszyła jedynie zmiana wartości pola: Zamówienie opłacone TAK/NIE, które wymuszało ręczną zmianę statusu całego zamówienia po stronie administratora.

Zmiana statusu zamówienia po dokonaniu zwrotu realizowana jest automatycznie w sytuacji, w której administrator sklepu przyjmuje i zatwierdza zwrot wybranych produktów.

  • Przeczytaj więcej o zwrotach produktów zakupionych przez klientów sklepu internetowego

 

 

 

  • Czy artykuł był pomocny?
  • TAK   Nie
Tematy powiązane
Więcej informacji na forum dyskusyjnym:   Kliknij tutaj, aby przejść na forum.home.pl