Załóż sklep i:
- Wygodnie sprzedawaj w wielu kanałach, m.in. Allegro i OLX,
- Łatwo zmieniaj jego wygląd, dzięki gotowym szablonom,
- Zarządzaj sprzedażą z dowolnego urządzenia,
- Docieraj z ofertą do klientów przez blog i newsletter.
Chcesz sprawdzić, jak to działa? Przetestuj sklep Shoper od home.pl przez 14 dni za darmo.
CHCĘ PRZETESTOWAĆ SKLEP ZA DARMO
Szukasz innej platformy do sprzedaży w sieci? Poznaj więcej możliwości na otwarcie sklepu internetowego.
Za pośrednictwem Panelu sklepu Shoper możesz w każdym momencie zmienić status zamówienia. Przykładowo, możesz zmienić status zamówienia z „w realizacji” na „wysłane”. Klient za pomocą odpowiedniego statusu jest informowany o stanie jego zamówienia. Z tego powodu warto aktualizować statusy zamówień w Twoim sklepie.
Aby zmienić status zamówienia:
- Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu Shoper.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu Obsługa sklepu -> Zamówienia.
- Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Edytuj znajdującą się w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
- W polu Status wybierz odpowiedni status zamówienia. Pamiętaj, że statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcji menu: Obsługa zamówień -> Statusy zamówień.
- Zapisz wprowadzone zmiany przy zamówieniu.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać produkt do złożonego już zamówienia?
- Jak zmienić termin wysyłki dla produktu?
- Do czego służy opcja „Sprzedaż” – „Statusy zamówień”?
- Jak dodać własny status zamówienia?
- Jak dodać lub zmodyfikować opis produktu?