Jak zmienić status zamówienia?

Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz w każdym momencie zmienić status zamówienia. Przykładowo, możesz zmienić status zamówienia z „w realizacji” na „wysłane”. Klient za pomocą odpowiedniego statusu jest informowany o stanie jego zamówienia. Z tego powodu warto aktualizować statusy zamówień w Twoim sklepie.

Aby zmienić status zamówienia:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
  2. Przejdź do opcji menu SPRZEDAŻ –> ZAMÓWIENIA.
  3. Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Edytuj znajdującą się w kolumnie  Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
  4. W polu Status wybierz odpowiedni status zamówienia. Pamiętaj, że statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcji menu: KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> STATUSY ZAMÓWIEŃ.
    Sklep internetowy - Sprzedaż - Zamówienia - Edytuj - W polu Status wybierz odpowiedni status zamówienia
  5. Zapisz wprowadzone zmiany przy zamówieniu.

Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak dodać własny status zamówienia, z którego później możesz skorzystać w sklepie.
Więcej rozwiązań
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie