Za pośrednictwem Panelu sklepu możesz w każdym momencie zmienić status zamówienia. Przykładowo, możesz zmienić status zamówienia z „w realizacji” na „wysłane”. Klient za pomocą odpowiedniego statusu jest informowany o stanie jego zamówienia. Z tego powodu warto aktualizować statusy zamówień w Twoim sklepie.
Aby zmienić status zamówienia:
- Zaloguj się do Twojego Panelu eSklep.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do opcji menu SPRZEDAŻ –> ZAMÓWIENIA.
- Na wyświetlonej liście zamówień kliknij opcję Edytuj znajdującą się w kolumnie Akcje przy wybranym zamówieniu, przy którym chcesz dodać uwagi do zamówienia.
- W polu Status wybierz odpowiedni status zamówienia. Pamiętaj, że statusy zamówień możesz dowolnie modyfikować w opcji menu: KONFIGURACJA –> SPRZEDAŻ –> STATUSY ZAMÓWIEŃ.
- Zapisz wprowadzone zmiany przy zamówieniu.
Więcej rozwiązań
- Jak dodać produkt do złożonego już zamówienia?
- Jak zmienić termin wysyłki dla produktu?
- Do czego służy opcja „Sprzedaż” – „Statusy zamówień”?
- Jak dodać własny status zamówienia?
- Jak dodać lub zmodyfikować opis produktu?