Pozycjonowanie – informacje podstawowe


 

Wyszukiwarki internetowe (np. Google) stanowią dziś główne źródło informacji dla większości użytkowników Internetu. Tą drogą na strony internetowe firm, instytucji i osób prywatnych trafia też zdecydowanie najwięcej nowych odwiedzających.

Pozycjonowanie polega m.in. na edycji zawartości strony WWW (wraz z edycją jej kodu źródłowego) w taki sposób, aby była ona przyjazna dla wyszukiwarek.

Celuj wysoko! Miejsce w pierwszej 10 naturalnych wyników wyszukiwania w Google zapewni więcej odwiedzin Twojej witryny i większą rozpoznawalność Twojej marki. Zainwestuj w skuteczną kampanię SEO i zdobądź pozycję wśród najlepszych. Więcej informacji o ofercie pozycjonowania w home.pl:

Co to jest pozycjonowanie?

Prawie wszyscy użytkownicy sieci Internet poszukują informacji za pośrednictwem dedykowanych do tego serwisów – wyszukiwarek internetowych (np. Google, Onet, Wirtualna Polska).
Najbardziej efektywnym sposobem na zwiększenie popularności Twojej strony WWW jest skorzystanie z oferty pozycjonowania, która spowoduje zwiększenie pozycji Twojego projektu w wynikach wyszukiwania.
Działania mające na celu podniesienie pozycji strony WWW w wynikach wyszukiwania nazywa się pozycjonowaniem.
Usługa pozycjonowania dotyczy wyłącznie wyników naturalnych, czyli będących efektem działania mechanizmu indeksującego danej wyszukiwarki (np. Google). Nie dotyczy to natomiast płatnych programów reklamowych (tzw. linki sponsorowane), takich jak Google AdWords.

wynikinaturalne232.jpg

Wyniki naturalne Google nazywane są również wynikami organicznymi.
Pozycjonowanie to bardzo złożony proces, który wymaga zachowania ciągłości oraz stałej aktualizacji. Konkurencja przecież nie śpi! Działania rozpoczynają się od wyboru odpowiednich słów kluczowych, po których wpisaniu, Twoja strona WWW ma się wyświetlać wysoko w wynikach wyszukiwania.
Następnie prowadzone są prace optymalizacyjne w obrębie pozycjonowanej strony WWW (np. edycja kodu źródłowego). Wdrażana jest również strategia budowania odnośników zewnętrznych.
WAŻNE! Nie wybieraj ogólnych słów kluczowych (np. “meble”), gdyż nie pozwala to na spersonalizowanie Twojej strony WWW. Jeśli zajmujesz się dystrybucją, np. mebli używanych w Szczecinie, to warto stronę pozycjonować pod następującymi słowami kluczowymi: “meble używane szczecin”, “sprzedaż mebli używanych Szczecin”. Spowoduje to, że Twoja strona WWW będzie wyświetlana w wynikach wyszukiwania tych użytkowników, którzy faktycznie poszukują Twoich produktów lub usług. Przy wyborze odpowiednich słów kluczowych może Ci pomóc nasz specjalista ds. reklamy internetowej.

Wynikiem tych starań jest wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania po wpisaniu wybranych przez Ciebie słów kluczowych. Badania wskazują, że internauci ograniczają przeglądanie listy wynikowej do dwóch pierwszych stron. Efekty takiej formy promocji są zatem ogromne. Umiejętne wykonanie usługi pozycjonowania sprawia, że strona WWW jest odwiedzana znacznie częściej niż niewypozycjonowane strony konkurencji. W efekcie Twoją stronę WWW odwiedza więcej potencjalnych klientów.
W home.pl możesz skorzystać z pakietów reklamy internetowej, w których skład wchodzi m.in. usługa pozycjonowania w Google.

Dlaczego skorzystać z oferty pozycjonowania home.pl?

  • Efektywne pozyskiwanie nowych Klientów – Twoją stronę WWW będą odwiedzać Klienci rzeczywiście poszukujący oferowanych przez Ciebie produktów lub usług.
  • Skuteczne konkurowanie z liderami –  Twoja firma znajdzie się w wyszukiwarce wśród czołowych firm internetowych z Twojej branży.
  • Optymalizacja Twojej strony – dopasowanie strony WWW pod kątem wybranych wyrażeń kluczowych i wymagań wyszukiwarek.

Jak zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl?

Aby zamówić pakiet pozycjonowania w home.pl, wystarczy wejść na odpowiednią podstronę ofertową, sprawdzić dostępne pakiety i zamówić wybrany pakiet. Po jego opłaceniu, skontaktuje się z Tobą specjalista home.pl w celu rozpoczęcia kampanii reklamowej.

Dodatkowe działania wspierające, czyli: Mailing do użytkowników kont Wirtualnej Polski (wp.pl), reklama banerowa na stronach Grupy Wirtualna Polska – są dodatkowymi elementami oferty, które negocjowane są indywidualnie z każdym klientem.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub