Sekcja Zamówienia: w tym miejscu znajdziesz zarówno informacje o wszystkich zamówieniach jakie są realizowane w sklepie. Zarówno tych dopiero złożonych jak i w trakcie realizacji oraz zakończonych, tj. wysłanych/zwróconych.
Lista zamówień pełna jest różnego rodzaju interakcji. W tym miejscu możesz, m.in.:
- dodać ręcznie zamówienie do sklepu internetowego, edytować je, zmienić jego status,
- sprawdzić szczegóły oraz wydrukować zamówienie,
- łączyć wiele zamówień w jedno,
- przygotować przesyłkę, tj. zlecić dostawę, np. w zewnętrznej firmie kurierskiej
- wprowadzić uwagi do zamówienia, prywatne jak i publiczne (widoczne dla klienta).
Po przejściu do sekcji Zamówienie na ekranie zostaną wyświetlone najbardziej istotne informacje na temat zamówień. Rozwiń szczegóły o zamówieniu lub kliknij przycisk Akcji i przejdź do jego najważniejszych funkcji.
Możesz również samodzielnie dodać zamówienie, np. kiedy klient składa je telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Więcej informacji na ten temat samodzielnego dodawania zamówień przez Panel eSklep, znajdziesz pod tym adresem.
Skompletowałeś zamówienie? Klient opłacił zamówienie? Czas na wysyłkę. Skorzystaj z przycisku Akcji aby utworzyć nową przesyłkę. Szczegółowe informacje o przesyłkach znajdziesz w sekcji Przesyłki.
Więcej rozwiązań
- Do czego służy opcja menu „Przesyłki”?
- Do czego służy opcja „Koszyki klientów”?
- Do czego służy opcja menu „Aukcje”?
Załóż własny sklep internetowy
Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.
Odbierz 25 zł do wydania na empik.com
Polecaj usługi home.pl i zdobywaj za każde polecenie kupon o wartości 25zł do wydania na empik.com