Panel eSklep: Sprzedaż > Zamówienia

728x90

Sekcja Sprzedaż > Zamówienia: w tym miejscu znajdziesz zarówno informacje o wszystkich zamówieniach jakie są realizowane w sklepie. Zarówno tych dopiero złożonych jak i w trakcie realizacji oraz zakończonych, tj. wysłanych/zwróconych.

Lista zamówień pełna jest różnego rodzaju interakcji. W tym miejscu możesz, m.in.:

  • dodać ręcznie zamówienie do sklepu internetowego, edytować je, zmienić jego status,
  • sprawdzić szczegóły oraz wydrukować zamówienie,
  • łączyć wiele zamówień w jedno,
  • przygotować przesyłkę, tj. zlecić dostawę, np. w zewnętrznej firmie kurierskiej
  • wprowadzić uwagi do zamówienia, prywatne jak i publiczne (widoczne dla klienta).

Po przejściu do sekcji Sprzedaż > Zamówienie na ekranie zostaną wyświetlone najbardziej istotne informacje na temat zamówień. Rozwiń szczegóły o zamówieniu lub kliknij przycisk Akcji i przejdź do jego najważniejszych funkcji.

Zainteresowany edycją zamówienia? Przeczytaj więcej jak zbudowany jest ekran edycji i co możesz zmienić w zamówieniu klienta.

Możesz również samodzielnie dodać zamówienie, np. kiedy klient składa je telefonicznie lub za pośrednictwem wiadomości e-mail. Więcej informacji na ten temat samodzielnego dodawania zamówień przez Panel eSklep, znajdziesz pod tym adresem.

Skompletowałeś zamówienie? Klient opłacił zamówienie? Czas na wysyłkę. Skorzystaj z przycisku Akcji aby utworzyć nową przesyłkę. Szczegółowe informacje o przesyłkach znajdziesz w sekcji Sprzedaż > Przesyłki.

Więcej rozwiązań

Załóż własny sklep internetowy

Nieważne co i jak chcesz sprzedawać. eSklep od home.pl to idealne narzędzie do prowadzenia sprzedaży w Internecie.


  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie

Tematy powiązane

Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Wyświetl posty typu:
lub